Katanka znow na aukcji !

Data: 2011-05-23 09:06:36
Autor: Arkady
Katanka znow na aukcji !
http://allegro.pl/ps3-playstation-3-500gb-324-gry-ponad-400-dlc-i1622568543.html

Swoja droga to moja zona chyba by mnie pokroila widelcem jakby sie dowiedziala ze tyle kasiory na gry wydalem.

Data: 2011-05-23 12:35:33
Autor: Wen
Katanka znow na aukcji !
U偶ytkownik "Arkady" <pit@onet.eu> napisa艂

Swoja droga to moja zona chyba by mnie pokroila widelcem jakby sie dowiedziala ze tyle kasiory na gry wydalem.

Ale cos mi tu nie pasuje. On to juz przeciez jakis czas temu tego typu
zestaw sprzedawal (?)

A swoja droga wydac 46.000 zl na same gry to jest chorobotworczy wynik...

Data: 2011-05-23 11:17:52
Autor: Piotr KUCHARSKI
Katanka znow na aukcji !
Wen <wen@onet.pl> wrote:
Swoja droga to moja zona chyba by mnie pokroila widelcem jakby sie dowiedziala ze tyle kasiory na gry wydalem.
Ale cos mi tu nie pasuje. On to juz przeciez jakis czas temu tego typu
zestaw sprzedawal (?)

A tak 艂adnie wyt艂uszczone jest: "UWAGA! Konsole wystawiam ponownie, gdy偶 kilkana艣cie dni temu osoba, kt贸ra ja wylicytowa艂a, nie zap艂aci艂a za towar."

A swoja droga wydac 46.000 zl na same gry to jest chorobotworczy wynik...

30k (sk膮d wzi膮艂e艣 46k?). Przez ponad trzy lata. No ale to i tak jest ponad
700 miesi臋cznie. Na艂贸g boli. ;)

p.

Data: 2011-05-23 16:31:22
Autor: Arkady
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-05-23 13:17, Piotr KUCHARSKI pisze:
Wen<wen@onet.pl>  wrote:
[...]

W sumie jakby pomyslal to by sprzedal te gry z PSN 4 razy i jescze na tym zarobil, ale czego mozna oczekiwac od sprzedawcy karmy dla zwierzat.

Data: 2011-05-23 17:42:29
Autor: PW
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-05-23 16:31, Arkady pisze:
W sumie jakby pomyslal to by sprzedal te gry z PSN 4 razy i jescze na
tym zarobil, ale czego mozna oczekiwac od sprzedawcy karmy dla zwierzat.

No jasne... najlepiej by膰 pazernym polaczkiem i kombinowac jakby tu kogos oszukac i jak najwiecej zarobi膰. No i obowi膮zkowo obgada膰 kogo艣 za plecami, a najlepiej pod klatk膮 w bloku prezentuj膮c sw贸j dres bezrobotnym kolegom...

Dobrze, 偶e sprzedawca karmy dla zwierz膮t mo偶e mie膰 jak膮艣 pasj臋 i ola膰 to co m贸wi膮 "polaczki dresiarze".

Data: 2011-05-23 17:46:22
Autor: Arkady
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-05-23 17:42, PW pisze:
[...]

ten sprzedawca jest poldebilem zreszta jak i ty, gry z PSN maja licencje na 5 konsol przyglupie.

Data: 2011-05-23 21:52:21
Autor: KAM_
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-05-23 17:46, Arkady pisze:

gry z PSN maja licencje
na 5 konsol przyglupie.

Dzi臋kujemy Ci, dr Obvious.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net/

Data: 2011-05-23 22:19:32
Autor: IDKrzych
Katanka znow na aukcji !
W sumie jakby pomyslal to by sprzedal te gry z PSN 4 razy i jescze na
tym zarobil, ale czego mozna oczekiwac od sprzedawcy karmy dla zwierzat.

No jasne... najlepiej by pazernym polaczkiem i kombinowac jakby tu
kogos oszukac i jak najwiecej zarobi. No i obowi眤kowo obgada kogo za
plecami, a najlepiej pod klatk w bloku prezentuj眂 sw骿 dres
bezrobotnym kolegom...

Dobrze, 縠 sprzedawca karmy dla zwierz眛 mo縠 mie jak倍 pasj i ola to
co m體i "polaczki dresiarze".

ten sprzedawca jest poldebilem zreszta jak i ty, gry z PSN maja licencje
na 5 konsol przyglupie.

Ty takie rewelacje sam wymy秎asz czy przeczyta砮 w jakim pisemku ?
.... no a poza tym kto, kto takie brednie wygaduje nie powinien wyzywa innych od przyg硊p體 - to nie przystoi.

(PS. i nie fatyguj si t硊maczeniem, 縠 jest napisane w PS Store o 5 aktywacjach - bo nie w tym problem, tylko w Twojej logice pojmowania 秝iata)
--
IDKrzych

"Jakkolwiek b阣zie - b阣zie inaczej, ani縠li sobie wyobra縜my
- poniewa mi阣zy Dobrem a Z砮m znajdujemy si w 縴ciu i w 秝iecie
wielowymiarowym,
w kt髍ym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
(S. Lem 1999)

Data: 2011-05-23 22:58:29
Autor: Arkady
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-05-23 22:19, IDKrzych pisze:
[...]

Wybacz ale ja nie mam logiki przyglupa dymanego w dup[e jak ty cwelu.

Data: 2011-05-24 01:32:33
Autor: IDKrzych
Katanka znow na aukcji !
[...]

