Kataryna z Fundacją Batorego?

Data: 2009-05-23 07:33:33
Autor: cirrus
Kataryna z Fundacją Batorego?
# I jeszcze mała uwaga w sprawie Fundacji kataryny. Ta fundacja współpracuje np. z Fundacją Batorego. Co o fundacji Batorego sądzi prawica, wiadomo. Więc żebyśmy tu do końca wszyscy byli uczciwi trzeba jasno powiedzieć: że problem mam teraz nie ja, tylko ci, którzy na dźwięk owej fundacja Sorosa, dostają szału i od razu krzyczą o spiskach. Problem mają Kłopotowscy, Sciosopodobni i inni, którzy tak łatwo wołają ABW i rzucają potwarz na ludzi co w społecznych fundacjach działają (kazus akcji Idź na wybory).
Perfidia Dziennika polega nie tylko na ujawnieniu danych, ale na tym, jakie to dane. I na tym, że prawica musi teraz rżnąć głupa i odstawiać spiskowe teorie na boczny tor. Bo teraz teorie te parzą, bo parzy ścioslogika, bo parzy powiązywanie z Fundacją Batorego, bo przecie te fotki z Mazowieckim i sprawozdania finansowe naprawdę istnieją. I mam wrażenie, że w głębi duszy, niejednemu ta gwałtowana konwersja, wcale nie przychodzi tak łatwo. #
Ze strony:
http://galopujacymajor.salon24.pl/

--
stevep