Kasztanka prezesa PiS

Data: 2010-05-12 13:56:07
Autor: 'he®sk
Kasztanka prezesa PiS

http://miniurl.pl/kasztanka_prezesa

"Traktuje trumnę brata jak Piłsudski Kasztankę i na niej chce wjechać do Pałacu Prezydenckiego - pisze. I apeluje, by o Lechu Kaczyńskim mówić prawdę, a nie pokazywać go jako męża stanu."

 a jakiz z niego maz? tym bardziej stanu. --

 HeSk

Data: 2010-05-12 05:01:03
Autor: HaMMeR
Kasztanka prezesa PiS

--

 HeSk

Zobacz fiutku, jak nisko upadles, ze musisz sie posilkowac
tym lewackim koorwiszczem!
Od dzisiaj, czuj sie opluty, zalosna gnido!

Data: 2010-05-12 14:06:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kasztanka prezesa PiS

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Alez Panie HaMMeR,  jak tak mozna?
Nasz hesk to przeciez zwolennik UPR!

AR

Data: 2010-05-12 05:22:41
Autor: HaMMeR
Kasztanka prezesa PiS
On 12 Maj, 14:06, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"HaMMeR" <tran...@aster.pl> schrieb im Newsbeitragnews:50128101-0aee-42c0-94c3-937c68f05b59o14g2000yqb.googlegroups.com...
On 12 Maj, 13:56, 'he®sk <'WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:>http://miniurl.pl/kasztanka_prezesa

> [...]

Zobacz fiutku, jak nisko upadles, ze musisz sie posilkowac
tym lewackim koorwiszczem!
Od dzisiaj, czuj sie opluty, zalosna gnido!

Panie AR, ten czleczyna, to zalosna koniunkturalna gnida,
obecnie zwolennik POlszewi, popszednio PISu (Tak, tak!),
a wczesniej, aby sie podlizac UPR-owskim inicjatorom powstania psp,
klamal
ze jest mu z nimi po drodze!
Dzisiaj juz za autorytety 'robia mu' lewackie i dewiacyjne senyszyny,
bo on juz potrzebuje bardziej
skrajnych postaw i bodzcow, bo tylko takie sa jeszcze w stanie
zamieszac ta resztka zbitej sieczki w jego lbie!

Data: 2010-05-12 14:29:36
Autor: raff
Kasztanka prezesa PiS

[...]

Przeciez on wlasnie chce byc zauwazony.

Taki maly gowniany troll.

R.

Data: 2010-05-12 14:33:51
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kasztanka prezesa PiS

wrote:
> [...]

skrajnych postaw i bodzcow, bo tylko takie sa jeszcze w stanie
zamieszac ta resztka zbitej sieczki w jego lbie!

Nigdy takich kurwich synow, ktorzy gotowi sa zawsze opluc
to, co jeszcze wczoraj wynosili pod niebiosa, nie moglem
scierpiec.  Jedyne porownanie, jakie mi sie w zwiazku z takimi
osobnikami nasuwa, to bolszewicy.

AR

Data: 2010-05-12 14:38:29
Autor: konserwator
Kasztanka prezesa PiS

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7da4a$4bea99cd$54702a04$23689news.chello.at...

[...]

no pewnie!
:-) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-12 14:12:59
Autor: 'he®sk
Kasztanka prezesa PiS
On Wed, 12 May 2010 05:01:03 -0700 (PDT), HaMMeR <tranzac@aster.pl>
wrote:

>  a jakiz z niego maz? tym bardziej stanu.

