Kasza po 6 zl !

Data: 2011-07-17 00:05:20
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
Kasza po 6 zl !
Do czego to doszlo, aby w sklepie najpodlejsze i kiedys
najtansze jedzenie w rodzaju kaszy kosztowalo 6 zl za opakowanie !

Nawet w najtanszym sklepie nie mozna zrobic normalnych
zakupow bez wydania 300 zl.

Jesli tak wyglada Zielona Wyspa to jak wyglada
Czerwona Wyspa?

Data: 2011-07-16 15:18:33
Autor: a_rem@poczta.onet.pl
Kasza po 6 zl !
On 17 Lip, 00:05, "Ireneusz 'Neko' Miler" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:
[...]

   Jedzenie i paliwo drozeja znacznie i poza Polska.
   Pytanie jest jednak, co czyni polski rzad by tej
   sytuacji zaradzic.  Wydaje sie, ze nie czyni
   absolutnie nic w tym kierunku, bo bedac
   zainteresowanym wylacznie utrzymaniem sie przy
   wladzy prowadzi kampanie negatywna w stosunku
   do PiS i na nic wiecej nie starcza mu sil ani ochoty.

   AR

Data: 2011-07-17 10:45:16
Autor: MH
Kasza po 6 zl !
a_rem@poczta.onet.pl <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):

   Jedzenie i paliwo drozeja znacznie i poza Polska.
   Pytanie jest jednak, co czyni polski rzad by tej
   sytuacji zaradzic.

========================

A powinien ustalić ceny urzędowe na wszystko. I byłby porz±dek !!
Potem już tylko nacjonalizacja i a_rem będzie szczę¶liwy...

MH

Data: 2011-07-17 18:33:11
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kasza po 6 zl !

" MH"  schrieb im Newsbeitrag news:ivuefs$7oi$1inews.gazeta.pl...

[...]

=======
Istnieja tez inne sposoby przeciwdzialania inflacji,
n.p. zmiany stop oprocentowania.

AR

Data: 2011-07-17 00:16:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kasza po 6 zl !

"Ireneusz 'Neko' Miler" ivt1v4$73v$1@news.onet.pl

[...]

W białostockim Realu można kupować koszule bawełniane po 5 złotych
za sztukę. Ponoć kupuj±c dwie sztuki -- drug± można kupić za 50%
ceny, więc za dwie trzeba zapłacić 7.5 zł...

W ,,butiku'', ulokowanym w tej samej galerii handlowej
co Real, koszule s± po 39.99 zł. i po 29.99 zł...
Lekko pachn± stęchlizn± -- mam kłopoty z płucami, dlatego
i powonienie mam lepsze niż zwykli, zdrowi ludzie...

Ta za 29.99 wygl±da na straszn± szmatę -- podobne (solidniej
szyte, ale z jedn± kieszeni± i bez pagonów) kupowałem ze dwa
lata temu w Auchan -- po 2 zł. za sztukę...

Wiele koszul po 39,99 przypominało... ...górę od pidżamy...

Data: 2011-07-17 00:34:18
Autor: matusm
Kasza po 6 zl !

Użytkownik "Ireneusz 'Neko' Miler" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ivt1v4$73v$1news.onet.pl...
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2011-07-17 00:54:54
Autor: filozofik
Kasza po 6 zl !
Dnia Sun, 17 Jul 2011 00:34:18 +0200, matusm napisał(a):

[...]

przyjaciel Michnika. Wykreowali "Wyborcz±"

, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -

--
Pozdraw!
filozofik

Data: 2011-07-17 01:00:54
Autor: u2
Kasza po 6 zl !
W dniu 2011-07-17 00:05, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
Jesli tak wyglada Zielona Wyspa to jak wyglada
Czerwona Wyspa?

Czerwona Wyspa wyglada o niebo lepiej niz Zielona Wsypa Tuska.

Data: 2011-07-17 10:51:01
Autor: pluton
Kasza po 6 zl !
> Jesli tak wyglada Zielona Wyspa to jak wyglada
> Czerwona Wyspa?

Czerwona Wyspa wyglada o niebo lepiej niz Zielona Wsypa Tuska.

to na co czekasz ?

