Katastrofa ocala造 184 osoby

Data: 2010-10-27 12:14:04
Autor: Klin
Katastrofa ocala造 184 osoby
Data: 2010-10-27 12:58:12
Autor: Klin
Katastrofa ocala造 184 osoby
Data: 2010-10-27 13:16:11
Autor: Klin
Katastrofa ocalay 184 osoby
U髒ytkownik Klin > napisa:
http://smolensk-2010.pl/2010-10-23-katastrofa-united-airlines-lot-232-w-sioux-city-112-ocalalo-184-osob.html

Zamach - Putina czy przeciw Putinowi.

http://wirtualnapolonia.com/2010/05/19/zamach-%E2%80%93-ale-putina-czy-przeciw-putinowi/

http://www.kworum.com.pl/art3202,komu_bije_dzwon_.html

  Oni zginli straszn mierci. I tylko ten, kto wiedzia, 髒e na pokadzie jest bomba i jaka m籀g zamieci wpis na stronach internetowych Gazety Wyborczej o godzinie 8:38:00, 驍e prezydencki samolot mia wypadek i 髒e nikt nie prze髒y. Przypomnijmy, 驍e dokadna godzina katastrofy to 8:39:54 sek. (Wszystko w przeliczeniu na czas polski, czyli rodkowoeuropejski.) A tak bomb mo髒na byo zamontowa w tym samolocie tylko w Warszawie... I kto, kto wiedzia, co wybuchnie i z jakim skutkiem, m籀g robi taki wpis, gdy ten samolot jeszcze prawie 2 minuty lecia... A dow籀d, na godzin katastrofy jest r籀wnie髒 niezbity, nasz Tu-154M ci skrzydem lini energetyczn i dokadnie o godz. 8:39:50 sek. Na osiedlu mieszkaniowym przylegym do lotniska zgaso wiato... C籀髒, Michnika zgubia tu pycha - chcia by koniecznie pierwszy, kt籀ry puci newsa w wiat!

 http://kronikarz.org.pl/felietony/inni-autorzy/803-zbrodnia-i-dowody-czyli-o-zabojstwie-prezydenta-kaczysliego

Data: 2010-10-27 18:38:06
Autor: Klin
[...]

   Zmieniam tytu wtku bo zdajecie si nie dostrzega tej drugiej jego czci pewnie
   istotniejszej.

Data: 2010-10-27 20:41:11
Autor: Klin
[...]

                                Cytat z ostatniego linku:

....Radkowi Sikorskiemu Amerykanie zaproponowali te zdjcia, pytajc, czemu Polska nie poprosia o pomoc NATO w sprawie ledztwa odnonie przyczyn katastrofy. Ten ostatni zaperzy si, 驍e Polska 髒adnych zdj nie chce (tak mi powiadano) - bo by to bd pilota.

Data: 2010-10-27 13:06:50
Autor: DoQ
W dniu 2010-10-27 12:14, Klin > pisze:
http://smolensk-2010.pl/2010-10-23-katastrofa-united-airlines-lot-232-w-sioux-city-112-ocalalo-184-osob.html

Co za idiotyczne porownanie.
Po pierwsze zupelnie inne warunki, a po drugie zginelo wiecej niz w TU154 bo az 112.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotnicza_w_Lesie_Kabackim tu masz cos analogicznego do Smole雟ka.

Pozdrawiam
Pawe
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-10-27 13:17:39
Autor: Jingiel
Katastrofa ocala造 184 osoby

U篡tkownik "Klin"  napisa w wiadomo軼i grup dyskusyjnych:ia8u1e$3pm$1@news.onet.pl...

http://smolensk-2010.pl/2010-10-23-katastrofa-united-airlines-lot-232-w-sioux-city-112-ocalalo-184-osob.html

Kolejny "specjalista" od wypadk闚 lotniczych.

Jingiel

Data: 2010-10-27 13:26:15
Autor: dK
Katastrofa ocala造 184 osoby

U篡tkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisa w wiadomo軼i news:ia8u1e$3pm$1news.onet.pl...
http://smolensk-2010.pl/2010-10-23-katastrofa-united-airlines-lot-232-w-sioux-city-112-ocalalo-184-osob.html

No i co z tego wynika?
Ka盥a katastrofa jest inna.
Boeing na Teneryfie w 1977 dopiero co startowa, a zgino prawie 600 os鏏. By zdecydowanie wolniejszy od prezydenckiej tutki. I to mimo tego, 瞠 na lotnisku w LasPalmas nie by這 drzew, poza jednym samolotem o kt鏎y zahaczy podwoziem....

dK

Data: 2010-10-27 12:20:48
Autor: Canucki
Katastrofa ocala造 184 osoby
dK <caria@wp.pl> napisa(a):

U篡tkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisa w wiadomo軼i news:ia8u1e$3pm$1news.onet.pl...
> [...]

Tak i to az tak bardzo inna, ze moze nawet miec dwie wersje:  panska o jednym samolocie w ktorym siedzialo i (chyba) stalo 600 osob i prawdziwa:

  http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotnicza_na_Teneryfie

[...]

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-27 14:26:54
Autor: dK
Katastrofa ocala造 184 osoby

U篡tkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:ia95f0$o7i$1inews.gazeta.pl...
dK <caria@wp.pl> napisa(a):

> [...]

Tak i to az tak bardzo inna, ze moze nawet miec dwie wersje:  panska o
jednym samolocie w ktorym siedzialo i (chyba) stalo 600 osob i prawdziwa:

A gdzie napisa貫m, 瞠 by JEDEN samolot? Napisa貫m, ze jeden samolot startuj帷 zahaczy podwoziem o inny.
Gdzie napisa貫m, ze zgin瘭i wy陰cznie pasa瞠rowie KLM'a?
Bardzo prosz o wskazanie miejsca gdzie mijam si z prawd?

dK

Data: 2010-10-27 15:02:41
Autor: CeSaR
[...]

