Katastrofa demograficzna, polki wieją na potęge.

Data: 2012-09-12 00:21:16
Autor: Lorn
Katastrofa demograficzna, polki wieją na potęge.
W dniu 2012-09-11 23:41, Voyager pisze:
Dlaczego Polki uciekają z Polski?

Tylko Polki? Masz jakieś dane odnośnie męskiej strony polski? Zdecuduj się, albo psychologia, albo polityka :> Hmm... No tak... matka Polka wywąchała Euro... Po cholerę jej złoty chłopaczek hehe

Data: 2012-09-11 18:06:20
Autor: Voyager
On 12 Wrz, 00:22, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

się, albo psychologia, albo polityka :> Hmm... No tak... matka Polka
wywąchała Euro... Po cholerę jej złoty chłopaczek hehe

Kryzys demograficzny to nie tylko brak dzieci, to też brak kobiet w
państwie. Arytkuł jest stary ale przejrzysty, a teraz jest jeszcze
gorzej. Dane podają że głównie polki uciekają, czyli braknie kobiet w
Polsce.

Data: 2012-09-12 11:01:33
Autor: trybun
W dniu 2012-09-12 03:06, Voyager pisze:

[...]

Polacy wieją na potęgę. Ponad 3milionowa armia emigrantów, w wieku produkcyjnym. Rokowania z roku na rok coraz gorsze. Tylko ktoś niezrównoważony psychicznie może sądzić że przyszłe pokolenia Polaków będą chciały pozostawać w kraju i zadowalać się zarobkami wysokości 1/4 tego co jest na zachodzie.. Przy porównywalnych cenach. Polki i ich dzietność nie mają (wbrew głoszonym przez polityków tezom) z tym nic wspólnego. Cała wina tego że kraj się będzie wyludniał leży po stronie rządowej. Bo co Polsce po matkach które od jutra zaczną rodzić po kilkoro/naście dzieci, skoro nie mają one żadnych przesłanek do tego żeby pozostać w kraju gdy dorosną...

Data: 2012-09-12 06:17:37
Autor: Andromeda
On 12 Wrz, 10:59, trybun <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

rządowej. Bo co Polsce po matkach które od jutra zaczną rodzić po
kilkoro/naście dzieci, skoro nie mają one żadnych przesłanek do tego

  Właśnie chodzi o to że nie ma po równo, tylko kobiety uciekją cztery
razy więcej, to znaczy że kobiety w większym stopniu mają tu gorzej..

Data: 2012-09-12 15:21:58
Autor: Chiron
Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:e3f8ee2a-59e5-40fb-9f62-dea3dbdffeb6s5g2000vbj.googlegroups.com...
> [...]

  Właśnie chodzi o to że nie ma po równo, tylko kobiety uciekją cztery
razy więcej, to znaczy że kobiety w większym stopniu mają tu gorzej.

Osobliwe poglądy, globik. Zjedzą Cię tu- z takimi idiotyzmami to lekko się z Ciebie nabijali na psychologii. Tu Cię zjedzą.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-09-12 06:47:37
Autor: Andromeda

=============================================>
[...]

To oczywiste i to jest widoczne od lat, jak kobietom odbiera się prawa
za pomocą biskupów dzwonicych do polityków, każy z takiego kraju
będzie wiał , jeśli jakąś grupę ludzi się umniejsza i tworzy się reźim
totalitarny, decydujący w swojej pysze za innych i to decydujący
szkodliwie.

Data: 2012-09-12 17:31:41
Autor: Chiron

Użytkownik "Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> napisał w wiadomości news:6c083b0c-7440-4ae0-b449-To oczywiste i to jest widoczne od lat, jak kobietom odbiera się prawa
[...]

==================

Już Ci pisałem kilka razy- cokolwiek się dzieje złego- żeby nie wiem co- obwinisz Kościół Katolicki. Jesteś kompletnie impregnowany na jakiekolwiek argumenty.