Nullification

Data: 2011-07-17 03:18:33
Autor: stevep
Kasza po 6 zl !
Dnia 17-07-2011 o 00:05:20 Ireneusz 'Neko' Miler <miglce@_bez_spamu.wp.pl>  napisał(a):

[...]

IdĽ do wojska guciu, tam ponoć tylko kasza i kasza.
stevep

Data: 2011-07-17 10:51:35
Autor: MH
Kasza po 6 zl !
[...]

==================

Z wariatem robisz zakupy czy co ?? U nas dorzucasz 2 zeta i masz w zamian nie
kilo kaszy , a porz±dnej swojskiej kaszanki. MH

Data: 2011-07-17 18:20:50
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
Kasza po 6 zl !
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w

Z wariatem robisz zakupy czy co ?? U nas dorzucasz 2 zeta i masz w zamian nie
kilo kaszy , a porz±dnej swojskiej kaszanki.

Z jakim wariatem? Zakupy robie tam gdzie 90% Polakow
czyli w dyskoncie Carrefoure.

Data: 2011-07-17 22:01:52
Autor: Lorn
Kasza po 6 zl !
W dniu 2011-07-17 18:20, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
[...]

Natomiast 80% głosuje na PiS.

Data: 2011-07-18 07:47:11
Autor: jadrys
Kasza po 6 zl !
[...]

Zwykła, jęczmienna? U mnie jest kg po 90 gr.

Data: 2011-07-18 12:04:36
Autor: stevep
Kasza po 6 zl !
Dnia 18-07-2011 o 07:47:11 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Pewnie dał głos jaki¶ Jaru¶ nie maj±cy pojęcia o cenach i zakupach.

--
stevep

Data: 2011-07-18 17:25:46
Autor: jadrys
Kasza po 6 zl !
W dniu 2011-07-18 12:04, stevep pisze:
[...]

Pewnie dał głos jakiś Jaruś nie mający pojęcia o cenach i zakupach.

No nie wiem.. ByĹ‚ moĹĽe chodziĹ‚o o jakÄ…Ĺ› innÄ…, droĹĽszÄ…  kaszÄ™.. - moĹĽe kukurydzianÄ…?

Data: 2011-07-19 03:36:06
Autor: stevep
Kasza po 6 zl !
Dnia 18-07-2011 o 17:25:46 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

No nie wiem.. Był może chodziło o jak±¶ inn±, droższ±  kaszę.. - może  kukurydzian±?

Eee tam, zwykła celowa manipulacja.

--
stevep

Data: 2011-07-21 18:16:45
Autor: jadrys
Kasza po 6 zl !
W dniu 2011-07-19 03:36, stevep pisze:

No nie wiem.. ByĹ‚ moĹĽe chodziĹ‚o o jakÄ…Ĺ› innÄ…, droĹĽszÄ…  kaszÄ™.. - moĹĽe kukurydzianÄ…?

Eee tam, zwykła celowa manipulacja.

Pewnie to taka sama manipulacja jak Prezesa z  piersiami z kurczaka.

Data: 2011-07-20 23:51:31
Autor: Aicha
Kasza po 6 zl !
W dniu 2011-07-18 17:25, jadrys pisze:

Zwykła, jęczmienna? U mnie jest kg po 90 gr.

Pewnie dał głos jaki¶ Jaru¶ nie maj±cy pojęcia o cenach i zakupach.

No nie wiem.. Był może chodziło o jak±¶ inn±, droższ± kaszę.. - może
kukurydzian±?

Zwykła, polska, gryczana, prażona. Prawie 6 zł za 0,5 kg.

--
Pozdrawiam - Aicha

Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedz±,
że mog± marzyć o tym, co inne robi± z rozkosz±.

Data: 2011-07-21 18:16:39
Autor: jadrys
Kasza po 6 zl !
W dniu 2011-07-20 23:51, Aicha pisze:
W dniu 2011-07-18 17:25, jadrys pisze:

Zwykła, jęczmienna? U mnie jest kg po 90 gr.

Pewnie dał głos jakiś Jaruś nie mający pojęcia o cenach i zakupach.

No nie wiem.. Był może chodziło o jakąś inną, droższą kaszę.. - może
kukurydzianÄ…?