Zobacz fiutku,

 nie przenos na innych znaczen jakimi okreslaja cie koledzy ;o))

jak nisko upadles,

 nie przenos na innych swoich ulubionych pozycji polibacyjnych

ze musisz sie posilkowac tym lewackim koorwiszczem!

 zabolalo, co ? lewacka piszczalka strzelila celnie ;o))

Od dzisiaj, czuj sie opluty,

  za cienki jestes by mnie opluc. i za kurduplowaty ;o)))

zalosna gnido!

 bez wulgaryzmow jestes cienias. wezwij pis-owska sfore na pomoc ;o)))

 kundelki takie jak:m azot, neko, raff, awe, zabotynski, cytryna  pewnie cie wespra ujadaniem. ujadaniem bo nie macie zadnych
 argumentow. potraficie jedynie bluzgac. cieniasy jedne ;o))
  koncze z toba, idziesz do kf.  --

 HeSk

Data: 2010-05-12 14:18:56
Autor: Andrzej
Kasztanka prezesa PiS
Użytkownik "'heRsk" <

[...]

Jeste¶ załosny. Potrafisz tylko wyzywać i pluć. Żal mi Ciebie.

Data: 2010-05-12 14:27:05
Autor: raff
Kasztanka prezesa PiS
Andrzej pisze:
Użytkownik "'heRsk" <

[...]

Ooho, znow sie kompleks kundelka odezwal u Heska. "sfore", "kundelki", "ujadaniem". Znow cie wszyscy maja w dupie Hesk ?

Gdybyscie mi go nie wyciagali ze smietnika, w ogole nie musialbym czytac tych jego bzdzin.

R.

Data: 2010-05-12 14:57:51
Autor: 'he®sk
Kasztanka prezesa PiS
On Wed, 12 May 2010 14:18:56 +0200, "Andrzej" <andrzej_k@onet.pl>
wrote:

> [...]
> koncze z toba, idziesz do kf.

Jeste¶ załosny. Potrafisz tylko wyzywać i pluć. Żal mi Ciebie.

 staram sie znizyc do poziomu adwersarza. --

 HeSk

Data: 2010-05-12 14:31:16
Autor: azot
Kasztanka prezesa PiS

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50128101-0aee-42c0-94c3-937c68f05b59o14g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Tylko nie fiutku!
Nie obrażaj fiutów. Trzeba byc naprawdę o wiele głupszym od fiuta, żeby sie spuszczać przy czytaniu  GWna.
Hesku! Żebys tylko przy tym spuszczaniu nie ospermił Michnika. Afuj

azot

Data: 2010-05-12 14:10:33
Autor: brat_olin
Kasztanka prezesa PiS
"'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> wrote

http://miniurl.pl/kasztanka_prezesa

GWno - i wszystko jasne!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-12 15:23:38
Autor: cirrus
Kasztanka prezesa PiS
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hse5rk$58a$1news.onet.pl...
"'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> wrote
http://miniurl.pl/kasztanka_prezesa
GWno - i wszystko jasne!

Nawet nie trzeba my¶leć, bo to dla piĽdzielców za trudne.

--
stevep

Data: 2010-05-12 14:37:47
Autor: konserwator
Kasztanka prezesa PiS

Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ka5lu5hgb1i62is377t2ae2dbjtopds3m24ax.com...

[...]

no no :-)
jakie to znamienne gdy podajacy sie za UPRowca zwolennik Tuska zapodaje tekst Senyszyn wydrukowany w GWnie,,,,,
:-) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-12 15:05:02
Autor: 'he®sk
Kasztanka prezesa PiS
On Wed, 12 May 2010 14:37:47 +0200, "konserwator" <iratmor@gmail.com>
wrote:

jakie to znamienne gdy podajacy sie za UPRowca zwolennik Tuska zapodaje tekst Senyszyn wydrukowany w GWnie,,,,,
:-)

 tak dla przypomnienia: michnik poparl prezesa pis na stanowisko
 prezydenta wiec okreslenie "GWno" jest nieco niezreczne, nie uwazasz?
 co do zwolennika tuska - tak, uwazam, ze jest lepszym premierem niz
 byl jaroslaw kaczynski. gdyby nie wojny ze s.p.lechem rzad tuska  dokonalby wielu korzystnych dla gospodarki reform. oczywiscie jednego
 tuskowi, wlasciwie PO nie daruje: nakazu "mania swiatel" przez 24h.
  --

 HeSk

Kasztanka prezesa PiS