Kat A od 24 lat

Data: 2009-11-17 18:54:55
Autor: Spider A.J.
Kat A od 24 lat

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał

W myśl nowych przepisów chętni na jazdę dużym motocyklem będą musieli skończyć 24 lata lub wcześniej przez 2 lata posiadać kategorię A2 na motocykl o mocy do 46 KM.

Przepisy maja wejsc w zycie za rok dodatkowo
w tym projekcie jest tez tekst mowiacy o tym,
ze jesli mlodociany kierowca w ciagu dwóch lat od
uzyskania prawka spowoduje dwa wypadki (sic!)
bedzie musial przjsc przymusowy kurs
doksztalcajacy.
Znajac naszych prawopisów, narobia
w ustawie baboli jak chocby ten z wypadkiem czy kolizja
(zlamany nos to nie wypadek a z przemieszczeniam to juz tak :-P)
a co do tych 46 KM to patrzac na hordy skuterow 125-200ccm
z malymi blachami i tak bedzie to mozna o kant dupy potluc.
Ot polska rzeczywistosc.

--
    -=[Spider A.J.]=-
 Krakuff - RF900 RS2

Data: 2009-11-18 06:06:58
Autor: Tytus
Kat A od 24 lat
Siemka

*** "Spider A.J."
[...]

Nie biadol chlopie...idzie ku lepszemu. Bardzi silne lobby zatakowalo skostnialy system bo kasa duza jest do wyrwania.
Mysle ze system rejestracji i kontroli pojazdow juz rozpoczal swoja ewolucje a w ciagu 4-5 lat zmieni sie nie do poznania. Wiadomo ze urzednik nigdy nie wymysli czegos od poczatku do konca ale powoli sie zmienia.
Mnie osobiscie ciesza przepisy obowiazujace diagnostow do szkolen zakonczonych egzaminem, byc moze nie bede juz musial pracowac z "doswiadczonymi diagnostami" ktorym musze wyjasniac do czego sluzy  "taka gumowa harmonijka w zaczepie przyczepy" i jak sie sprawdza jej dzialanie na BT.
BTW gdzie Ty te hordy skuterow widzisz??? Wiekszosc juz wylapana...

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-11-18 12:29:02
Autor: metalbeast
Kat A od 24 lat

Mnie osobiscie ciesza przepisy obowiazujace diagnostow do szkolen

Póki co, ilerazy byłem na przeglądzie, wyglądał on następująco: światła, kierunki, podświetlenie tablicy, numery ramy, opony. Wszystko.
Jeszcze raz przypomniało się facetowi o hamulcu. Kazał potoczyć się na moto (jak na hulajnodze) i zahamować :) rozbawiło mnie to.
Dlaczego za 63zł nie wykonają prawdziwego badania? Chciałbym wiedzieć, czy mam bezpieczne moto (wiem bo sam sprawdzam), badanie tech. chyba ma na celu wykazać usterki pojazdu i stwierdzić czy jest bezpieczny. Kopanie w koło to taka tajna sztuka przeglądu? ;]

BTW gdzie Ty te hordy skuterow widzisz??? Wiekszosc juz wylapana...

A zimno się zrobiło, to mniej ich. Ci co muszą, jeżdżą. Ale albo o czymś nie wiem, albo coś się zmieniło i gnojki bez świadomości zasad panujących na drodze już na nią nie wyjadą?

Data: 2009-11-19 11:37:41
Autor: de Fresz
Kat A od 24 lat
On 2009-11-17 18:54:55 +0100, "Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> said:

Przepisy maja wejsc w zycie za rok dodatkowo
w tym projekcie jest tez tekst mowiacy o tym,
ze jesli mlodociany kierowca w ciagu dwóch lat od
uzyskania prawka spowoduje dwa wypadki (sic!)

Nie. Dwa wykroczenia.

bedzie musial przjsc przymusowy kurs
doksztalcajacy.

Grunt to nie dać się złapać.