Zwykła, polska, gryczana, prażona. Prawie 6 zł za 0,5 kg.

Właśnie, może on gryczaną miał na myśli... To chyba najdroższa kasza jaka może być..

Data: 2011-07-19 18:48:47
Autor: €urobigbrednie
Kasza po 6 zl !
On Mon, 18 Jul 2011 07:47:11 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
> Jesli tak wyglada Zielona Wyspa to jak wyglada
> Czerwona Wyspa?
Zwykła, jęczmienna? U mnie jest kg po 90 gr.

 ciekaw jestem co ten Neko kupuje w najtanszym sklepie za 300 zl?
 30 sloikow kawioru? ;o)

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-02 00:45:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kasza po 6 zl !

"Ireneusz 'Neko' Miler" ivt1v4$73v$1@news.onet.pl

Do czego to doszlo, aby w sklepie najpodlejsze i kiedys
najtansze jedzenie w rodzaju kaszy kosztowalo 6 zl za opakowanie !

Pepsi cola w puszce -- 89 groszy

swetry wełniane -- 25 złotych
(100% wełny dobrej jako¶ci)

koszule bawełniane -- od 5 do 15 złotych
(100% dobrej bawełny)

mleko -- 186 groszy za litr w detalu
(z Mlekpolu -- jednej z najlepszych mleczarni w Polsce)

Data: 2011-08-02 08:45:27
Autor: jadrys
Kasza po 6 zl !

koszule bawełniane -- od 5 do 15 złotych
(100% dobrej bawełny)

Czyli - 5 czy 15 zł?

Data: 2011-08-05 01:41:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kasza po 6 zl !

"jadrys" j186e2$oet$1@news.onet.pl

koszule bawełniane -- od 5 do 15 złotych
(100% dobrej bawełny)

Czyli - 5 czy 15 zł?

Ekskluzywne po 15, mnie stać na te po 10, ale biedota ;)
może kupować po 5... Ja mam nawet koszule kupowane za złotowkę. :)

Do koszul galerie sprzedaj± wieszaki... Dla przykładu:

  3 drewniano-metalowe wieszaki na spodnie po około 5 złotych za komplet (za 3 wieszaki)
 10 plastykowych wieszaków kolorowych na koszule po około 7 złotych za komplet (za 10 wieszaków)
  1 plastykowy wieszak na koszule po około 30 groszy za 1 wieszak

a nawet szmaciane szafy po kilkadziesi±t złotych. Na razie
nie ma kompleksowej obsługi -- nie ma w sprzedaży ani tanich
mieszkań (na te szafy) ani nawet tanich służ±cych do prasowania...

[a mnie już plecy bol± od prasowania stert ubrań]

Swetry wełniane po 25 złotych...
(można je prac w pralkach -- wełna bardzo dobrej jako¶ci)

Koszule na razie wieszam osobno, ale spodnie ł±czę po kilka
(po 2 lub po 3 pary) par -- nie dlatego, że brak mi wieszaków,
ale z braku miejsca na dr±żkach... Swetrów wełnianych mam tyle,
że brakuje mi na nie miejsca... Je¶li zechcę codziennie ,,zużywać''
dwa, spokojnie zd±żę z praniem i z suszeniem... Pralka pierze chyba
do 3.5 kg wełny...

10 ołówków za 69 groszy -- czyli po 6.9 grosza za ołówek...
Wymieniać dalej? :) Rzuć sobie okiem do -- Auchan, real, Carrefour...

 -- puszka pepsi w Lidlu za 89 groszy (można zapłacić kart± płatnicz±)
 -- litr mleka UHT w Carrefourze 1.86 za 3.2%; im chudsze, tym tańsze
 -- kilogram nektarynek (dużych i smacznych) za mniej 3 złote w wielu
    miejscach

-=-

PO być może musi podać do dymisji, jak sugeruje JKaczyński, ale
na razie przegrać wybory może tylko wtedy, gdy stanie w opozycji
do całej reszty.

Data: 2011-11-02 20:36:59
Autor: jadrys
Kasza po 6 zl !

[...]

To czym one się różnią, skoro to wszystko 100u %towa bawełna?

Kasza po 6 zl !