Katanka nas zdradza!

Data: 2009-02-25 21:35:05
Autor: SirMike
Katanka nas zdradza!
Quong wrote:
Pozwoliłem sobie zapościć na taki kontrowersyjny temat. Właśnie
znalazłem jego świeży post na grupie p.r.g.komputerowe, a tutaj sie nie
odezwie. Co wyście mu zrobili?

On glosi dobre slowo ;) Taki konsolowy misjonarz.
Prawde mowiac to strasznie "sucho" na konsolowej grupie ostatnio.

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Data: 2009-02-26 00:52:51
Autor: byku
Katanka nas zdradza!
\> Prawde mowiac to strasznie "sucho" na konsolowej grupie ostatnio.

Nie mam czasu wciągnąłem się w gears of war 2 :))))))

Data: 2009-02-26 01:11:04
Autor: Marian
Katanka nas zdradza!
Użytkownik byku napisał:
\> Prawde mowiac to strasznie "sucho" na konsolowej grupie ostatnio.

Nie mam czasu wciągnąłem się w gears of war 2 :))))))
graj szybko, zanim gra sie wylaczy ;)

Data: 2009-02-26 07:11:31
Autor: Greg McRazy
Katanka nas zdradza!
Marian pisze:

graj szybko, zanim gra sie wylaczy ;)

Nie martw się, konsol to nie dotyczy. Problem dotyka tylko kolesi, którzy grają w konsolowe gry na PC, za pomocą pada. A potem płaczą na pręgierzu, że im nie działa.

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-02-26 08:01:40
Autor: Marcin Gardeła
Katanka nas zdradza!
byku wrote:
\> Prawde mowiac to strasznie "sucho" na konsolowej grupie ostatnio.

Nie mam czasu wciągnąłem się w gears of war 2 :))))))

Moje kondolencje :)

--
Diobeu
Deauville

Data: 2009-02-26 14:45:24
Autor: eManitou
Katanka nas zdradza!
SirMike pisze:

Prawde mowiac to strasznie "sucho" na konsolowej grupie ostatnio.

Ja ci się nudzi to zapodaj posta o temacie "XBOX 360 najlepsza konsola ever" i zaraz się zacznie :-D

--

"Bóg ukarał go i oddał w ręce kobiety. "
~ Księga Judyty

Katanka nas zdradza!