Katalonia Walcząca: 75% miliona na ulicach Barcelony - "Wolność dla więźniĂłw politycznych"

Data: 2017-11-12 10:04:07
Autor: A. Filip
Katalonia Walcząca: 75% miliona na ulicach Barcelony - "Wolność dla więźniĂłw politycznych"
https://www.tvn24.pl/hiszpania-750-tysiecy-ludzi-na-ulicach-barcelony,789397,s.html
Policja: 750 tysięcy ludzi na ulicach Barcelony. Chcą uwolnienia secesjonistów
11 listopada 2017, 22:00
Barcelońska policja poinformowała, że w sobotniej demonstracji, która
odbyła się w stolicy Katalonii, wzięło udział 750 tysięcy
ludzi. Domagali się oni zwolnienia z aresztu proniepodległościowych
katalońskich polityków.
Manifestacja trwała około dwóch godzin, a jej głównym hasłem było:
"Wolność dla więźniów politycznych". [...]

Gdzie jest Katalonia w skali 1981-1989?

Data: 2017-11-12 13:56:44
Autor: Totalna Opozycja
Katalonia Walcząca: 75% miliona na ulicach Barcelony - "Wolność dla więźniów politycznych"
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+94dg1s4tlf-hbc0@wp.eu...
[...]

No gdzie? Możesz podać link?

CL

Katalonia Walcząca: 75% miliona na ulicach Barcelony - "Wolność dla więźniĂłw politycznych"