Kaszel w studiu

Data: 2020-03-22 00:23:15
Autor: Animka
Kaszel w studiu
Wiele osób jest uczulonych na kurz, perfumy czy dezodowanty, zapach kwiatów lilii oraz jeśli pomieszczenie spryskano jakimś środkiem dezynfekującym. Dostaje się wtedy ataku duszącego kaszlu. Ja raz takiego duszącego kaszlu dostałam w autobusie jadąc rano do pracy i gdyby jakiś gentelmen nie uchylił szybko okna to chyba bym się zadusiła. Jakas kobieta strasznie z samego rana się wyperfumowała. Ostatnio zaczęłam okropnie kasłać na chirurgii szczękowej w Cepelku. Pewnie jakieś żrące środki odkażające gabinet. Dobrze, że na fotelu nie siedziałam i zaraz z tamtąd wyszlam.
Tu prezes Kaczyński w studio:
https://www.onet.pl/?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fakt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&pid=79696751-043d-54b2-8c92-82ac65b19d04&sid=f13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2

--
animka