Kaszuby w lipcu 2010 i zawody RedBullMiniDrome

Data: 2011-06-14 01:02:19
Autor: Kuba Abuk
Kaszuby w lipcu 2010 i zawody RedBullMiniDrome
On Jun 14, 12:17 am, Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:
Witam!

Korzystając z wolnej chwili wrzuciłem dwie nowe galerie na swoją
picasę.

Zapraszam do obejrzenia:

- zawody Red Bull Mini Drome w Warszawie:https://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak/RedBullMiniDromeWAw2011
0611 (http://tiny.pl/hfjjb)

- sakwowanie po Kaszubach w lipcu 2010 roku:https://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak/SakwowanieKaszuby201007
0205 (http://tiny.pl/hfjjz)

Yo!

Miło się ogląda zdjęcia z Kaszub:)
Popraw opis dla zdjęcia nr 76. Toto tam przylepione do kamora to nie
skorupiaki ino mięczaki, a konkretniej małże (skójka
gruboskorupowa).

Na redbulla mi się dziabąg przeziębić i d... z lansowania:/

Zdravim,
Kuba

Data: 2011-06-14 10:38:47
Autor: Rafal Wawrzycki
Kaszuby w lipcu 2010 i zawody RedBullMiniDrome
Witam!

Miło się ogląda zdjęcia z Kaszub:)

A jeszcze lepiej pojechać tam ponownie za dwa dni ponad tydzień :)
Teraz już powoli zaczynamy się rozglądać za miejscem do osiedlenia. Tylko
trzeba w końcu tego miliona wygrać w totoloto... :(

Popraw opis dla zdjęcia nr 76. Toto tam przylepione do kamora to nie
skorupiaki ino mięczaki, a konkretniej małże (skójka
gruboskorupowa).

Sam jesteś skójka! :)
Poprawion.

Na redbulla mi się dziabąg przeziębił i d... z lansowania:/

No, lanserów było sporo. Tak zwana hipsterka się zjechała. Możesz zacząć żałować, bo za szybko możliwości przejechania się na takim torze
pewnie nie będzie.

--
Pozdrawiam,  Rafał W.

--

Kaszuby w lipcu 2010 i zawody RedBullMiniDrome