Kataryna, moja kumpela z forów Wyborczej....

Data: 2009-05-17 17:43:35
Autor: Tzva Adonai
Kataryna, moja kumpela z forów Wyborczej....
... wykończyła nerwowo familię Czumów... :}

***

Synowi ministra sprawiedliwości puściły nerwy. Grozi sądem znanej blogerce
Katarynie. Żąda ujawnienia jej nazwiska, bo nie spodobały mu się jej wpisy.
Szef serwisu Salon24.pl, w którym pisze Kataryna, Igor Janke ujawnia, że
Krzysztof Czuma nazwał blogerów "sku...nem" i "wrednym babsztylem".

Krzysztof Czuma zareagował błyskawicznie. Wysłał e-maile do administratorów
portalu. Domaga się w nich usunięcia wpisu, który jego zdaniem jest "kłamliwy
i obraźliwy". To nie wszystko. Syn ministra sprawiedliwości żąda też
ujawnienia danych Kataryny, żeby pozwać ją do sądu. I grozi, że w innym razie
pozwie administrację portalu Salon24.pl. http://www.dziennik.pl/polityka/article379928/Syn_ministra_o_blogerach_Sk_syn_babsztyl.html

Data: 2009-05-17 17:47:07
Autor: Tzva Adonai
Kataryna, moja kumpela z forów Wyborczej....
Komentarz z jej blogu:

***

Awantura z Czumami dopadła mnie w czasie podróży, niewiele z tego co się
działo byłam w stanie śledzić i chyba dużo straciłam bo z tego co się
zorientowałam próbując nadrobić zaległości, było całkiem zabawnie.  Łatwiej
byłoby mi obśmiać całą sprawę gdyby nie fakt, że dotyczy urzędującego ministra
sprawiedliwości a premier (ani żaden inny przedstawiciel władzy) najwyraźniej
nie ma nic przeciwko metodom po jakie sięga rodzina ministra chcąc uciszyć i
zastraszyć obywatela za krytyczne ale przecież wyjątkowo łagodne wypowiedzi.
Jedynym komentarzem władzy do działań rodziny ministra była bagatelizująca
wyskoki Czumów wypowiedź marszałka Komorowskiego, który nie widzi żadnego
problemu i żartuje, że Krzysztof Czuma pisząc w swoim liście z pogróżkami "my"
nie miał na myśli siebie i ojca tylko po prostu użył pluralis maiestatis. Sam
Andrzej Czuma natomiast twierdzi, że sprawy nie zna a jego syn pisząc "my"
miał  pewnie na myśli siebie i swoje córki. Czyli rżnięcie głupa, zresztą
jedyne sensowne wyjście dla kogoś komu brak klasy, żeby zwyczajnie przeprosić
za zamieszanie wywołane przez swojego niezbyt chyba zrównoważonego syna, który
najpierw pisze groźne listy, potem się tego wypiera, po to, żeby za chwilę
wyprzeć się tego że się wypierał a następnie żądać pieniędzy za komentarz do
tego czego się wypierał ale przestał. Paranoja. Można się tylko zastanawiać
jak ktoś kto nie jest w stanie zapanować nad tym co w jego imieniu robi jego
własny syn ma sobie poradzić z całym wymiarem sprawiedliwości.

http://kataryna.salon24.pl/105669,z-czuma-w-oparach-absurdu

Data: 2009-05-17 17:54:39
Autor: Tzva Adonai
Kataryna, moja kumpela z forów Wyborczej....
Jej jedyną wadą, której nigdy nie byłem w stanie zaakceptować, jest sympatia
dla Kaczyńskich....

--

Kataryna, moja kumpela z forów Wyborczej....