Data: 2009-11-17 10:09:06 | |
Autor: AZ | |
Kat A od 24 lat | |
On 2009-11-17, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
Ciekawe....No i? Po prostu Suzuki musi pomyslec o wypuszczeniu jakiejs ogromnej partii gspincet. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2009-11-17 11:15:11 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
Kat A od 24 lat | |
AZ pisze:
On 2009-11-17, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote: No i nic tylko ciekawie to idzie... z kat B tez zaostrzaja i kaza listki naklejac chodz moim zdaniem ograniczanie mocy dla swiezakow to dobry pomysl. |
|
Data: 2009-11-17 10:17:18 | |
Autor: AZ | |
Kat A od 24 lat | |
On 2009-11-17, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
No i co z tego jak gosc skonczy 24 lata i kupi R1 na pierwsze :-)No i? Po prostu Suzuki musi pomyslec o wypuszczeniu jakiejs ogromnej -- Artur ZZR 1200 pierwszy powazny... |
|
Data: 2009-11-17 12:30:52 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
Kat A od 24 lat | |
AZ pisze:
On 2009-11-17, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote: Majac 24lata oleju jakby wiecej a moze i dzieci sa... i prosze nie mow ze wiek nie ma znaczenia skoro "najbardziej biznesowo skierowane firmy wiek maja w podstawie obliczania OC a Link4 np daje 5% znizki na kazde dziecko ktore masz do lat 4" |
|
Data: 2009-11-17 11:17:11 | |
Autor: de Fresz | |
Kat A od 24 lat | |
On 2009-11-17 11:09:06 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:
On 2009-11-17, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote: Wystarczy jeśli wzorem Germanców będą oferowane na naszym rynku kastraty. Np. Hayabusa albo inny V-Max ograniczone do 46 KM. Mniam. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2009-11-17 10:18:10 | |
Autor: AZ | |
Kat A od 24 lat | |
On 2009-11-17, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:
Ja bym sie wkurwil na rodzicow jakby mi kupili R1 skastrowana do 46 KM ;-)No i? Po prostu Suzuki musi pomyslec o wypuszczeniu jakiejs ogromnej -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2009-11-17 10:26:59 | |
Autor: Jasio | |
Kat A od 24 lat | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:hdtt77$t65$1inews.gazeta.pl...
On 2009-11-17 11:09:06 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said: No i? Po prostu Suzuki musi pomyslec o wypuszczeniu jakiejs ogromnej A zaraz potem w ofercie pojawią się skutery 50ccm z ograniczeniem prędkości 50kmh. A potem się obudzę. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-11-17 11:29:39 | |
Autor: de Fresz | |
Kat A od 24 lat | |
On 2009-11-17 11:26:59 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:
Wystarczy jeśli wzorem Germanców będą oferowane na naszym rynku kastraty. Np. Hayabusa albo inny V-Max ograniczone do 46 KM. Mniam. A nie do 45 przypadkiem? A potem się obudzę. Ale tak sam? -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2009-11-17 10:48:03 | |
Autor: Jasio | |
Kat A od 24 lat | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:hdttuj$2hu$2inews.gazeta.pl...
On 2009-11-17 11:26:59 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said: A nie do 45 przypadkiem? Do 31mph w każdym razie. A potem się obudzę. Podobnie jak ci, co śnią, że to wyglądałoby normalnie. Czyli 46KM w Busie. Hayabusie. Nie w naszym kraju, gdzie 125ccm idzie jako 50ccm przez przegląd bez żenady. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-11-17 12:32:10 | |
Autor: Jan Strybyszewski | |
Kat A od 24 lat | |
Jasio pisze:
Podobnie jak ci, co śnią, że to wyglądałoby normalnie. Czyli 46KM w Busie. Motorowery nie mialy przegladow do 22 wrzesnia 2009r. A teraz maja wlasnie po to by nie bylo takich kwiatkow. |
|
Data: 2009-11-18 05:54:08 | |
Autor: Tytus | |
Kat A od 24 lat | |
