Kasztanowowłosy anioł z Biskupina...

Data: 2009-07-03 11:01:22
Autor: Tzva Adonai
Kasztanowowłosy anioł z Biskupina...
Od dłuższego czasu spotykam przepiękną kilkunastoletnią dziewczynkę o
niesamowitej, bardzo naturalnej urodzie i mądrych, szarych oczach..
Regularnie chadza do lokalnego sklepiku w towarzystwie młodszego brata
z wyliczonymi drobniakami, kupuje podstawowe artykuły spożywcze,
ładnie dziękuje i podąża z powrotem do starego, poniemieckiego domu
zamieszkanego przez biedne rodziny robotnicze.. Nosi bardzo
kontrastowe sukieneczki w kwiatki, najczęściej koloru pomarańczowego i
czerwonego, jakich raczej wstydziłyby się jej równieśniczki...
Dziewczynka jest naprawdę przepiękna, od lat nie widziałem takiego
zjawiska.. Chyba pogadam z jej rodzicami i zapłacę im za małą sesję
zdjęciową...

Data: 2009-07-03 20:24:54
Autor: Tzva Adonai
Kasztanowowłosyanioł z Biskupina...
...na golaska ???

Myślę, że w negliżu straciłaby dziecięcy urok... Planuję zrobić jej kilka zdjęć
w pobliskim plenerze, opodal rzeczki na łące z wiankiem kwiatów na główce i w
jednej z tych jej niecodziennych sukienek - podczas fotografowania będzie
zajadać czekoladę...

Data: 2009-07-03 11:35:43
Autor: Marek
On 3 Lip, 20:24, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
> [...]

jednej z tych jej niecodziennych sukienek - podczas fotografowania będzie

Ty uwodzicielu dzieci...

Data: 2009-07-03 20:37:29
Autor: Tzva Adonai
Kasztanowowłosyanioł z Biskupina...
Ty uwodzicielu dzieci...

Głupi jesteś.. Gdybyś ją zobaczył, to zrozumiałbyś o czym mówię...

Data: 2009-07-03 12:13:13
Autor: Marek
On 3 Lip, 20:37, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
> Ty uwodzicielu dzieci...

Głupi jesteś.. Gdybyś ją zobaczył, to zrozumiałbyś o czym mówię...

Wezmiesz ja do lasu, zeby sie zabawic ? - tak radziles Bekonowi.

Data: 2009-07-03 21:15:02
Autor: konserwator

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:39c2cb07-9008-4e22-adc9-95ea13da8e65b14g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Głupi jesteś.. Gdybyś ją zobaczył, to zrozumiałbyś o czym mówię...

Wezmiesz ja do lasu, zeby sie zabawic ? - tak radziles Bekonowi.

najpierw sie zabawi a pozniej zakopie...

Data: 2009-07-03 22:28:44
Autor: raff
[...]

Ty pojebie, ciebie by trzeba bylo wykastrowac.

R.

Data: 2009-07-03 22:59:03
Autor: cytryna
> [...]
> Dziewczynka jest naprawdę przepiękna, od lat nie widziałem takiego
> zjawiska.. Chyba pogadam z jej rodzicami i zapłacę im za małą sesję

...na golaska ???

Cwelu tu masz właściwą dla siebie sesję zdjęciową:
http://www.zootube365.com/animal-sex/horse-and-woman/1446/

Data: 2009-07-04 15:50:02
Autor: Marek
On 3 Lip, 22:59, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

> ...na golaska ???

Cwelu tu masz właściwą dla siebie sesję zdjęciową:http://www.zootube365.com/animal-sex/horse-and-woman/1446/

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

No, nooo...niezle upodobania...

Data: 2009-07-03 21:02:55
Autor: Schweinchen
Kasztanowowłosy anioł z Biskupina...

"Tzva Adonai"

Zastanow sie pojebie! Albo dziewczynki, albo chlopczykow?

Data: 2009-07-03 22:34:14
Autor: awe
Kasztanowowłosy anioł z Biskupina...
Zostaw dzieci w spokoju
awe

Data: 2009-07-03 23:37:17
Autor: Polok_prawdziwy
Tzva Adonai wrote:

[...]

A kukaracem tarmosis, jak naniom patsys...?

- bojak tarmosis toś nietaki pedorasta, jak myślołem, ino PEDAFIL
ŁOKROPNY...!!!

No, cheba zeta diva skońcyła tsynaście - wtedy mozes...

Kasztanowowłosy anioł z Biskupina...