--

Chiron

Data: 2012-09-12 12:10:05
Autor: Andromeda

=================>
[...]

  Ależ przeczytaj artykuł, tak jak Szwedki tu migrowały za komuny, to
gdyby nie to że komuna to by do Szwecji nie wracały. Tworzy istytucja
kk schody społeczne dla kobiet, ubezwłasnawalnia prawnie i tym samym
umniejszając nakręca przemoc. To masz migrację każdej masy, która w
państwie jest prześladowana. Gdyby to była bieda to statystyki
układałyby się po równo, a tu taki numer że głównie kobiety.
Psychologicznie też trudno wytrzymać atmosferę bigoteri i fałszywej
moralności i to akurat działa w taki sposób że jadą na seks wczasy,
aby rozładować napięcie.

Data: 2012-09-12 17:00:38
Autor: Marek Czaplicki
Chiron pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 12 wrzesień 2012 15:21:

Osobliwe poglądy, globik. Zjedzą Cię tu- z takimi idiotyzmami to lekko się
z Ciebie nabijali na psychologii. Tu Cię zjedzą.

Wydaje się mi że poglądy nie mają tu nic do rzeczy. Chodzi o fakty, a z nimi się nie dyskutuje tylko je tłumaczy i stara się zmienić te niekorzystne na lepsze. Zastanawiam się czy media, zamiast wydawać krocie na badania opinii i preferencji wyborczych lata przed jakimikolwiek wyborami, nie przeznaczyłyby części środków na zbadanie co takie powoduje, że kobiety uciekają z Polski?

Data: 2012-09-12 17:27:53
Autor: Chiron

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k2q82m$8bp$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wyjeżdża kobieta- i coraz częściej bywa- zostawia w kraju dziecko. Rzecz jeszcze z 10 - 20 lat temu nawet nie do pomyślenia. Nastąpiła potężna degrengolada społeczeństwa, ludzie oprócz tego, że są biedni- są jeszcze zdemoralizowani. A z tego jednoznacznie wynika, że nie tworzą już jako całość społeczeństwa.
Dlaczego akurat wyjeżdża dużo kobiet? Wielu mężczyzn- fachowców już wyjechało. Popyt na ich usługi- w szczególności po olimpiadzie- gwałtownie spadł. W pracach, do których zatrudnia się Poki (sprzątanie, opieka nad starcami i dziećmi) popyt nie spada.Co zrobić w kraju? Nie ma mieszkania, nie ma pracy- szuka sięszczęścia za granicą. Jak wyjedzie para- co raczej nie jest częste- to i tak dla nich nieźle. Jak wyjedzie pojedyńczy, młody człowiek "za chlebem"- najczęściej nastąpi tragedia. Głównie dla dzieci- wychowywanych samotnuie przez ojca lub matkę- albo co gorsza- przez obcych. Powoduje to spiralę upadku moralnego

--

Chiron

Data: 2012-09-12 18:32:07
Autor: Marek Czaplicki
Chiron pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 12 wrzesień 2012 17:27:

[...]

Zastanawiasz się tylko co się dzieje gdy wyjeżdża ktoś. Oskarżasz tego kogoś. Nie dociekasz dlaczego to zrobił/zrobiła? Ja powiedziałem że odpowiednią rzeczą byłoby zbadanie przyczyn niż załamywaniem rąk nad faktami. Tylko wtedy gdy będzie naprawdę wiadomo dlaczego ludzie robią jakieś rzeczy to będzie można naprawdę zapobiegać temu.
Za komuny ludzi wyjeżdżających za granicę na stałe też oskarżano o najgorsze rzeczy. Myślenie że każdy powinien mimo wszystko siedzieć tu gdzie się urodził ma w sobie pozostałości Polski szlacheckiej, kiedy to "przywiązywano" chłopa do ziemi. W XXI wieku, w okresie globalizacji oskarżać ludzi, że poszukują dla siebie lepszego miejsca na Ziemi, bez zbadania przyczyn takiego stanu rzeczy?
Ja też mogę powiedzieć dlaczego np kobiety wyjeżdżają. Myślę mianowicie, że sprawa jest głębsza. Kobiety decydują się na wyjazd bo: przez lata całe mówią mężczyznom że potrzeba jest żłobków, przedszkoli, przez lata oczekują że wszyscy przestaną się kręcić wokół ich brzuchów. Wg mnie za dużo osób o tym tylko myśli. Zamiast hucznie ogłaszanych nowych polityk prorodzinnych, zacznie się w końcu wprowadzać i trzymać politykę ukierunkowaną na ludzi, na dzieci. A tak co nowa czereda dopcha się do władzy to zamiast twórczo rozwijać politykę poprzedników, generuje słowa o tym co poprzednicy sp....lili.

