Kat A od 24 lat

Data: 2009-11-17 14:23:13
Autor: metalbeast
Kat A od 24 lat

U¿ytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hdtspf$r8o$1inews.gazeta.pl...
Ciekawe....
W my¶l nowych przepisów chêtni na jazdê du¿ym motocyklem bêd± musieli skoñczyæ 24 lata lub wcze¶niej przez 2 lata posiadaæ kategoriê A2 na motocykl o mocy do 46 KM.

i bardzo fajnie, tylko zastanawia mnie, jak taki ¶wie¿ak 25 lat zrobi prawko, to co? od razu na hayabuse ?
Tak czy inaczej, 46KM to wystarczaj±co du¿o ¿eby narobiæ ba³aganu.

Data: 2009-11-18 09:07:56
Autor: Glub
Kat A od 24 lat
"metalbeast" <psych@-- -- -- -- -master.pl> wrote:
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hdtspf$r8o$1inews.gazeta.pl...
> Ciekawe....
> W myśl nowych przepisów chętni na jazdę dużym motocyklem będą
> musieli > skończyć 24 lata lub wcześniej przez 2 lata posiadać kategorię A2 na

i bardzo fajnie, tylko zastanawia mnie, jak taki świeżak 25 lat zrobi prawko, to co? od razu na hayabuse ?

Wiesz... Mam 31 a prawko od niedawna i ani myśle o busie

Tak czy inaczej, 46KM to wystarczająco dużo żeby narobić bałaganu.

Owszem ale nawet 16km w Gts250 wystarczy...

--
Glub

Data: 2009-11-18 11:10:24
Autor: AZ
Kat A od 24 lat
On 2009-11-18, Glub <glubone@gmail.com> wrote:

Wiesz... Mam 31 a prawko od niedawna i ani myśle o busie

A jezdziles? :-) Ja tez twierdzilem ze motocykl z przerostem mocy
to bezsens, no bo i po co? Ale jednak jest cos co do tego ciagnie.
No i przy wyprzedzaniu nie musze sie stresowac ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-18 12:34:46
Autor: huck
Kat A od 24 lat

U¿ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnhg7lo3.b7o.artur.zabronskiopensolaris.local...
On 2009-11-18, Glub <glubone@gmail.com> wrote:

Wiesz... Mam 31 a prawko od niedawna i ani my¶le o busie

A jezdziles? :-) Ja tez twierdzilem ze motocykl z przerostem mocy
to bezsens, no bo i po co? Ale jednak jest cos co do tego ciagnie.
No i przy wyprzedzaniu nie musze sie stresowac ;-)

znaczy mam rozumiec ze jadac puszka takiem na przyk³ad
alfa romeo 159 GT 3,2 litra srasz w pory (bo to nie jest juz stres)
bo puszka ma tylko 260 kuni a wazy az 1750 kilo ;-)
huck

Data: 2009-11-18 11:33:46
Autor: AZ
Kat A od 24 lat
On 2009-11-18, huck <280kph@wp.pl> wrote:

znaczy mam rozumiec ze jadac puszka takiem na przyk³ad
alfa romeo 159 GT 3,2 litra srasz w pory (bo to nie jest juz stres)
bo puszka ma tylko 260 kuni a wazy az 1750 kilo ;-)

Eee... ale o co chodzi?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-19 08:44:10
Autor: Glub
Kat A od 24 lat
On 2009-11-18, Glub <glubone@gmail.com> wrote:

> Wiesz... Mam 31 a prawko od niedawna i ani myśle o busie

A jezdziles? :-) Ja tez twierdzilem ze motocykl z przerostem mocy
to bezsens,
 Nie uważam ze to bezsens, tylko na razie nie doroslem do takich mocy.

no bo i po co? Ale jednak jest cos co do tego ciagnie.

Wiem ze ciągnie bo mnie tez Ciagnelo ale wybilem sobie z głowy, nie
wszystko na raz...

No i przy wyprzedzaniu nie musze sie stresowac ;-)

Ja tez:) --
Glub

Data: 2009-11-19 08:44:19
Autor: AZ
Kat A od 24 lat
On 2009-11-19, Glub <glubone@gmail.com> wrote:

no bo i po co? Ale jednak jest cos co do tego ciagnie.

Wiem ze ciągnie bo mnie tez Ciagnelo ale wybilem sobie z głowy, nie
wszystko na raz...

Mi sie niestety nie udalo, czlowiek sobie nawciskal usprawiedliwien
dla swojego wyboru, a do tego sie napalil jak gupi i tak zostalo ;-)
Ale... nie zaluje :-)
No i przy wyprzedzaniu nie musze sie stresowac ;-)

Ja tez:)
Zmienisz kiedys zdanie :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-19 09:16:50
Autor: Glub
Kat A od 24 lat
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

(...)

Mi sie niestety nie udalo, czlowiek sobie nawciskal usprawiedliwien
dla swojego wyboru, a do tego sie napalil jak gupi i tak zostalo ;-)
Ale... nie zaluje :-)

> Ja tez:) >
Zmienisz kiedys zdanie :-)

Nie mówię nie:)
--
Glub

Data: 2009-11-18 12:23:17
Autor: metalbeast
Kat A od 24 lat

Wiesz... Mam 31 a prawko od niedawna i ani myśle o busie

Tak czy inaczej, 46KM to wystarczająco dużo żeby narobić bałaganu.

Owszem ale nawet 16km w Gts250 wystarczy...

otóż to, ale wyjechałem w zeszły weekend, bo pogoda dopisała i widziałem kolesia na w/w hayabusie w bluzie w paski i zwyklych portkach. W trasie! zatrzymał się na stacji, młodziak jakiś. To na buse stać a na ubrania nie? Strach się bać, kiedy ruszał z tej stacji wprast pod nadjezdzające dwupasmówką auta (wiara w moc sprzętu - bezcenna).

Data: 2009-11-18 11:44:39
Autor: AZ
Kat A od 24 lat
On 2009-11-18, metalbeast <psych@-- -- -- -- -master.pl> wrote:

Strach się bać, kiedy ruszał z tej stacji wprast pod nadjezdzające dwupasmówką auta (wiara w moc sprzętu - bezcenna).
No i wlasnie w takich momentach ciesze sie ze mam te pare kucy wiecej
niz pincetka :-) Czasami nie da sie inaczej wbic niz na rozbiegu
zlapac predkosc z jaka jada samochody (czasami jest to ze 100km/h albo
i lepiej na autostradzie tylko tam rozbieg dluzszy) i wjechac miedzy nie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-18 13:49:22
Autor: Monster
Kat A od 24 lat
AZ pisze:

[...]

tak i nie,mając 77KM w Dukacie(zawsze sie katalogowcy śmiali) czy obecnie 98,łatwiej takie manewry wykonać,moge odkręcić do końca bez uslizgu,nakrycia itp,a przyspieszenie podobne.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-11-18 18:40:29
Autor: metalbeast
Kat A od 24 lat

[...]

no bez przesady.  500set to może nie rakieta, ale 5s do setki spokojnie wyciÅ›nie. Poza tym, jeÅ›li autem da sie wystartować  w takiej sytuacji, to każdym motocyklem też.

Kat A od 24 lat