Katabasów też to dotyczy....

Data: 2012-03-08 17:53:48
Autor: mkarwan
Katabasów też to dotyczy....

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jjactl$5tn$1inews.gazeta.pl...
Człowiek pod pewnymi względami jest genetycznie bliższy gorylowi niż szympansowi. Gorylowi, naszemu bliskiemu kuzynowi, grozi dziś wyginięcie. Zrobimy coś?

Mentalność masz goryla, więc wracaj do dżungli

Data: 2012-03-08 21:31:50
Autor: Grzegorz Z.
Katabasów też to dotyczy....
mkarwan napisał:

[...]

Tylko mu w tym nie pomagaj i nie donoś na niego że "obraża catholic radio",
tak jak kiedyś na alt.fan.mkarwan któryś z adminów twoje donosy cytował.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-09 12:18:42
Autor: mkarwan
Katabasów też to dotyczy....
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:13k27vvmnloq3$.16rmmdmdkdh9x$.dlg40tude.net...
[...]

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2012-03-11 18:26:12
Autor: Grzegorz Z.
Katabasów też to dotyczy....

http://foorum.pl/watek/mkarwan-ponownie-przyznal-sie-do-donosicielstwa,2119577.html

Data: 2012-03-21 15:52:06
Autor: Jadrys
KatabasĂłw teĹź to dotyczy....
On Sun, 11 Mar 2012 18:26:12 +0100, "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> wrote:
> Gratulacje za wybĂłr odpowiedniego adwokata. ;-)

Chyba cię pojebało... Wniosek o przyznanie adwokata wynikający z
przymusu
adwokackiego przed sądem kasacyjnym (najwyższym sądzie krajowym) i
środków
procesowych sam złoĹźyłem i sam  poprosiłem mojego odwiecznego
pełnomocnika, czy
nie zechce w tej sprawie mnie pośredniczyć. Adwokat mógł tylko ręce
zacierać, bo
sprawa jest wielkiej wagi i wzorcowo poprowadzona przeze mnie we
wcześniejszych
instancjach i wszystko co miał zrobić, to tylko postepować według
moich
wytycznych...

Sprawę to ja już wyklarowałam od A do Z we wcześniejszych
instancjach..., a
teraz tylko moje cytaty kazałem wstawiać...

boukun

Zresztą mało ważne kto bardziej zasłużył na to zwycięstwo, ważne że zostało ono osiagniete! Jeszcze raz gratuluje.

--
Kapitalista tym sie róni od czowieka, e brak mu cech ludzkich. Jest to tylko czekopodobny stwór...

Data: 2012-03-09 19:05:30
Autor: pluton
Katabasów też to dotyczy....
Tylko mu w tym nie pomagaj i nie donoś na niego że "obraża catholic
radio",
tak jak kiedyś na alt.fan.mkarwan któryś z adminów twoje donosy cytował.

kurwan mial grupe fan ? Chyba sam zalozyl :)

Nullification

Data: 2012-03-09 23:55:06
Autor: pluton
Katabasów też to dotyczy....
> kurwan mial grupe fan ? Chyba sam zalozyl :)

Kto jest kurwan?

Taki jeden fiutek. Pisuje tu od czasu do czasu jakies bzdety.
Dla niepoznaki podpisuje sie urwan czy jakos podobnie.

Nullification

Data: 2012-03-10 11:10:05
Autor: mkarwan
Katabasów też to dotyczy....

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jje1m9$rtq$1inews.gazeta.pl...
> kurwan mial grupe fan ? Chyba sam zalozyl :)
Kto jest kurwan?
Taki jeden fiutek. Pisuje tu od czasu do czasu jakies bzdety.
Dla niepoznaki podpisuje sie urwan czy jakos podobnie.

Jednym słowem robisz z siebie dournia bo nie wiesz o kim piszesz.

Data: 2012-03-10 12:47:05
Autor: pluton
Katabasów też to dotyczy....
> Dla niepoznaki podpisuje sie urwan czy jakos podobnie.

Jednym słowem robisz z siebie dournia bo nie wiesz o kim piszesz.

Nie, robie z ciebie durnia bo nie wiesz, o kim czytasz.

Nullification

Data: 2012-03-11 18:49:30
Autor: Grzegorz Z.
Katabasów też to dotyczy....