Katastrofa, której nie by³o.

Data: 2012-12-30 09:57:50
Autor: Stachu Chebel
Katastrofa, której nie by³o.
Data: 2012-12-30 19:12:18
Autor: Grzegorz Z.
Katastrofa, której nie by³o.
Stachu Chebel napisa³:

Smoleñczykom coraz bardziej wali na mózg..

http://www.zamach.eu/100728%20Katastrofa,%20ktorej%20nie%20bylo/Katastrofa.htm

Jednak wolê wersjê z supertajnym ³agrem, wycinaniem tajgi, brawurow±
ucieczk± Gosiewskiego i d³ugotrwa³ym po¶cigiem agentów FSB tam¿e za tym¿e.

#9: "Zostawcie k¿y¿a mjastu."

Data: 2012-12-30 19:55:56
Autor: mkarwan
Katastrofa, której nie by³o.
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <szurszurszur@umarli.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:kbq05v$iqs$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego siê za anonymizerem

"stado moherskiego byd³a wychodz±cego z ko¶cio³a"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykañskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2012-12-30 21:21:06
Autor: [He®Sk]
Katastrofa, której nie by³o.
On Sun, 30 Dec 2012 19:12:18 +0100, "Grzegorz Z."
<szurszurszur@umarli.org> wrote:

> [...]

Jednak wolê wersjê z supertajnym ³agrem, wycinaniem tajgi, brawurow±
ucieczk± Gosiewskiego i d³ugotrwa³ym po¶cigiem agentów FSB tam¿e za tym¿e.

 zapomniaes o antonim macierewiczu. jakim cudem udalo mu sie ujsc
pogoni fsb? czyzby oredzie jaroslawa do przyjaciol moskali bylo prosba
o wydanie wzietych w jasyr?

Data: 2012-12-30 20:13:55
Autor: u2
Katastrofa, której nie by³o.
W dniu 2012-12-30 18:57, Stachu Chebel pisze:
Smoleñczykom coraz bardziej wali na mózg..

http://www.zamach.eu/100728%20Katastrofa,%20ktorej%20nie%20bylo/Katastrofa.htm

Duzo dezinformacji nie przykryje smutnej prawdy. Nawet sekta pancernej brzozy nic nie poradzi.

Data: 2012-12-30 20:34:40
Autor: xan
Katastrofa, której nie by³o.
W dniu 30.12.2012 20:13, u2 pisze:
[...]

lepiej wierzyæ w sztuczn± mg³ê, hel czy trotyl - a mo¿e wszystko naraz ni¿ w racjonale wyt³umaczenie.

Data: 2012-12-30 20:47:52
Autor: u2
Katastrofa, której nie by³o.
W dniu 2012-12-30 20:34, xan pisze:
Duzo dezinformacji nie przykryje smutnej prawdy. Nawet sekta pancernej
brzozy nic nie poradzi.

lepiej wierzyæ w sztuczn± mg³ê, hel czy trotyl - a mo¿e wszystko naraz
ni¿ w racjonale wyt³umaczenie.

Troche sie znam na prawie karnym procesowym i nie wzruszaja mnie twoje rzewne historyjki :-)

Data: 2012-12-30 21:21:06
Autor: [He®Sk]
Katastrofa, której nie by³o.
On Sun, 30 Dec 2012 20:47:52 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> lepiej wierzyæ w sztuczn± mg³ê, hel czy trotyl - a mo¿e wszystko naraz
> ni¿ w racjonale wyt³umaczenie.

Troche sie znam na prawie karnym procesowym i nie wzruszaja mnie twoje rzewne historyjki :-)

buuuuhahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahhahahahahahahhaa.
jako dyrektor pgr potrafiles jedynie chlac wode z fornalami, pozniej
udawales wielkiego pedagoga, by oszukujac wyborcow zostac poslem.
tak zielina, twoj cv jest tak samo pokretny jak imiennika. ;)))))

Data: 2012-12-30 22:48:35
Autor: u2
Katastrofa, której nie było.
W dniu 2012-12-30 21:21, "[He®Sk]" pisze:
jako dyrektor pgr potrafiles jedynie chlac wode z fornalami, pozniej
udawales wielkiego pedagoga, by oszukujac wyborcow zostac poslem.

nie no herrsk, rozumiem zes sledzik, ale zeby od razu miec taka paranoje   :-)))))

Data: 2012-12-30 21:54:45
Autor: pluton_
Katastrofa, której nie by³o.
Troche sie znam na prawie karnym procesowym

To ile moze dostac kaczka ?

