Katarzyna W. uciekła!

Data: 2013-09-04 14:11:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Katarzyna W. uciekła!
Zamiast cieszyć się z wyroku na Katarzynę W., publiczność zebrana pod sądem okręgowym w Katowicach stała się świadkiem najbardziej zuchwałej ucieczki w historii polskiego wymiaru sprawiedliwości.

Krótko po wyprowadzeniu skazanej z budynku nad dziedzińcem sądu jakby znikąd pojawił się bowiem helikopter, z którego spuszczony został mężczyzna we wspinaczkowej uprzęży. W tym momencie Katarzyna W. wyrwała się strażnikom i pobiegła w jego stronę. Wkrótce była już w powietrzu zostawiając zaskoczoną eskortę na ziemi.

– Wiedziałem, że coś się kręci. Ten błękitno-srebrny śmigłowiec krążył już jakiś czas nad Katowicami, widziałem go o rana – opisuje nam jeden ze świadków.

Policja od razu podjęła pościg, na razie jednak bezskutecznie. Na szczęście katowicka komenda dysponuje nagraniami zdarzenia, ponieważ na żywo transmisję prowadziły wtedy Polsat News i TVP Info. TVN24 nadawało wtedy reklamy.

http://tiny.pl/h3tbh

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Katarzyna W. uciekła!