Katastrofa ekologiczna w Warszawie. Prokuratura wszcz ęła śledztwo

Data: 2019-08-29 14:39:31
Autor: u2
Katastrofa ekologiczna w Warszawie. Prokuratura wszcz ęła śledztwo
https://wpolityce.pl/polityka/461357-katastrofa-ekologiczna-w-warszawie-relacja

RELACJA. Katastrofa ekologiczna w Warszawie! Awaria oczyszczalni ¶cieków "Czajka". Prokuratura wszczęła ¶ledztwo

Zarz±d Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodoci±gów i Kanalizacji w Warszawie przeprowadza kontrolowany spust ¶cieków do Warszawy wskutek awarii kolektora w oczyszczalni ¶cieków ,,Czajka" - poinformował w ¶rodę prezydent stolicy Rafał Trzaskowski. Jak się okazało, do awarii oczyszczalni doszło we wtorek wcze¶nie rano, ale pismo spółki wodoci±gowej warszawskiej do Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony ¦rodowiska dotarło dopiero dzisiaj przed południem. Minister ¶rodowiska Henryk Kowalski poinformował, że awaria oczyszczalni może potrwać tygodniami. Na portalu wPolityce.pl będziemy dla Państwa relacjonować sytuację zwi±zan± z awari± oczyszczalni ,,Czajka".

Awaria w oczyszczalni ¶cieków w Warszawie. Nieczysto¶ci płyn± do Wisły! Trzaskowski przekonuje, że woda jest bezpieczna

CZWARTEK 29.08.2019

13:30. Zdaniem Trzaskowskiego nie ma powodu do paniki, a mówienie o katastrofie ekologicznej to przesada.

Nie ma żadnych powodów do paniki - powiedział w czwartek po posiedzeniu sztabu kryzysowego prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski. Wyraził też ubolewanie, że zamiast pomocy w rozwi±zaniu problemu, ,,mamy do czynienia z całym szeregiem manipulacji, kłamstw i sianiem paniki".

     Nie ma żadnej sytuacji, która by zagrażała życiu mieszkańców, czy jako¶ci wody w Warszawie

-- powiedział podczas konferencji prasowej prezydent stolicy Rafał Trzaskowski.

     Nie ma żadnej katastrofy ekologicznej. Mamy bardzo poważn± awarię, nikt tej awarii nie próbuje bagatelizować

-- zapewnił.

     Musimy badać stan wody w rzece, zwłaszcza poniżej tego zrzutu. I to robimy

-- powiedział.

[...]

--
I love love

Data: 2019-08-29 18:40:46
Autor: RadoslawF
Katastrofa ekologiczna w Warszawie. Prokuratura w szczęła śledztwo
W dniu 2019-08-29 o 14:39, u2 pisze:

Pozwolę sobie przypominać ze jeste¶ tym palantem od niechcianej
prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

Pozdrawiam

Data: 2019-08-29 18:52:13
Autor: t-1
[...]

Spływ równo¶ci.

Data: 2019-08-29 19:18:22
Autor: A. Filip
Katastrofa ekologiczna w Warszawie. Prokuratura/Ziobrotura wszczęła śledztwo
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:
W dniu 2019-08-29 o 14:39, u2 pisze:

Awaria w oczyszczalni ¶cieków w Warszawie. Nieczysto¶ci płyn± do
Wisły! Trzaskowski przekonuje, że woda jest bezpieczna

Spływ równo¶ci.

Wisła zasłużyła sobie u PO na więcej kolorów? ;-)

A sprawa byłaby na temat grupy prawo a nie polityka gdyby padło z
jakiego paragrafu _rozpoczęto_ to ¶ledztwo.  Bez konkretnego paragrafu
"na pocz±tek" dla mnie to (niemal czysta) polityka a nie prawo.

Obstawione że jakie¶ zarzuty zostan± komu¶ postawione i kto¶ będzie miał
sprawę w s±dzie.  Tyle że będzie to na etapie weryfikacji przez s±d już
po wyborach. Ja  jakich¶ surowych kar się nie spodziewam, góra "zawiasy".

--
A. Filip

Data: 2019-08-29 19:23:46
Autor: u2
W dniu 29.08.2019 o 19:18, A. Filip pisze:
Spływ równo¶ci.

