Katabas w dzielnicy rozpusty: nie macie pojęcia kim jestem!

Data: 2009-10-05 03:23:48
Autor: Antenka
Katabas w dzielnicy rozpusty: nie macie pojęcia kim jestem!
No tak, następny atak na niewinnego księdza - pewnie biedak zabłądził
a może i zbłądził, ale żeby odrazu robić na niego takie masońskie
polowanie? Żenada! :-/

Antenka

P.s. "I na tej opoce zbuduję mój Kościół, a bramy piekielne nie
przemogą go". I ty również ze swoimi tekstami nie pokonasz go Kupecki..
Amen

Święty Michale Archaniele....wiesz co masz czynić.

Katabas w dzielnicy rozpusty: nie macie pojęcia kim jestem!