Kasujemy, kasujemy !

Data: 2010-07-07 11:29:24
Autor: heÂŽsk
Kasujemy, kasujemy !

Pozdrawiam "cancel" tchorza moich postów.
Az tak boicie sie prawdy - pisowcy ?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-07 12:05:45
Autor: Neko
Kasujemy, kasujemy !
Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w

Pozdrawiam "cancel" tchorza moich postów.
Az tak boicie sie prawdy - pisowcy ?

Co ty bredzisz?

Data: 2010-07-07 03:14:37
Autor: zbig
Kasujemy, kasujemy !
On 7 Lip, 12:05, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbred...@interia.pl> napisał w

> Pozdrawiam "cancel" tchorza moich postów.
> Az tak boicie sie prawdy - pisowcy ?

Co ty bredzisz?

Nie bredzi. Część jego postów, akurat dziwnym trafem nieprzychylna
wobec PiS nie jest widoczna np. przeglądarce GW.

Data: 2010-07-07 12:14:39
Autor: Neko
Kasujemy, kasujemy !
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Nie bredzi. Część jego postów, akurat dziwnym trafem nieprzychylna
wobec PiS nie jest widoczna np. przeglądarce GW.

-- -

Na outlooku wszystko niestety widze...

Data: 2010-07-07 03:18:03
Autor: zbig
Kasujemy, kasujemy !
On 7 Lip, 12:14, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa

Nie bredzi. Cz jego post w, akurat dziwnym trafem nieprzychylna
wobec PiS nie jest widoczna np. przegl darce GW.

-- -

Na outlooku wszystko niestety widze...

Z jakiego serwera newsów korzystasz?

Data: 2010-07-07 12:22:08
Autor: Neko
Kasujemy, kasujemy !
Uzytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl>

Z jakiego serwera newsów korzystasz?

-- -

News.onet.pl

Data: 2010-07-07 03:32:06
Autor: zbig
Kasujemy, kasujemy !
On 7 Lip, 12:22, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Uzytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl>

Z jakiego serwera newsów korzystasz?

-- -

News.onet.pl

A widzisz post-watek heska pt. Monopol jednej partii z godz.10.00?

Data: 2010-07-07 12:43:55
Autor: Neko
Kasujemy, kasujemy !
Uzytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisal w

A widzisz post-watek heska pt. Monopol jednej partii z godz.10.00?

Oczywiscie. A oto tresc postu:

"To premier i prezydent z PO. Nie byl natomiast monopolem uklad 2 braci ktorzy ukradli ksiezyc.
Lech byl bezpartyjny, a Jaroslaw zgodnie z teoria, ze nie Polska,
a wladza jest najwazniejsza wprowadzil w PiS zwykly zamordyzm."

Data: 2010-07-07 03:57:06
Autor: zbig
Kasujemy, kasujemy !
On 7 Lip, 12:43, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Uzytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisal w

> [...]

Lech byl bezpartyjny, a Jaroslaw zgodnie z teoria, ze nie Polska,
a wladza jest najwazniejsza wprowadzil w PiS zwykly zamordyzm."

To ciekawe, bo jak wejdziesz na niusy.onet.pl,  to tego postu nie ma,
a jak wejdziesz na usenet.gazeta.pl to jest informacja, że ten
dokument został usunięty z serwera. Pod googlegroups widze go
normalnie.

Data: 2010-07-07 18:01:00
Autor: jadrys
Kasujemy, kasujemy !
  W dniu 2010-07-07 12:57, zbig pisze:
[...]

"niusy. onet.pl" i usenet.gazeta.pl to o ile się nie mylę archiwa. Widocznie maja jednego admina który ten post usunął z tych serwisów.

Data: 2010-07-07 12:17:17
Autor: awe
Kasujemy, kasujemy !

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:u4i836t6nib1hu4bvflmhnigvngmt14cr04ax.com...

Pozdrawiam "cancel" tchorza moich postów.
Az tak boicie sie prawdy - pisowcy ?

-- -- -- -- -- -- -- -- --
hesk ty spamujesz a z prawda twoje wypowiedzi nie maja nic wspolnego
awe

Data: 2010-07-07 12:26:38
Autor: Zahir
Kasujemy, kasujemy !

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:u4i836t6nib1hu4bvflmhnigvngmt14cr04ax.com...

Pozdrawiam "cancel" tchorza moich postów.
Az tak boicie sie prawdy - pisowcy ?

Ładnie, ładnie. To ta grupa jest moderowana? Przez kogo?

Zahir

Data: 2010-07-07 12:27:30
Autor: Neko
Kasujemy, kasujemy !
Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w

Ładnie, ładnie. To ta grupa jest moderowana? Przez kogo?

Przez Lenina.

Data: 2010-07-07 12:36:05
Autor: Zahir
Kasujemy, kasujemy !

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i11ks1$73v$1news.onet.pl...
Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w

Ładnie, ładnie. To ta grupa jest moderowana? Przez kogo?

Przez Lenina.

Jesteś idiotą jak większość intelektualnych konusów z PiS.

Zahir

Data: 2010-07-07 14:36:47
Autor: Neko
Kasujemy, kasujemy !
Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał

Jesteś idiotą jak większość intelektualnych konusów z PiS.

NIE NAZYWAJ LENINA IDIOTĄ !!!

Wiesz, ze Lenin nigdy nie wybacza? A ze jest wiecznie
zywy, to nigdy nie odpusci!

Przepros Lenina poki nie jest za pozno!

Data: 2010-07-07 14:44:09
Autor: Zahir
Kasujemy, kasujemy !

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i11sep$tu9$1news.onet.pl...
[...]

Koleś, co ćpasz?

Zahir

Data: 2010-07-07 14:45:07
Autor: Neko
Kasujemy, kasujemy !
Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał

Koleś, co ćpasz?

Twoi kumple od Bobra podrzucili mi cos do herbaty. ;)))
Ich zapytaj!

PS. Przepros Lenina!

Kasujemy, kasujemy !