Wisła zasłużyła sobie u PO na więcej kolorów

na razie Czasko wydala brunatnych z Wawki:)

--
I love love

Data: 2019-08-30 10:41:44
Autor: Olin
Katastrofa ekologiczna w Warszawie. Prokuratura/Ziobrotura wszczęła ¶ledztwo
Dnia Thu, 29 Aug 2019 19:18:22 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

Wisła zasłużyła sobie u PO na więcej kolorów? ;-)

Staraj się dalej, to zasłużysz na figurkę husarza.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kiedy zaczynaj± dużo mówić o patriotyzmie, bogu, honorze i ojczyĽnie to na
pewno znowu co¶ ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-08-30 11:34:46
Autor: u2
W dniu 30.08.2019 o 10:41, tracz pisze:
adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kiedy zaczynaj± dużo mówić o patriotyzmie, bogu, honorze i ojczyĽnie to na
pewno znowu co¶ ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

tracz to kacap ? wyznaje kacapskie wzorce:)

--
I love love

Data: 2019-08-30 13:01:08
Autor: ąćęłńóśźż
Katastrofa ekologiczna w Warszawie. Prokuratura/Ziobrotura wszczęła ¶ledztwo
Zaczn± od projektantów, póĽniej wykonawców, jak wyjdzie ze wykonawcy brali łapówki lub gdzie¶ nie dołożyli 1 cm betonu (na czym na dodatek zaoszczędzili $$) to może być odsiadka.

-- -- -
jakie¶ zarzuty zostan± komu¶ postawione i kto¶ będzie miał sprawę w s±dzie.

Data: 2019-08-30 13:20:50
Autor: Olin
Dnia Fri, 30 Aug 2019 13:01:08 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Zaczn± od projektantów, póĽniej wykonawców, jak wyjdzie ze wykonawcy brali łapówki lub gdzie¶ nie dołożyli 1 cm betonu (na czym na dodatek zaoszczędzili $$) to może być odsiadka.

Czemu wła¶ciwie awaria oczyszczalni wywołuje takie zainteresowanie
ziobrystowskiej kloaki, że aż toczy sama ze sob± dyskusje w usenecie?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
Jacek Czaputowicz

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-08-30 17:50:02
Autor: u2
W dniu 30.08.2019 o 13:20, tracz pisze:
Czemu wła¶ciwie awaria oczyszczalni wywołuje takie zainteresowanie
ziobrystowskiej kloaki, że aż toczy sama ze sob± dyskusje w usenecie?

-- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"

tracz udaje większego durnia niż jest, czyżby aż takie szkodliwe były wi±zki neutrinowe, które ponoć badał ?:)

--
I love love

Data: 2019-08-30 15:44:24
Autor: u2
W dniu 30.08.2019 o 13:01, ±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

Warszawa. Awaria oczyszczalni ¶cieków "Czajka". Ekspert alarmował już podczas budowy:
  - Budowana jest "bomba ekologiczna" - mieli przestrzegać inżynierowie jeszcze w trakcie projektowania oczyszczalni. - Będzie jeszcze gorzej - ostrzega Janusz Wa¶.

- Oczyszczalnia jest mniej więcej dwa razy za mała na sieć, któr± ma obsługiwać. Pomysł transportu pod rzek± ¶cieków surowych, czyli z tymi wszystkimi zanieczyszczeniami i zawiesinami, które tam pływaj±, był z góry skazany na niepowodzenie i awarię w przyszło¶ci. To wszystko było przedstawiane władzom Warszawy. Nikt nas nie słuchał - twierdzi w rozmowie z Redakcj± Informacyjn± Radia Maryja inżynier Janusz Wa¶.

Był on w 2011 roku konsultantem technicznym technologii dla oczyszczalni "Czajka". W jego opinii rozwi±zanie, które tam funkcjonuje, jest nieporozumieniem, a awaria szybko się nie zakończy.

- Będzie jeszcze gorzej. Prawie na pewno wiele razy nieoczyszczone ¶cieki dostawały się do Wisły. Wszyscy o tym wiedzieli, ale nikt nie chciał podj±ć odpowiednich kroków - stwierdził.

Tłumaczy także, że awaria wynika z natury tego urz±dzenia, gdyż ¶cieki id± w dół, pod rzek±, a potem znów pod górkę. Jego zdaniem "mogły się więc tam gromadzić zanieczyszczenia, które doprowadziły do takiej sytuacji".

Ostro mówi o działaniach władz miasta w tej kwestii. Stwierdził, że "zdaj± się okazywać bezradno¶ć i niewiedzę".
Wisła. Awaria oczyszczalni "Czajka" w Warszawie. Jest decyzja władz. Nowe informacje

https://wiadomosci.wp.pl/warszawa-awaria-oczyszczalni-sciekow-czajka-ekspert-alarmuje-6419058494924417a

--
I love love

Data: 2019-09-03 09:21:10
Autor: nie ma emaila
Katastrofa ekologiczna w Warszawie. Prokuratura wszczęła ¶ledztwo
w <5d692837$0$517$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

- Będzie jeszcze gorzej. Prawie na pewno wiele razy nieoczyszczone ¶cieki dostawały się do Wisły. Wszyscy o tym wiedzieli, ale nikt nie chciał podj±ć odpowiednich kroków - stwierdził.

