Katalog rowerowy - Taiwan Bicycle Source 2009-2010

Data: 2009-09-24 19:06:50
Autor: Dominik Mirowski
Katalog rowerowy - Taiwan Bicycle Source 2009-2010
http://img294.imageshack.us/img294/2647/tbs2009.gif
Prawie 1400 stron części rowerowych od tytanowej śrubki do karbonowego roweru z rękawiczkami i butami włącznie :D.

Jeśli chcesz wiedzieć co i gdzie się produkuje, lub co będzie można kupić u nas za rok a może dwa, lub nigdy - to coś dla ciebie.

Jak to mawiają wiedza to podstawa, gdy wiemy że jakiś komponent istnieje, można spróbować go kupić - np zapas tytanowych osi do pedałów shimano...

Wypasiona maszyna do DH dla zygi ;)
http://img297.imageshack.us/img297/659/0111b.jpg

Stal zdecydowanie wraca do łask :
http://img297.imageshack.us/img297/2374/0223b.jpg

W ofertach innych producentów pojawiają się ramy z rurek Reynolds 520, Reynolds 853, Columbus XCR, Dedacciai... !!

Cały spakowany katalog zapakowałem na RS  (około 330 mega ) :
http://rapidshare.com/files/284415701/Taiwan_Bicycle_Source_2009-2010.part1.rar
http://rapidshare.com/files/284427500/Taiwan_Bicycle_Source_2009-2010.part2.rar
http://rapidshare.com/files/284437904/Taiwan_Bicycle_Source_2009-2010.part3.rar
http://rapidshare.com/files/284443573/Taiwan_Bicycle_Source_2009-2010.part4.rar

--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-09-24 19:11:02
Autor: kml

Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomości
[...]

Padam na kolana i oddaje pokłony :)

kml
Last update 23/09/2009 Campus Ross, Vesti i napęd na 1041,71 km.

Data: 2009-09-24 19:35:22
Autor: szaman
Katalog rowerowy - Taiwan Bicycle Source 2009-2010
kml wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Padam na kolana i oddaje pokłony :)

wyjąłeś mi to z ust:)

Data: 2009-09-24 19:56:50
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Geometria nieteges.
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-24 12:31:50
Autor: Jesse Custer
Katalog rowerowy - Taiwan Bicycle Source 2009-2010
Z rapidshare leci w tempie modemowym.. Nie dało by się wrzucić całości
na jakiegoś ftp lub torenty? Btw jakieś poziomki w katalogu się tym
roku znalazły? (Taka cicha nadzieja ;) )

Data: 2009-09-24 21:41:22
Autor: zcxz
Jesse Custer wrote:
Btw jakieś poziomki w katalogu się tym
roku znalazły? (Taka cicha nadzieja ;) )

Tak :) nawet 3 kolowe

--
zcxz

Data: 2009-09-24 13:00:56
Autor: Jesse Custer
On 24 Wrz, 21:41, zcxz <val...@poczta.onet.pl> wrote:
Jesse Custer wrote:
> Btw jakieś poziomki w katalogu się tym
> roku znalazły? (Taka cicha nadzieja ;) )

Tak :) nawet 3 kolowe

--
zcxz

Yes, yes, yes! ;)

Data: 2009-09-24 22:25:26
Autor: Dominik Mirowski
Katalog rowerowy - Taiwan Bicycle Source 2009-2010
Jesse Custer wyklepał(a) :

Btw jakieś poziomki w katalogu się tym
roku znalazły? (Taka cicha nadzieja ;) )
Tak :) nawet 3 kolowe
Yes, yes, yes! ;)

http://img213.imageshack.us/img213/1627/0064b.jpg
Dla każdego dewianta coś się znajdzie ;)
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-09-24 13:46:43
Autor: Jesse Custer
[...]

Znam firmę, są na rynku od jakiegoś czasu. Czyli jednak bez nowości...

Data: 2009-09-26 13:09:13
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Katalog rowerowy - Taiwan Bicycle Source 2009-2010
w odpowiedzi Dominik Mirowski na post
news:h9g8vh$ou$1opal.futuro.pl z Cz 24 wrz 2009 19:06:50 pisze co
nastepuje:

przerobilem na pdfa 350MB:
http://rapidshare.com/files/285197093/Taiwan_Bicycle_Source_2009-2010-
pdf.part1.rar
http://rapidshare.com/files/285214708/Taiwan_Bicycle_Source_2009-2010-
pdf.part2.rar
http://rapidshare.com/files/285233286/Taiwan_Bicycle_Source_2009-2010-
pdf.part3.rar
http://rapidshare.com/files/285122306/Taiwan_Bicycle_Source_2009-2010-
pdf.part4.rar

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-09-26 16:31:23
Autor: kml
Katalog rowerowy - Taiwan Bicycle Source 2009-2010

Użytkownik "Grzegorz Baltazar Kajdrowicz" <podroznik100@wytnij_wp.pl> napisał w wiadomości news:Xns9C929A26CA8F5baltaz4r127.0.0.1...

przerobilem na pdfa 350MB:

Jaki z tego pożytek, poza tym ze jest cięższy :) ?

Data: 2009-09-26 14:38:06
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
w odpowiedzi kml na post news:h9l8jj$jql$1inews.gazeta.pl z So 26 wrz 2009 16:31:23 pisze co nastepuje:

Jaki z tego pożytek, poza tym ze jest cięższy :) ?

przeciez nikt nie kaze Ci tego sciagac?
nie podoba sie, to nie sciagaj. ja z tego powodu zapewniem Cie, ze plakac nie bede :)

Data: 2009-09-26 17:21:40
Autor: kml

Użytkownik "Grzegorz Baltazar Kajdrowicz" <podroznik100@wytnij_wp.pl> napisał w wiadomości news:Xns9C92A938055FEbaltaz4r127.0.0.1...
[...]

A popco mi drugi raz ;)