Nullification

Data: 2012-12-30 22:49:58
Autor: u2
Katastrofa, kt�rej nie by�o.
W dniu 2012-12-30 21:54, pluton_ pisze:
Troche sie znam na prawie karnym procesowym

To ile moze dostac kaczka ?

Kaczka to Kaczynski, a Kaczynski jest w tej sprawie poszkodowanym. Dlatego strzez sie zielona dupo z GWna :-)

Data: 2012-12-30 22:57:08
Autor: pluton_
Katastrofa, kt?rej nie by?o.
Kaczka to Kaczynski, a Kaczynski jest w tej sprawie poszkodowanym.

Natura go mocno poszkodowala...

Dlatego strzez sie zielona dupo z GWna :-)

Zadzierm kiece i strzec sie lece.

pozdrawiam
pluton

Data: 2012-12-30 22:56:24
Autor: u2
Katastrofa, kt?rej nie by?o.
W dniu 2012-12-30 22:57, pluton_ pisze:
Kaczka to Kaczynski, a Kaczynski jest w tej sprawie poszkodowanym.
Natura go mocno poszkodowala.

No wiesz tfusk tez malego wzrostu. Ale w dodatku tfusk malego intelektu :-)))

Data: 2012-12-30 23:02:42
Autor: pluton_
Katastrofa, kt?rej nie by?o.
> Natura go mocno poszkodowala.

No wiesz tfusk tez malego wzrostu. Ale w dodatku tfusk malego intelektu
:-)))

Kazdy polityk jest malego intelektu, ten typ tak ma.

Ale ja nie o tym... Chcialem tylko wiedziec, ile kaczce sie nalezy z
paragrafu.

Nullification

Data: 2012-12-30 23:05:28
Autor: u2
Katastrofa, kt?rej nie by?o.
W dniu 2012-12-30 23:02, pluton_ pisze:
No wiesz tfusk tez malego wzrostu. Ale w dodatku tfusk malego intelektu
>:-)))
Kazdy polityk jest malego intelektu, ten typ tak ma.

No tak, ale tylko z pelomafii, reszta bije pelomafie na glowe :-)))

Data: 2012-12-30 21:21:06
Autor: [He®Sk]
Katastrofa, której nie by³o.
On Sun, 30 Dec 2012 20:13:55 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Duzo dezinformacji nie przykryje smutnej prawdy. Nawet sekta pancernej brzozy nic nie poradzi.

 czyli co: zamach? w takim razie kto i gdzie podlozyl bombe?
przypomnij sobie, ze to jaroslaw kaczynski wieczorem 12 kwietnia
wizytowal samolot, pozniej udal sie spiacy do chorej mamusi i wymowil
sie lotem do smolenska jej zlym stanem zdrowia. okazuje sie, ze
mamusia jest okazem zdrowia, nawet bawi sie w polityke, a jaroslaw nie
odwiedza sarkofagu brata i bratowej. swego czasu anwet powiedzial, ze
ten na wawelu to nie ejgo brat. co dziwne nie zgodzil sie na
ekshumacje. czyzby zdawal sobie sparwe, ze bedzie musial zaplacic za
panstwowy pogrzeb na wawelu?

Data: 2012-12-30 21:21:06
Autor: [He®Sk]
Katastrofa, której nie by³o.
On Sun, 30 Dec 2012 09:57:50 -0800 (PST), Stachu Chebel
<stchebel@gmail.com> wrote:

Smoleñczykom coraz bardziej wali na mózg..

http://www.zamach.eu/100728%20Katastrofa,%20ktorej%20nie%20bylo/Katastrofa.htm

 skoro tak to kaczynski jaroslaw powinien zwrocic do budzetu koszty
pogrzebu na wawelu, marta, corka lecha kaczynskiego iles tam milionow
zl odszkodowania, a PiS powinien przestac urzadzac kazdego 10-tego
przemarsze z pochodniami, a osobnika podpisujacego sie krzysztof
cieprsz do najblizszego szpitala dla oblakanych nieuleczalnie chyba,
ze jest prowokacja tuska i putina. ;))))

Katastrofa, której nie by³o.