Kat A od 24 lat

Data: 2009-11-17 10:09:06
Autor: AZ
Kat A od 24 lat
On 2009-11-17, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
Ciekawe....
W myśl nowych przepisów chętni na jazdę dużym motocyklem będą musieli skończyć 24 lata lub wcześniej przez 2 lata posiadać kategorię A2 na motocykl o mocy do 46 KM.
No i? Po prostu Suzuki musi pomyslec o wypuszczeniu jakiejs ogromnej
partii gspincet.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-17 11:15:11
Autor: Jan Strybyszewski
Kat A od 24 lat
AZ pisze:
On 2009-11-17, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
Ciekawe....
[...]

No i nic tylko ciekawie to idzie... z kat B tez zaostrzaja i kaza listki naklejac chodz moim zdaniem ograniczanie mocy dla swiezakow to dobry pomysl.

Data: 2009-11-17 10:17:18
Autor: AZ
Kat A od 24 lat
On 2009-11-17, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
[...]

No i co z tego jak gosc skonczy 24 lata i kupi R1 na pierwsze :-)

--
Artur
ZZR 1200 pierwszy powazny...

Data: 2009-11-17 12:30:52
Autor: Jan Strybyszewski
Kat A od 24 lat
AZ pisze:
On 2009-11-17, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
[...]

Majac 24lata oleju jakby wiecej a moze i dzieci sa... i prosze nie mow ze wiek nie ma znaczenia skoro "najbardziej biznesowo skierowane firmy wiek maja w podstawie obliczania OC a Link4 np daje 5% znizki na kazde dziecko ktore masz do lat 4"

Data: 2009-11-17 11:17:11
Autor: de Fresz
Kat A od 24 lat

On 2009-11-17, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote:
Ciekawe....
[...]

Wystarczy jeśli wzorem Germanców będą oferowane na naszym rynku kastraty. Np. Hayabusa albo inny V-Max ograniczone do 46 KM. Mniam.

de Fresz

Data: 2009-11-17 10:18:10
Autor: AZ
Kat A od 24 lat
On 2009-11-17, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:
[...]

Ja bym sie wkurwil na rodzicow jakby mi kupili R1 skastrowana do 46 KM ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-17 10:26:59
Autor: Jasio
Kat A od 24 lat
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:hdtt77$t65$1inews.gazeta.pl...
On 2009-11-17 11:09:06 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

[...]

A zaraz potem w ofercie pojawią się skutery 50ccm z ograniczeniem prędkości 50kmh.
A potem się obudzę.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-11-17 11:29:39
Autor: de Fresz
Kat A od 24 lat
On 2009-11-17 11:26:59 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

Wystarczy jeśli wzorem Germanców będą oferowane na naszym rynku kastraty. Np. Hayabusa albo inny V-Max ograniczone do 46 KM. Mniam.

A zaraz potem w ofercie pojawią się skutery 50ccm z ograniczeniem prędkości 50kmh.

A nie do 45 przypadkiem?

A potem się obudzę.

Ale tak sam?

de Fresz

Data: 2009-11-17 10:48:03
Autor: Jasio
Kat A od 24 lat
On 2009-11-17 11:26:59 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

A nie do 45 przypadkiem?

Do 31mph w każdym razie.

A potem się obudzę.

Ale tak sam?

Podobnie jak ci, co śnią, że to wyglądałoby normalnie. Czyli 46KM w Busie.
Hayabusie.
Nie w naszym kraju, gdzie 125ccm idzie jako 50ccm przez przegląd bez żenady.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-11-17 12:32:10
Autor: Jan Strybyszewski
Kat A od 24 lat
Jasio pisze:

Podobnie jak ci, co śnią, że to wyglądałoby normalnie. Czyli 46KM w Busie.
Hayabusie.
Nie w naszym kraju, gdzie 125ccm idzie jako 50ccm przez przegląd bez żenady.

Motorowery nie mialy przegladow do 22 wrzesnia 2009r. A teraz maja wlasnie po to by nie bylo takich kwiatkow.

Data: 2009-11-18 05:54:08
Autor: Tytus
Kat A od 24 lat

Siemka

***"Jan Strybyszewski" Motorowery nie mialy przegladow do 22 wrzesnia 2009r. A teraz maja
 wlasnie po to by nie bylo takich kwiatkow.

