Katastrofa Airbusa

Data: 2009-10-10 13:29:06
Autor: Janusz_WI
Katastrofa Airbusa
Wydaje mi sie ze oprusz predkosci traci sie rowniez odczyty wysokosci co sprawia ze w nocy nie wiesz jak wysoko lecisz i z jaka predkoscia. Pzeczytaj sobie podobny incydent:

http://avherald.com/h?article=41bb9740&opt=0

"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:6c76.00000299.4acac2fcnewsgate.onet.pl...
Pamiętacie tą katastrofę A330 lecącego z Rio do Paryża. Teraz podali , że
przyczyną były wadliwe czujniki prędkości. Precyzyjny pomiar prędkości jest
oczywiście istotny podczas startu i lądowania. Jednak po osiągnięciu pułapu
przelotowego wydaje mi się , że nie jest to krytyczne. Sądzę , że to ściema.
Jakie jest Wasze zdanie ??

MH

--

Katastrofa Airbusa