Katastrofa.

Data: 2018-02-12 07:07:28
Autor: stevep
Katastrofa.
# "Observer" o ustawie o IPN. "Dyplomatyczna i wizerunkowa katastrofa"
Brytyjski tygodnik nazwał sytuację w Polsce "największym kryzysem w relacjach polsko-żydowskich od czasów upadku komunizmu". Gazeta wskazuje również na rosnącą falę antysemityzmu w naszym kraju. $
Ze strony:
https://wiadomosci.wp.pl/observer-o-ustawie-o-ipn-dyplomatyczna-i-wizerunkowa-katastrofa-6219312287291521a

Tylko pogratulować pisowskim przygłupom.

--
stevep

Data: 2018-02-12 18:05:30
Autor: Szmaty! Szmaty! - (c) K. Pawłowicz - PiS
Katastrofa.
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p5rav4$s6r$1news.vectranet.pl...
[...]

No paczpan! Nawet Angole przeciwko PiS! Co ja gadam, co ja gadam!? Przeciwko Polsce!!!

CL

Data: 2018-02-13 04:10:03
Autor: stevep
Katastrofa.

[...]