Rajt i juz 2 szt pogonilem bo w skutrze na 100 m mozna zrobic probe drogowa :)

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-18 07:37:41
Autor: AZ
Kat A od 24 lat
On 2009-11-18, Tytus <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Rajt i juz 2 szt pogonilem bo w skutrze na 100 m mozna zrobic probe drogowa :)

No ale co pozniej? Rozumiem ze wlasciciel takiej 125 na 50 nie dostaje przegladu
ale co dalej? :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-18 09:41:03
Autor: Damork
Kat A od 24 lat
Na mównicę wtargnął "AZ", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

On 2009-11-18, Tytus <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Rajt i juz 2 szt pogonilem bo w skutrze na 100 m mozna zrobic probe drogowa :)

No ale co pozniej? Rozumiem ze wlasciciel takiej 125 na 50 nie dostaje przegladu
ale co dalej? :-)

Teoretycznie to powinien być chyba DR zatrzymany i powiadomiony WK, bo
pojazd ani nie spełnia homologacji ani warunków w DR i powinien być
przerejestrowany na normalny motocykl, dodatkowo sam jeździec najczęściej
okazuje się być prowadzącym bez uprawnień, bo nie sądzę żeby wielu z takich
przekombinowujących miało choćby A1.
Żeby nie było - według mnie skuter zablokowany do 45 km/h w normalnym ruchu
wielkomiejskim to takie z lekka samobójstwo. Jeździłem jakiś czas czymś
takim (nawet lepszym, bo 35 wyciągało) i próba dostania się na pas do
lewoskrętu przy trzech pasach w jedną stronę, braku korka i reszcie
pojazdów poruszających się min. 80 km/h była przeżyciem jedynym w swoim
rodzaju. Odblokowanie nie zmusza do latania ile fabryka dała, ale daje
przynajmniej szansę na zbliżenie się prędkością do reszty pojazdów i płynne
wykonanie manewru.
Kombinowanie z rejestrowaniem większych pojemności na 50 ccm uważam jednak
za dużą przesadę.
 --
Pozdrawiam Piotr Mockałło
http://www.osiatkowania.pl

Data: 2009-11-18 10:59:45
Autor: Tytus z fabryki
Kat A od 24 lat
Czesc
*** "Damork"
 Żeby nie było - według mnie skuter zablokowany do 45 km/h w normalnym ruchu wielkomiejskim to takie z lekka samobójstwo.

Rajt i dlatego nie interesuje mnie V MAX - program do obslugi na SKP ma identyfikacje nr VIN i juz wtedy wychodzi czy dany pierdoped to 50 czy cos wiecej.
Dalej to juz tylko koszty...
Pisalem juz o tym...

T.

Data: 2009-11-18 12:50:07
Autor: de Fresz
Kat A od 24 lat
On 2009-11-17 11:48:03 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

A nie do 45 przypadkiem?

Do 31mph w każdym razie.

A od kiedy u nas obowiązją imperialne jednostki miar? No chyba że to "u nas" jest gdzie indziej niż "u was" ;-)

[...]

Ty, ale możliwości techniczno-prawne to jedno, a rzeczywistość to drugie.

de Fresz

Data: 2009-11-18 23:02:58
Autor: Jasio
Kat A od 24 lat
On 2009-11-17 11:48:03 +0100, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

Do 31mph w każdym razie.

A od kiedy u nas obowiązją imperialne jednostki miar? No chyba że to "u nas" jest gdzie indziej niż "u was" ;-)

Dobra, chwilowo gdzie indziej.
A po prawdzie to nie wiem czy 45 czy 50kmh jest prawidłową odpowiedzią.
Ani na razie 50ccm jeździł nie będę ani na "panelową dyskusję" się nie wybieram.

[...]

Moim zdaniem powinny jakoś do siebie przystawać.
Jeżeli przepisy nie przystają do rzeczywistości - to IMO bardzo źle dla przepisów.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-11-17 14:28:52
Autor: metalbeast
Kat A od 24 lat

No i? Po prostu Suzuki musi pomyslec o wypuszczeniu jakiejs ogromnej
partii gspincet.

kto świadomy to i tak wybiera coś z zakresu 250-500ccm na pierwsze moto. U mnie suza gs już 2 sezon gości i 12000km pod tyłkiem ma. Nieśmiało rozglądam się za jakąś 750 turystyczną, coby Nm wiecej miała.