Data: 2012-09-12 19:16:46
Autor: Chiron

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k2qde7$c19$1node1.news.atman.pl...
[...]

Gdzie znalazłeś w moim pisaniu oskarżenie wyjeżdżających ? Ciekawe...

[...]
Jak powyżej. Ani razu nie rzuciłem oskarżeń. Stwierdzam tylko fakty. I to, czy jest to korzystne czy nie dla społeczeństwa. Ba! Z tego punktu widzenia napisałem, że nie jest źle, jak oboje wyjadą razem- tam mają dzieci, i w ogóle- są razem.

[...]

Ciekawe prawisz. W czasach, kiedy u njas nikt nie interesował się - jak piszesz- brzuchem kobiety, i były powszechne żłobki i przedszkola- to ludzie od nas spierniczali do USA (brak żłobków, przedszkoli- to znaczy były, ale płatne- i to drogo)- nie na odwrót. Jesteś pewien, że kobiety wolą zapierniczać8 godzin i realizować się zawodowo- a dzieci widzą tylko po pracy, czy może wolą, jak mąż zarabia tyle, że ona może wychowywać ich dzieci?

--

Chiron

Data: 2012-09-12 19:27:54
Autor: Marek Czaplicki
Chiron pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 12 wrzesień 2012 19:16:

[...]

Ciekawie to będzie dopiero wtedy gdy gdy "ostatni zgasi światło". :)
A na poważnie. Czy masz jakieś badania na temat przyczyn? Czy tylko tak sobie gdybasz? Mówisz, że kobiety wolą siedzieć w domu, aż ich "pan i władca" zarobi na życie? A co wtedy z taką kobietą "kurą domową" kiedy ich mężów zabraknie? Myślisz, że kobiety nie potrafią myśleć o przyszłości, przewidywać faktów, które mogą się zdarzyć? Za granicę wyjeżdżają kobiety i mężczyźni. Zabierają ze sobą dzieci. Nie chcą coraz częściej tu wracać. Polskie kobiety bardzo chętnie rodzą dzieci, jak słyszałem, w np Wlk Brytanii.

Data: 2012-09-12 19:34:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k2qgmq$gog$1node2.news.atman.pl...
[...]

To może jeszcze podzielcie się wrażeniami, jakie odnieśliście podczas rodzenia dzieci. Wasze porody były bolesne czy bezbolesne? I ile dzieci jeszcze chcecie urodzić?

Data: 2012-09-12 19:48:24
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 12 wrzesień 2012 19:34:

[...]

A Ty  masz coś do powiedzenia na temat "przyczyn" ucieczki kobiet z kraju? Czy chciałbyś poznać szczegóły porodu? W szkole podstawowej był film na ten temat. :)

Data: 2012-09-12 19:53:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k2qht8$ht4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Chcę poznać twoje wrażenia gdy rodziłeś dzieci!

Data: 2012-09-12 11:03:55
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 12 Wrz, 13:54, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek Czaplicki" <em...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:k2qht8$ht4$1node2.news.atman.pl...

> [...]

