Katanka znow na aukcji !

Data: 2011-05-23 12:35:33
Autor: Wen
Katanka znow na aukcji !
Użytkownik "Arkady" <pit@onet.eu> napisał

Swoja droga to moja zona chyba by mnie pokroila widelcem jakby sie dowiedziala ze tyle kasiory na gry wydalem.

Ale cos mi tu nie pasuje. On to juz przeciez jakis czas temu tego typu
zestaw sprzedawal (?)

A swoja droga wydac 46.000 zl na same gry to jest chorobotworczy wynik...

Data: 2011-05-23 11:17:52
Autor: Piotr KUCHARSKI
Katanka znow na aukcji !
Wen <wen@onet.pl> wrote:
Swoja droga to moja zona chyba by mnie pokroila widelcem jakby sie dowiedziala ze tyle kasiory na gry wydalem.
Ale cos mi tu nie pasuje. On to juz przeciez jakis czas temu tego typu
zestaw sprzedawal (?)

A tak ładnie wytłuszczone jest: "UWAGA! Konsole wystawiam ponownie, gdyż kilkanaście dni temu osoba, która ja wylicytowała, nie zapłaciła za towar."

A swoja droga wydac 46.000 zl na same gry to jest chorobotworczy wynik...

30k (skÄ…d wziÄ…Å‚eÅ› 46k?). Przez ponad trzy lata. No ale to i tak jest ponad
700 miesięcznie. Nałóg boli. ;)

p.

Data: 2011-05-23 16:31:22
Autor: Arkady
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-05-23 13:17, Piotr KUCHARSKI pisze:
Wen<wen@onet.pl>  wrote:
[...]

W sumie jakby pomyslal to by sprzedal te gry z PSN 4 razy i jescze na tym zarobil, ale czego mozna oczekiwac od sprzedawcy karmy dla zwierzat.

Data: 2011-05-23 17:42:29
Autor: PW
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-05-23 16:31, Arkady pisze:
W sumie jakby pomyslal to by sprzedal te gry z PSN 4 razy i jescze na
tym zarobil, ale czego mozna oczekiwac od sprzedawcy karmy dla zwierzat.

No jasne... najlepiej być pazernym polaczkiem i kombinowac jakby tu kogos oszukac i jak najwiecej zarobić. No i obowiązkowo obgadać kogoś za plecami, a najlepiej pod klatką w bloku prezentując swój dres bezrobotnym kolegom...

Dobrze, że sprzedawca karmy dla zwierząt może mieć jakąś pasję i olać to co mówią "polaczki dresiarze".

Data: 2011-05-23 17:46:22
Autor: Arkady
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-05-23 17:42, PW pisze:
[...]

ten sprzedawca jest poldebilem zreszta jak i ty, gry z PSN maja licencje na 5 konsol przyglupie.

Data: 2011-05-23 21:52:21
Autor: KAM_
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-05-23 17:46, Arkady pisze:

gry z PSN maja licencje
na 5 konsol przyglupie.

Dziękujemy Ci, dr Obvious.

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net/

Data: 2011-05-23 22:19:32
Autor: IDKrzych
Katanka znow na aukcji !
W sumie jakby pomyslal to by sprzedal te gry z PSN 4 razy i jescze na
tym zarobil, ale czego mozna oczekiwac od sprzedawcy karmy dla zwierzat.

No jasne... najlepiej byæ pazernym polaczkiem i kombinowac jakby tu
kogos oszukac i jak najwiecej zarobiæ. No i obowi±zkowo obgadaæ kogo¶ za
plecami, a najlepiej pod klatk± w bloku prezentuj±c swój dres
bezrobotnym kolegom...

Dobrze, ¿e sprzedawca karmy dla zwierz±t mo¿e mieæ jak±¶ pasjê i olaæ to
co mówi± "polaczki dresiarze".

ten sprzedawca jest poldebilem zreszta jak i ty, gry z PSN maja licencje
na 5 konsol przyglupie.

Ty takie rewelacje sam wymy¶lasz czy przeczyta³e¶ w jakim¶ pisemku ?
.... no a poza tym kto¶, kto takie brednie wygaduje nie powinien wyzywaæ innych od przyg³upów - to nie przystoi.

(PS. i nie fatyguj siê t³umaczeniem, ¿e jest napisane w PS Store o 5 aktywacjach - bo nie w tym problem, tylko w Twojej logice pojmowania ¶wiata)
--
IDKrzych

"Jakkolwiek bêdzie - bêdzie inaczej, ani¿eli sobie wyobra¿amy
- poniewa¿ miêdzy Dobrem a Z³em znajdujemy siê w ¿yciu i w ¶wiecie
wielowymiarowym,
w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
(S. Lem 1999)

Data: 2011-05-23 22:58:29
Autor: Arkady
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-05-23 22:19, IDKrzych pisze:
[...]