Data: 2009-11-17 14:43:44
Autor: Piotr Klimek
Kat A od 24 lat
Dnia (Tue, 17 Nov 2009 14:28:52 +0100) ktos podajacy sie za metalbeast
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

No costy! Przeciez GS mial miec u Ciebie dozywocie i wcale mu nie brakuje
KM ani Nm :) Wiem, czepiam sie.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2009-11-17 16:12:58
Autor: metalbeast
Kat A od 24 lat

No costy! Przeciez GS mial miec u Ciebie dozywocie i wcale mu nie brakuje
KM ani Nm :) Wiem, czepiam sie.

pewnie że się czepiasz :] ale gs by został gdybym mógł sobie pozwolić na kilka motocykli w garażu. Znam takich co mają wszystkie od początku kariery na moto.

Data: 2009-11-17 14:58:25
Autor: Damork
Kat A od 24 lat
Na mównicę wtargnął "metalbeast", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

[...]

A nie rozglądasz się również za nowym opiekunem dla suzy? Że tak się niezobowiązująco spytam, bo wczoraj z rana zaatakowałem
Odlewniczą i zaliczyłem A (pierwsze podejście, jupi!), więc wypadałoby się
też za czymś rozejrzeć, a chcę właśnie zdroworozsądkowo od pińcetki zacząć
:)

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
http://www.osiatkowania.pl

Data: 2009-11-17 15:47:20
Autor: metalbeast
Kat A od 24 lat

[...]
-

nie :] na poczatku tego sezonu kupiłem nowe opony, klocki, oleje, płyny, zrobilem wszelkie regulacje i chce sobie na nim jeszcze pojezdzić. Jak wpadnie kasa na moto to sie zastanowie. Nie spieszy mi sie. Suzą sie miło jezdzi. Z resztą, każde moto jest fajne i daje radoche. A Tobie mogę śmiało polecić suze do nauki jazdy i nabierania doswiadczeń. przy okazji dzieki temu motocyklowi sprawdzisz jaki rodzaj jazdy bardziej ci sie podoba i dzieki temu łatwiej bedzie wybrać kolejne moto (jeśli wcześniej nie jezdziłeś i nie wiesz jaką jazde lubisz). Ja już wiem, że lubie sobie spokojnie traski robić, czasem odkręcić.

Data: 2009-11-17 16:32:20
Autor: Damork
Kat A od 24 lat
[...]

Łee... No, ale spytać nie zaszkodziło ;)

[...]

No właśnie celuję tak albo w GS, albo w cebulkę, albo w ER 5, co do
preferowanego typu jazdy to na ile siebie znam, podejrzewam że będzie
podobny do Twojego :)

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
http://www.osiatkowania.pl

Data: 2009-11-17 18:02:08
Autor: metalbeast
Kat A od 24 lat

No właśnie celuję tak albo w GS, albo w cebulkę, albo w ER 5, co do
preferowanego typu jazdy to na ile siebie znam, podejrzewam że będzie
podobny do Twojego :)

o gsie duzo sie dowiesz tu : http://forum.gs500.pl/
co do gs'a mogę polecić jeśli nie masz wiecej niż 185cm wzrostu. Są tacy co mają wiecej i mówią, że się da. Tylko może być to mało przyjemne. Jak to w starych suzach zawieszenie pozostawia trochę do życzenia.
co do cbuli, też mogę polecić. Wiem co to,  bo kolega ma. Trochę bardziej toporny (mowie tylko o moich odczuciach) i klasyczny wygląd, co dla jednych jest zaletą dla innych wadą. Narzeka na słabe amory tylne, które bujają - taki ich urok, bo są sprawne lecz nie działają zadowalająco. Na plus jest wykonanie, i elektryka lepsza niz w gs. No i podobno silnik też jest jakiś lepszy, choć z tego co czytam oba są bardzo trwałe.
O er'ce nie mam zielonego pojęcia, wiec nie bede powtarzał tego co można przeczytać na necie.
pochwal sie jak cos kupisz

Data: 2009-11-19 09:26:19
Autor: Paweł Wolak
Kat A od 24 lat