> ten
> temat. :)

Chcę poznać twoje wrażenia gdy rodziłeś dzieci!

ja tez:))

Data: 2012-09-12 19:56:07
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 12 wrzesień 2012 19:53:

Chcę poznać twoje wrażenia gdy rodziłeś dzieci!

To załóż wątek. Może ktoś Ci odpowie? :)

Data: 2012-09-12 20:00:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k2qibn$ht4$2node2.news.atman.pl...
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 12 wrzesień 2012
19:53:

Chcę poznać twoje wrażenia gdy rodziłeś dzieci!

To załóż wątek. Może ktoś Ci odpowie? :)

Ciekawe! Wiesz wszystko, co myśli kobieta, a tego nie możesz opisać?

Data: 2012-09-12 20:06:48
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu środa 12 wrzesień 2012 20:00:

[...]

Nie wiem. Od początku piszę, że dobrze by było poznać przyczyny, a te można poznać po przeprowadzaniu badać socjologicznych. Czasami mówisz o przyczynach postępowania polityków. Czy to znaczy że nim jesteś?

Data: 2012-09-12 16:57:38
Autor: trybun
W dniu 2012-09-12 15:17, Andromeda pisze:

[...]

Coś sugerujesz? Wiesz, w ostatnim czasie dwie babki z mojej wsi wyszły za murzynów. I chociaż ich poznały w Londynie, to koniec końców wylądowały w Nigerii.  Myślisz że przyczyna ucieczki Polek może leżeć w wielkości przyrodzenia Polaków a obcokrajowców? No bo co tam, w tej Nigerii za atrakcje  mogą je czekać skoro zdecydowały się porzucić Polskę?

Data: 2012-09-12 10:37:22
Autor: Marek
W dniu środa, 12 września 2012 16:57:21 UTC+2 użytkownik trybun napisał:
W dniu 2012-09-12 15:17, Andromeda pisze:

 Myślisz że przyczyna ucieczki Polek może leżeć w wielkości przyrodzenia Polaków a obcokrajowców?

Jak takie fiutki , jak ty, na tej wsi mieszkaja, to nie dziw sie, ze baby uciekaja ... niech bedzie nawet czarny, ale chociaz te 12 cm musi miec.

Ty, Jadrys , probuj moze jezykiem je zadowalac.

Data: 2012-09-14 09:29:25
Autor: trybun
W dniu 2012-09-12 19:37, Marek pisze:

[...]

Cześć e-zop. Wiedz że ja mimo wszystko nie jestem w stanie zatrzymać w Polsce wszystkich babek.  A gdzie ty jesteś, gdzie twój patriotyczny obowiązek zatrzymywania kobiet w kraju nad Wisłą?

Data: 2012-09-14 11:52:39
Autor: Marek
W dniu piątek, 14 września 2012 09:27:56 UTC+2 użytkownik trybun napisał:

> [...]

Cześć e-zop. Wiedz że ja mimo wszystko nie jestem w stanie zatrzymać w Polsce wszystkich babek.  A gdzie ty jesteś, gdzie twój patriotyczny obowiązek zatrzymywania kobiet w kraju nad Wisłą?

Ja juz swoje odrobilem.
Za moich czasow nie uciekaly.

Data: 2012-09-14 22:30:21
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:7c3059a3-2c59-433d-8462-26de1095ae82googlegroups.com...

> [...]

Polsce wszystkich babek.  A gdzie ty jesteś, gdzie twój patriotyczny

obowiązek zatrzymywania kobiet w kraju nad Wisłą?

I nie było AIDSa, ha, ha, ha. My to mieliśmy boskie życie w PRLu...

boukun

Data: 2012-09-15 09:13:39
Autor: trybun
W dniu 2012-09-14 20:52, Marek pisze:

[...]

W tych sprawach nie powinno się nigdy nie przechodzić na emeryturę..

Katastrofa demograficzna, polki wieją na potęge.