Katalizator uniwersalny do Fiata Bravo 1.6 96

Data: 2009-07-15 14:17:06
Autor: bratPit[pr]
Katalizator uniwersalny do Fiata Bravo 1.6 96
Co myślicie o wymianie uszkodzonego katalizatora (dziurawy jak ser
szwajcarski) na uniwersalny katalizator z allegro? Samochód to Fiat Bravo
1.6 z 1996 roku. Znalazłem taką aukcję z katalizatorem ceramicznym:

http://allegro.pl/item677581361_nowy_katalizator_awg_daewoo_opel_ford_mazda_i_inne.html
i to samo w tinyurl:
http://tinyurl.com/ly6vb3

ja ze swojej strony polecam katalizatory Lindo-Gobex, montowaliśmy to ludziom i było bez problemów,
przy doborze ważna jest średnica rury, długość katalizatora, pojemność silnika, norma emisji a także czy ma być płaski czy owalny, wspawać na rurę i bez problemów wychodzi analiza spalin,
brat

Katalizator uniwersalny do Fiata Bravo 1.6 96