No to merytorycznie mnie zmia縟縴砮 ...
Oczywi禼ie ka縟y kto przeczyta ten w眛ek, przyzna Tobie racj po takiej argumentacji.

Data: 2011-05-25 18:43:36
Autor: bq
Katanka znow na aukcji !

Wybacz ale ja nie mam logiki przyglupa dymanego w dup[e jak ty cwelu.

fajnie si czyta twoje posty ale jak to zawsze bywa w ko馽u si nudzisz prymitywie...

a mi si wierzy nie chce, 縠 jeste tak g硊pi i nie rozumiesz, 縠 wszyscy tu wiedz co to jest cwaniactwo, tylko nie wszyscy cwaniakami s

Data: 2011-05-28 20:05:57
Autor: Arkady
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-05-25 18:43, bq pisze:

[...]

Ale nie wiedza co to jest frajerstwo, dla cwaniakow jestescie poprostu frajerami w dupe jebanymi.

Data: 2011-05-23 23:03:14
Autor: Piotr KUCHARSKI
Katanka znow na aukcji !
Arkady <pit@onet.eu> wrote:
W sumie jakby pomyslal to by sprzedal te gry z PSN 4 razy i jescze na tym zarobil, ale czego mozna oczekiwac od sprzedawcy karmy dla zwierzat.

O ja, jaki fajny, dawno takiego tu nie by艂o. Ciekawe, sk膮d go
tu przywia艂o, na dziecko neostrady to chyba za p贸藕no? Mo偶e
wnuczek neo? ;)

p.

Data: 2011-05-24 01:41:12
Autor: IDKrzych
Katanka znow na aukcji !
O ja, jaki fajny, dawno takiego tu nie by硂. Ciekawe, sk眃 go
tu przywia硂, na dziecko neostrady to chyba za p蠹no? Mo縠
wnuczek neo? ;)

No tak to ju jest, 縠 wsz阣zie jest jaki "g硊pek wioskowy".
O wi阫szo禼i ma blade poj阠ie, ale szczeka i pyskuje, bo gdzie na jakim "fojum" co przeczyta i my秎i, 縠 "co" wie. Z czasem dopiero si okazuje, 縠 to "co" napisa podobny mu lokalny g硊pek wioskowy i 縜dna z tego edukacja.
No ale rozrywk zapewnia ;)

Data: 2011-05-24 07:42:13
Autor: froggers
Katanka znow na aukcji !

U縴tkownik "Piotr KUCHARSKI" <nospam@42.pl> napisa w wiadomo禼i news:irep3i$g3c$1node2.news.atman.pl...
Arkady <pit@onet.eu> wrote:
[...]

Fatk, faktem dawno takiego przyg硊pa tu nie by硂, wnuczek neo......dobre:)

Data: 2011-05-24 09:29:26
Autor: Mirek Ptak
Katanka znow na aukcji !
Dnia 2011-05-24 01:03,  *Piotr KUCHARSKI* napisa, a mnie co podkusi硂, 縠by odpisa:

[...]

Siedzi ten troll tutaj ju kawa砮k czasu, ale zmienia maile - to zakarm w kolejnym wcieleniu, ale ci眊le z tymi samymi majakami o legalno禼i dzielenia si grami z PSN :).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-06-13 15:43:52
Autor: Potocki Passion & Adventure
Katanka znow na aukcji !
Piotr KUCHARSKI wrote:
Wen <wen@onet.pl> wrote:
[...]

Ma艂o tego. Sprzeda艂a si臋 drugi raz i znowu kupuj膮cy wy艂ga艂 si臋, 偶e mu boiler nawali艂 w domu i zala艂 p贸艂 mieszkania i musi remontowa膰, a nie wydawac kas臋 na gry. Wi臋c trzeci raz musia艂em j膮 wystawi膰 :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-06-13 15:59:28
Autor: Swierszcz
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-06-13 15:43, Potocki Passion & Adventure pisze:
[...]

eh. Dobra, podaj numer konta. Wplace stowe i wysylaj konsole. Co sie bedziesz bawil pol roku w te allegro. Nie mam bojlera, ani nie bede zwodzil z przelewem ;-)

Data: 2011-06-13 19:32:02
Autor: Piotr KUCHARSKI
Katanka znow na aukcji !
Potocki Passion & Adventure <salon@dogspassion.pl> wrote:
[...]

No nie! Bezczelni oszu艣ci!

p.

Data: 2011-06-14 07:06:46
Autor: ursynek
Katanka znow na aukcji !
[...]

Przyznaj si臋 po prostu 偶e Ci ci臋偶ko si臋 z konsol膮 rozsta膰, i kombinujesz na prawo i lewo 偶eby nikt jej nie kupi艂 :P A podk艂adk臋 dla 偶ony masz - przecie偶 pr贸buj臋 pr贸buj臋 =]

Pozdrawiam.

Data: 2011-06-08 07:54:20
Autor: ursynek
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-05-23 09:06, Arkady pisze:
http://allegro.pl/ps3-playstation-3-500gb-324-gry-ponad-400-dlc-i1622568543.html

Swoja droga to moja zona chyba by mnie pokroila widelcem jakby
sie dowiedziala ze tyle kasiory na gry wydalem.

W ostatnim CDA wyczyta艂em 偶e za ~5k posz艂a, ale z tego co widzia艂em na alledrogo to posz艂a za 2750, bo ten co wyrwa艂 za ~5k臋 polecia艂 w kulki i nie zap艂aci艂 :P

Grubo.

Pozdrawiam
ursyn

Katanka znow na aukcji !