Siemka ***"Jan Strybyszewski" Motorowery nie mialy przegladow do 22 wrzesnia 2009r. A teraz maja wlasnie po to by nie bylo takich kwiatkow. Rajt i juz 2 szt pogonilem bo w skutrze na 100 m mozna zrobic probe drogowa :) -- Tytus żółte najszybsze |
|
Data: 2009-11-18 07:37:41 | |
Autor: AZ | |
Kat A od 24 lat | |
On 2009-11-18, Tytus <tytus1@gazeta.pl> wrote:
No ale co pozniej? Rozumiem ze wlasciciel takiej 125 na 50 nie dostaje przegladu ale co dalej? :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2009-11-18 09:41:03 | |
Autor: Damork | |
Kat A od 24 lat | |
Na mównicę wtargnął "AZ", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:
On 2009-11-18, Tytus <tytus1@gazeta.pl> wrote: Teoretycznie to powinien być chyba DR zatrzymany i powiadomiony WK, bo pojazd ani nie spełnia homologacji ani warunków w DR i powinien być przerejestrowany na normalny motocykl, dodatkowo sam jeździec najczęściej okazuje się być prowadzącym bez uprawnień, bo nie sądzę żeby wielu z takich przekombinowujących miało choćby A1. Żeby nie było - według mnie skuter zablokowany do 45 km/h w normalnym ruchu wielkomiejskim to takie z lekka samobójstwo. Jeździłem jakiś czas czymś takim (nawet lepszym, bo 35 wyciągało) i próba dostania się na pas do lewoskrętu przy trzech pasach w jedną stronę, braku korka i reszcie pojazdów poruszających się min. 80 km/h była przeżyciem jedynym w swoim rodzaju. Odblokowanie nie zmusza do latania ile fabryka dała, ale daje przynajmniej szansę na zbliżenie się prędkością do reszty pojazdów i płynne wykonanie manewru. Kombinowanie z rejestrowaniem większych pojemności na 50 ccm uważam jednak za dużą przesadę. -- Pozdrawiam Piotr Mockałło http://www.osiatkowania.pl |
|
Data: 2009-11-18 10:59:45 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
Kat A od 24 lat | |
Czesc
*** "Damork" Żeby nie było - według mnie skuter zablokowany do 45 km/h w normalnym ruchu wielkomiejskim to takie z lekka samobójstwo. Rajt i dlatego nie interesuje mnie V MAX - program do obslugi na SKP ma identyfikacje nr VIN i juz wtedy wychodzi czy dany pierdoped to 50 czy cos wiecej. Dalej to juz tylko koszty... Pisalem juz o tym... T. |
|
Data: 2009-11-18 12:50:07 | |
Autor: de Fresz | |
Kat A od 24 lat | |
On 2009-11-17 11:48:03 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:
A nie do 45 przypadkiem? A od kiedy u nas obowiązją imperialne jednostki miar? No chyba że to "u nas" jest gdzie indziej niż "u was" ;-) A potem się obudzę. Ty, ale możliwości techniczno-prawne to jedno, a rzeczywistość to drugie. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2009-11-18 23:02:58 | |
Autor: Jasio | |
Kat A od 24 lat | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:he0n1f$4bn$1inews.gazeta.pl...
On 2009-11-17 11:48:03 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said: Dobra, chwilowo gdzie indziej. A po prawdzie to nie wiem czy 45 czy 50kmh jest prawidłową odpowiedzią. Ani na razie 50ccm jeździł nie będę ani na "panelową dyskusję" się nie wybieram. Podobnie jak ci, co śnią, że to wyglądałoby normalnie. Czyli 46KM w Busie. Moim zdaniem powinny jakoś do siebie przystawać. Jeżeli przepisy nie przystają do rzeczywistości - to IMO bardzo źle dla przepisów. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-11-17 14:28:52 | |
Autor: metalbeast | |
Kat A od 24 lat | |
No i? Po prostu Suzuki musi pomyslec o wypuszczeniu jakiejs ogromnej kto Ĺwiadomy to i tak wybiera coĹ z zakresu 250-500ccm na pierwsze moto. U mnie suza gs juĹź 2 sezon goĹci i 12000km pod tyĹkiem ma. NieĹmiaĹo rozglÄ dam siÄ za jakÄ Ĺ 750 turystycznÄ , coby Nm wiecej miaĹa. |
|
Data: 2009-11-17 14:43:44 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Kat A od 24 lat | |
Dnia (Tue, 17 Nov 2009 14:28:52 +0100) ktos podajacy sie za metalbeast
wyklawiaturowal co nastepuje:
No costy! Przeciez GS mial miec u Ciebie dozywocie i wcale mu nie brakuje KM ani Nm :) Wiem, czepiam sie. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-11-17 16:12:58 | |
Autor: metalbeast | |
Kat A od 24 lat | |
No costy! Przeciez GS mial miec u Ciebie dozywocie i wcale mu nie brakuje pewnie że się czepiasz :] ale gs by został gdybym mógł sobie pozwolić na kilka motocykli w garażu. Znam takich co mają wszystkie od początku kariery na moto. |
|
Data: 2009-11-17 14:58:25 | |
Autor: Damork | |
Kat A od 24 lat | |
Na mównicę wtargnął "metalbeast", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął: No i? Po prostu Suzuki musi pomyslec o wypuszczeniu jakiejs ogromnej A nie rozglądasz się również za nowym opiekunem dla suzy? Że tak się niezobowiązująco spytam, bo wczoraj z rana zaatakowałem Odlewniczą i zaliczyłem A (pierwsze podejście, jupi!), więc wypadałoby się też za czymś rozejrzeć, a chcę właśnie zdroworozsądkowo od pińcetki zacząć :) -- Pozdrawiam Piotr Mockałło http://www.osiatkowania.pl |
|
Data: 2009-11-17 15:47:20 | |
Autor: metalbeast | |
Kat A od 24 lat | |
A nie rozglądasz się również za nowym opiekunem dla suzy?- nie :] na poczatku tego sezonu kupiłem nowe opony, klocki, oleje, płyny, zrobilem wszelkie regulacje i chce sobie na nim jeszcze pojezdzić. Jak wpadnie kasa na moto to sie zastanowie. Nie spieszy mi sie. Suzą sie miło jezdzi. Z resztą, każde moto jest fajne i daje radoche. A Tobie mogę śmiało polecić suze do nauki jazdy i nabierania doswiadczeń. przy okazji dzieki temu motocyklowi sprawdzisz jaki rodzaj jazdy bardziej ci sie podoba i dzieki temu łatwiej bedzie wybrać kolejne moto (jeśli wcześniej nie jezdziłeś i nie wiesz jaką jazde lubisz). Ja już wiem, że lubie sobie spokojnie traski robić, czasem odkręcić. |
|
Data: 2009-11-17 16:32:20 | |
Autor: Damork | |
Kat A od 24 lat | |
Na mównicę wtargnął "metalbeast", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął: nie :] na poczatku tego sezonu kupiłem nowe opony, klocki, oleje, płyny, zrobilem wszelkie regulacje i chce sobie na nim jeszcze pojezdzić. Jak wpadnie kasa na moto to sie zastanowie. Nie spieszy mi sie. Łee... No, ale spytać nie zaszkodziło ;) A Tobie mogę śmiało polecić suze do nauki jazdy i nabierania doswiadczeń. przy okazji dzieki temu motocyklowi sprawdzisz jaki rodzaj jazdy bardziej ci sie podoba i dzieki temu łatwiej bedzie wybrać kolejne moto (jeśli wcześniej nie jezdziłeś i nie wiesz jaką jazde lubisz). Ja już wiem, że lubie sobie spokojnie traski robić, czasem odkręcić. No właśnie celuję tak albo w GS, albo w cebulkę, albo w ER 5, co do preferowanego typu jazdy to na ile siebie znam, podejrzewam że będzie podobny do Twojego :) -- Pozdrawiam Piotr Mockałło http://www.osiatkowania.pl |
|
Data: 2009-11-17 18:02:08 | |
Autor: metalbeast | |
Kat A od 24 lat | |
No właśnie celuję tak albo w GS, albo w cebulkę, albo w ER 5, co do o gsie duzo sie dowiesz tu : http://forum.gs500.pl/ co do gs'a mogę polecić jeśli nie masz wiecej niż 185cm wzrostu. Są tacy co mają wiecej i mówią, że się da. Tylko może być to mało przyjemne. Jak to w starych suzach zawieszenie pozostawia trochę do życzenia. co do cbuli, też mogę polecić. Wiem co to, bo kolega ma. Trochę bardziej toporny (mowie tylko o moich odczuciach) i klasyczny wygląd, co dla jednych jest zaletą dla innych wadą. Narzeka na słabe amory tylne, które bujają - taki ich urok, bo są sprawne lecz nie działają zadowalająco. Na plus jest wykonanie, i elektryka lepsza niz w gs. No i podobno silnik też jest jakiś lepszy, choć z tego co czytam oba są bardzo trwałe. O er'ce nie mam zielonego pojęcia, wiec nie bede powtarzał tego co można przeczytać na necie. pochwal sie jak cos kupisz |
|
Data: 2009-11-19 09:26:19 | |
Autor: Paweł Wolak | |
Kat A od 24 lat | |
Żeby tego nie wprowadzili
|