Katabasy i picowcy możecie wyć

Data: 2012-07-02 21:42:58
Autor: Przemysław W
Katabasy i picowcy możecie wyć
  a..
W 1978 r. na świat przyszła Louise Brown, pierwsze dziecko z probówki. Od tego czasu liczba udanych zapłodnień in vitro przekroczyła pięć milionów - podali naukowcy na konferencji w Stambule.

Według Europejskiego Towarzystwa Rozrodu Człowieka i Embriologii (ESHRE) każdego roku rodzi się ok. 350 tys. dzieci poczętych in vitro, co oznacza 0,3 proc. z 130 milionów dzieci, które co roku przychodzą na świat. Liczba 5 milionów jest oparta na danych zebranych z całego świata do roku 2008.

Według danych zaprezentowanych w Stambule każdego roku na całym świecie przeprowadza się 1,5 miliona zabiegów in vitro(uwzględniając metodę ICSI), z czego jedna trzecia w Europie. Średnia skuteczność przy jednym cyklu in vitro wynosi ok. 32 proc. Uczestnicy konferencji zwracali uwagę, że w ciągu wielu lat technika zapłodnienia in vitro, od początku budząca żywe polemiki, stała się znacznie bardziej efektywna i częściej skutkująca ciążami.

Odsetek narodzin trojaczków w wyniku zapłodnienia in vitro wynosi obecnie ok. 1 proc., a bliźniąt - nieco poniżej 20 proc. ESHRE poinformowało, że dąży do ograniczenia liczby ciąż mnogich, poprzez wszczepianie coraz częściej tylko jednego embriona.

http://nauka.newsweek.pl/juz-5-milionow-dzieci-z-in-vitro,93667,1,1.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-07-02 16:07:12
Autor: zizytup
Przemysław W pisze:
  a..
W 1978 r. na świat przyszła Louise Brown, pierwsze dziecko z probówki.

A tego katabasa w czapce z daszkiem poznajesz?

http://www.tinyurl.pl?yX2LMOIA

Data: 2012-07-03 11:22:00
Autor: mkarwan
Katabasy i picowcy możecie wyć

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jsstk5$j3l$1inews.gazeta.pl...

Robisz siebie idiotę po raz kolejny pokazując, że nie masz pojęcia o sprawie w której zabierasz głos.
W trakcie zapłodnienia in vitro jeden człowiek się urodzi a pozostała ilość ludzi ginie.
Kościół jest przeciwny temu, że giną ludzie.

Data: 2012-07-03 11:50:25
Autor: Grzegorz Z.
Katabasy i picowcy możecie wyć
W trakcie zapłodnienia in vitro jeden człowiek się urodzi

Chyba "w wyniku" a nie "w trakcie".

a pozostała ilość ludzi ginie.

W naturze również tak jest że nie każda zapłodniona komórka jajowa zdoła
się zagnieździć w błonie śluzowej macicy.

Kościół jest przeciwny temu, że giną ludzie.

Słuchacze pytają: Czy będzie wojna? Radio Erewań odpowiada: Wojny nie będzie. Będzie taka walka o pokój, że
kamień na kamieniu nie zostanie.

Robisz siebie idiotę po raz kolejny pokazując, że nie masz pojęcia o sprawie w której zabierasz głos.

Myślę że udało mi się powyżej wykazać że to ty robisz z siebie idiotę, a
nie Kawecki.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-06 20:08:55
Autor: pluton
[...]

Za to jak ty bys walnal 50 milionami plemnikow, to
w Polsce przyrost jest ponad dwukrotny.

Tylko kuzwa kto by chcial zyc w kraju 50 milionow kurwanow ?

Nullification

Data: 2012-07-06 20:23:54
Autor: Grzegorz Z.
pluton napisał:

Tylko kuzwa kto by chcial zyc w kraju 50 milionow kurwanow ?

:))))))

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-06 18:37:26
Autor: Observatore
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisał(a):
pluton napisał:

> Tylko kuzwa kto by chcial zyc w kraju 50 milionow kurwanow ?

:))))))

WOW, jakiz on dowpcipny... taki sam jak wy.

Data: 2012-07-06 20:51:19
Autor: pluton
Katabasy i picowcy możecie wyć

> :))))))

WOW, jakiz on dowpcipny... taki sam jak wy.

paczta, kapucha sie usmiechła.

Nullification

Data: 2012-07-06 19:04:24
Autor: Observatore
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> WOW, jakiz on dowpcipny... taki sam jak wy.

paczta, kapucha sie usmiechła.

Grzegorz.Z to kapucha, Marku Pluta z Lodzi, potomku sowieckiego ubeka, ktory katowal Polakow?

Data: 2012-07-06 22:14:20
Autor: Grzegorz Z.
Observatore napisał:

> :))))))

WOW, jakiz on dowpcipny... taki sam jak wy.

paczta, kapucha sie usmiechła.

Grzegorz.Z to kapucha, Marku Pluta z Lodzi, potomku sowieckiego ubeka, ktory katowal Polakow?

I na kogo donosiłem?

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-07-06 21:55:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jt79oh$2b3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niebawem konia nie obijesz, bo pójdziesz siedzieć za morderstwo potencjalnych ludzi. Milionów ludzi, bo tych plemników w spermie jest od huja i ciut ciut. No właśnie Po co? Przecież jeden wystarczy żeby zapłodnić jajko. Matkę naturę trza w pierdlu posadzić za morderstwo!

Data: 2012-07-03 16:52:40
Autor: jadryś
W dniu 2012-07-02 21:42, Przemysław W pisze:
[...]

No i co, to jakiś powód do dumy gdy sami zaczynamy się hodować? I jak to wygląda wobec faktu że nie bardzo wiemy po co nas ktoś kiedyś powołał do egzystencji?

Data: 2012-07-03 17:23:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jsv10v$4c2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jak to po co? Po ty byś czcił Lenina i Stalina. I modlił się do nich, komuchu!

Katabasy i picowcy możecie wyć