Katanka!

Data: 2011-04-09 12:18:35
Autor: salon
Katanka!
On 7 Kwi, 14:19, "isn't he?" <n...@mail.com> wrote:
http://allegro.pl/konsola-playstation3-500gb-324-gier-400-dlc-i153862...

Co to ma znaczyć, Katanka? Chodzą słuchy, że "żona wygrała z PS3", to
prawda?

isn't he?

Nie byłem na usenecie od pół roku chyba, albo dłużej, bo mi serwer
padł i nie wiem jak teraz wpisac, aby się pojawiło. w kazdym razie to
o zonie to bzdura, mam bardzo wyrozumiała zonę która mi na wszystko
pozwala. Problem był w zakupach czegoś co mnie nie kręciło oprócz
samego momentu kupowania oraz katalogowania. zresztą wazniejsze jest
teraz dla mnie rozkręcenie firmy.

pozdrawiam :)

Katanka
www.DogsPassion.pl

Data: 2011-04-09 23:57:38
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Katanka!
W dniu 2011-04-09 21:18, salon@dogspassion.pl pisze:
[...]

Powodzenia! Zajrzyj do nas czasem :)

pzdr,
ded
--
barteq.wordpress.com

Data: 2011-04-10 10:22:01
Autor: MrJiNks
Katanka!
[...]

Umiar Panie trza mieć we wszystkim, jednak myślę, że powrócisz do grania, nie do katalogowania. U mnie to wygląda tak, że kupuję jedną grę na miesiąc maks. Jak będzie ciepło to za dużo życia ucieka na kompa,
lepiej się wyturlać z domu z żoną/znajomymi itp. itd. :).

JiNx

Data: 2011-04-10 14:03:10
Autor: Gabriel Zastawnik
Katanka!

Użytkownik "MrJiNks" <mrjinks@blabla.com> napisał w wiadomości news:inrpb9$bpb$1news.onet.pl...
lepiej się wyturlać z domu z żoną/znajomymi itp. itd. :).

Z zoną to rozumiem.. ale ze znajomymi??

A... teraz doczytalem "z domu" a nie "w domu" :)

Ehh... wiosna idzie:) Przemeczenie:P

Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

Data: 2011-04-11 08:30:11
Autor: ArekM
Katanka!

Umiar Panie trza mieć we wszystkim, jednak myślę, że powrócisz do
grania, nie do katalogowania. U mnie to wygląda tak, że kupuję jedną grę
na miesiąc maks.

Ja mam zasadę taka, ze nie kupuje kolejnej gry dopoki nie przejde poprzednio kupionej :) Co w przypadku dosc wiekowego chłopa i setek roznych zajęć poza graniem czasem troche trwa...

Z zasady wyłączam scigałki i kolejne wersje PES'a :)

--
Pzdr

Katanka!