W ci±gu rz±dów pisiorów Warszawa cały czas zrzucała ¶cieki do Wisły, dopiero
HGW wybudowała oczyszczalnię.
Za rz±dów bolszewików to była "normalka", a teraz to nazywa się "katastrofa
ekologiczna".

Data: 2019-09-03 10:01:02
Autor: u2
W dniu 03.09.2019 o 09:21, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
[...]

za każdy dzień wyrzucania fekalii do Vistuli Wawka płaci słone kary:))))))

podziękuj dla Czasko, nie zrzucaj winy na tych, którzy nie mog± się bronić kanalio ubecka:)))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-03 10:29:54
Autor: ±ćęłń󶼿
Katastrofa ekologiczna w Warszawie. Prokuratura wszczęła ¶ledztwo
Czyli wybudowała ch.jowo i za łapówki.

-- -- -
HGW wybudowała oczyszczalnię.

Data: 2019-09-03 12:17:05
Autor: Olin
Dnia Tue, 3 Sep 2019 10:29:54 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Czyli wybudowała ch.jowo i za łapówki.

Doprawdy nie warto być kanali± dla marnej figurki husarza.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małp±.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-09-03 12:48:23
Autor: A. Filip
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
Dnia Tue, 3 Sep 2019 10:29:54 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Czyli wybudowała ch.jowo i za łapówki.

Doprawdy nie warto być kanali± dla marnej figurki husarza.

Dlaczego s±dzisz innych po sobie?

--
A. Filip

Data: 2019-09-03 13:01:43
Autor: Olin
Dnia Tue, 03 Sep 2019 12:48:23 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

Doprawdy nie warto być kanali± dla marnej figurki husarza.

Dlaczego s±dzisz innych po sobie?

Intryguje mnie tylko, czy pl.soc.prawo jest ulubionym miejscem podwładnych
Mniej niż Zera, czy to jedna osoba dyskutuje - nierzadko z sob± sam± - jako
A. Filip, u2, ±ćęłń󶼿, t-1, z, a incydentalnie Trefni¶ tudzież
bytomir.kwasigroch.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-09-03 13:18:41
Autor: A. Filip
[...]

O jakie inne ksywki TY możesz być podejrzewany?

--
A. Filip

Data: 2019-09-03 14:11:50
Autor: u2
W dniu 03.09.2019 o 13:18, A. Filip pisze:
tracz <kuku@adres.w.stopce> pisze:
[...]

tracz to niespełniony fizyk j±drowy, dlatego produkuje się na p.s.prawo w dziedzinie, o której nie ma nawet bladego pojęcia:))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-03 14:15:47
Autor: Olin
Dnia Tue, 03 Sep 2019 13:18:41 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

O jakie inne ksywki TY możesz być podejrzewany?

Takie informacje dostarczaj± Piebiak i Iwaniec.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Wierzę, że tam w górze jest co¶, co czuwa nad nami.
 Niestety, jest to rz±d."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-09-03 17:25:48
Autor: u2
W dniu 03.09.2019 o 14:15, tracz pisze:
adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Wierzę, że tam w górze jest co¶, co czuwa nad nami.
  Niestety, jest to rz±d."
Woody Allen

czyli żydoscy guru tracza typu Morawiecki i Duda:)))))))))
--
I love love

Data: 2019-09-03 14:29:11
Autor: ąćęłńóśźż
Katastrofa ekologiczna w Warszawie. Prokuratura wszczęła ¶ledztwo
Przecież się podpisuje prawdziwym imieniem.
A nazwisko jaki¶ Schettino czy podobnie, kto by tam o byle tchórzliwym g..... słyszał.

-- -- -
O jakie inne ksywki TY możesz być podejrzewany?

Data: 2019-09-03 12:37:30
Autor: detlef.detlefruser
W dniu pi±tek, 30 sierpnia 2019 15:44:24 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Wisła. Awaria oczyszczalni "Czajka" w Warszawie. Jest decyzja władz. Nowe informacje

Ale smród w wawce jest rozłożony w miarę równo, po lewej Big Big
wysypisko ¶mieci które wali z odległo¶ci kilku km, po drugiej stronie Wisłsy
stoi Czajka. Na tym wysypisku podobno maj± być w przyszło¶ci jakie skoki
narciarskie.
cyt. Ostatni dzień wysypiska na Radiowie. Za 50 lat będzie tu stok narciarski.

https://youtu.be/vqG6tkN4s4g

Katastrofa ekologiczna w Warszawie. Prokuratura wszcz ęła śledztwo