Wybacz ale ja nie mam logiki przyglupa dymanego w dup[e jak ty cwelu.

Data: 2011-05-24 01:32:33
Autor: IDKrzych
Katanka znow na aukcji !
[...]

No to merytorycznie mnie zmia¿d¿y³e¶ ...
Oczywi¶cie ka¿dy kto przeczyta ten w±tek, przyzna Tobie racjê po takiej argumentacji.

Data: 2011-05-25 18:43:36
Autor: bq
Katanka znow na aukcji !

Wybacz ale ja nie mam logiki przyglupa dymanego w dup[e jak ty cwelu.

fajnie siê czyta twoje posty ale jak to zawsze bywa w koñcu siê nudzisz prymitywie...

a¿ mi siê wierzyæ nie chce, ¿e jeste¶ tak g³upi i nie rozumiesz, ¿e wszyscy tu wiedz± co to jest cwaniactwo, tylko nie wszyscy cwaniakami s±

Data: 2011-05-28 20:05:57
Autor: Arkady
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-05-25 18:43, bq pisze:

[...]

Ale nie wiedza co to jest frajerstwo, dla cwaniakow jestescie poprostu frajerami w dupe jebanymi.

Data: 2011-05-23 23:03:14
Autor: Piotr KUCHARSKI
Katanka znow na aukcji !
Arkady <pit@onet.eu> wrote:
W sumie jakby pomyslal to by sprzedal te gry z PSN 4 razy i jescze na tym zarobil, ale czego mozna oczekiwac od sprzedawcy karmy dla zwierzat.

O ja, jaki fajny, dawno takiego tu nie było. Ciekawe, skąd go
tu przywiało, na dziecko neostrady to chyba za późno? Może
wnuczek neo? ;)

p.

Data: 2011-05-24 01:41:12
Autor: IDKrzych
Katanka znow na aukcji !
O ja, jaki fajny, dawno takiego tu nie by³o. Ciekawe, sk±d go
tu przywia³o, na dziecko neostrady to chyba za pó¼no? Mo¿e
wnuczek neo? ;)

No tak to ju¿ jest, ¿e wszêdzie jest jaki¶ "g³upek wioskowy".
O wiêkszo¶ci ma blade pojêcie, ale szczeka i pyskuje, bo gdzie¶ na jakim¶ "fojum" co¶ przeczyta³ i my¶li, ¿e "co¶" wie. Z czasem dopiero siê okazuje, ¿e to "co¶" napisa³ podobny mu lokalny g³upek wioskowy i ¿adna z tego edukacja.
No ale rozrywkê zapewnia ;)

Data: 2011-05-24 07:42:13
Autor: froggers
Katanka znow na aukcji !

U¿ytkownik "Piotr KUCHARSKI" <nospam@42.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:irep3i$g3c$1node2.news.atman.pl...
Arkady <pit@onet.eu> wrote:
[...]

Fatk, faktem dawno takiego przyg³upa tu nie by³o, wnuczek neo......dobre:)

Data: 2011-05-24 09:29:26
Autor: Mirek Ptak
Katanka znow na aukcji !
Dnia 2011-05-24 01:03,  *Piotr KUCHARSKI* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

[...]

Siedzi ten troll tutaj ju¿ kawa³ek czasu, ale zmienia maile - to zakarm w kolejnym wcieleniu, ale ci±gle z tymi samymi majakami o legalno¶ci dzielenia siê grami z PSN :).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-06-13 15:43:52
Autor: Potocki Passion & Adventure
Katanka znow na aukcji !
Piotr KUCHARSKI wrote:
Wen <wen@onet.pl> wrote:
[...]

Mało tego. Sprzedała się drugi raz i znowu kupujący wyłgał się, że mu boiler nawalił w domu i zalał pół mieszkania i musi remontować, a nie wydawac kasę na gry. Więc trzeci raz musiałem ją wystawić :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-06-13 15:59:28
Autor: Swierszcz
Katanka znow na aukcji !
W dniu 2011-06-13 15:43, Potocki Passion & Adventure pisze:
[...]

eh. Dobra, podaj numer konta. Wplace stowe i wysylaj konsole. Co sie bedziesz bawil pol roku w te allegro. Nie mam bojlera, ani nie bede zwodzil z przelewem ;-)

Data: 2011-06-13 19:32:02
Autor: Piotr KUCHARSKI
Katanka znow na aukcji !
Potocki Passion & Adventure <salon@dogspassion.pl> wrote:
[...]

No nie! Bezczelni oszuści!

p.

Data: 2011-06-14 07:06:46
Autor: ursynek
Katanka znow na aukcji !
[...]

Przyznaj się po prostu że Ci ciężko się z konsolą rozstać, i kombinujesz na prawo i lewo żeby nikt jej nie kupił :P A podkładkę dla żony masz - przecież próbuję próbuję =]

Pozdrawiam.

Katanka znow na aukcji !