Gdyby kto nie wiedzia o jaki wypadek chodzi (a pewnie bardzo du穎 os鏏 nie wie o tym wypadku) to do takich idiotycznych wniosk闚 na podstawie twojego wpisu mo積a doj嗆.
Boeing startowa, zawadzi ko貫m o inny samolot, 600 os鏏 posz這 do piachu........
Prawie jak samochody na placu czerwonym w Moskwie.

Data: 2010-10-27 15:20:41
Autor: dK
Katastrofa ocala造 184 osoby

U篡tkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisa w wiadomo軼i news:ia97qj$5et$1news.onet.pl...
[...]

Nie mo積a! My郵e zawsze trzeba. Poza tym napisa貫m wyra幡ie, 瞠 chodzi wypadek na Teneryfie w 1977 roku.
Mo積a o nim nie wiedzie, mo積a nawet nie wiedzie ile os鏏 wchodzi do B747, ale mo積a odpali google i doczyta szczeg馧闚. Nie jestem zobowi您ny do 軼is貫go opisania wypadku. Natomiast nie ma podstaw by takie wnioski wyci庵na z mojej wypowiedzi.
Boeing startowa? Startowa. Zahaczy? Zahaczy. Zgin窸o 600 os鏏? Nie - napisa貫m prawie 600 os鏏.
Musz zak豉da, 瞠 czytelnik jest obdarzony elementarnymi cechami inteligencji i je郵i czyta "samolot startuj帷 zahaczy o inny" wyci庵a wniosek sam, 瞠 chodzi o DWA samoloty uczestnicz帷e w katastrofie.

Por闚nanie do Moskwy nie jest celne :)

dK

Data: 2010-10-27 15:31:38
Autor: CeSaR
[...]

Wystarczy這 napisa, 瞠 w efekcie zderzenia 2 samolot闚. I tyle.
A skoro kto ma wyci庵a wnioski to mo瞠 sobie "dointerpretowa" 瞠 B startowa, zahaczy ko貫m i prijebal w terminal lotniczy na ten przyk豉d.
Mo瞠 tak by? Mo瞠.

Data: 2010-10-27 15:36:16
Autor: dK
Katastrofa ocala造 184 osoby

U篡tkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisa w wiadomo軼i news:ia99gt$c6h$1news.onet.pl...
[...]

Licentia poetica :)

dK

Data: 2010-10-31 01:19:07
Autor: Canucki
> [...]
Gdzie napisa貫m, ze zgin瘭i wy陰cznie pasa瞠rowie KLM'a?
Bardzo prosz o wskazanie miejsca gdzie mijam si z prawd?

Pisze Pan bardzo niechlujnie co w kontekscie omawianego wydarzenia wypacza sens panskiej wypowiedzi:  "Boeing na Teneryfie w 1977 dopiero co startowa, a zgino prawie 600 os鏏. By zdecydowanie wolniejszy od prezydenckiej tutki. I to mimo tego, 瞠 na lotnisku w LasPalmas nie by這 drzew, poza jednym samolotem o kt鏎y zahaczy podwoziem...."

Skoro mowa o katastrofie JEDNEGO samolotu, ktora porownuje Pan z inna uparcie uzywajac liczby pojedynczej, to jakze inaczej mozna to zrozumiec?

Poza tem jest jeszcze jeden lapsus: z panskiego tekstu, w takiej formie
jaka Pan uzyl wynika, ze jedynym drzewem rosnacym na lotnisku w Las Palmas
bylo drzewo o nazwie... samolot  :-)  (Aeroplanus canariensis?)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-31 08:44:27
Autor: dK
Katastrofa ocala造 184 osoby

U篡tkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:iaig6b$57b$1inews.gazeta.pl...
dK <caria@wp.pl> napisa(a):
> [...]
Bardzo prosz o wskazanie miejsca gdzie mijam si z prawd?

Pisze Pan bardzo niechlujnie co w kontekscie omawianego wydarzenia wypacza

To nie ja wypaczam, to wypacza nichlujno嗆 my郵enia.
To nawet zrozumia貫. Spora cz窷 spo貫cze雟twa jest wdro穎na do prostych tekst闚 zamieszczanych w r騜norakiej prasie. Gotowej wy陰cznie ju do strawienia przygotowanej przez socjotechnik闚 papki. Ka盥y tekst, kt鏎y wymaga i wyobra幡i i my郵enia jest trudny do zrozumienia i w efekcie okre郵any jako .... niechlujny :) C騜, ale czym jest owa niechlujno嗆 do niechlujnosci naszych narodowych wieszczy z XIX w.???

Sens wypowiedzi natomiast by i pozostaje niezmienny  i jest konsekwencj odpowiedzi na oprzedzaj帷y post. Ilo嗆 ofiar katastrofy nie zale篡 od pr璠ko軼i samolotu. Oczywi軼ie jasne jest to dla kogo, kto przeczyta ca造 w徠ek.

dK

Data: 2010-10-27 19:01:41
Autor: b0niek
Katastrofa ocala造 184 osoby
http://smolensk-2010.pl/blebleble...

Nast瘼ni manipulatorzy i moderatorzy teorii spiskowych.
A ju zupe軟ie rozwalaj mnie "argumenty" o tym, 瞠 jaki godzina si nie
zgadza, albo gdzie jaki wpis, czy komunikat by przed katastrof.
Zupe軟ie jakby wszystkie zegary na 鈍iecie by造 idealnie zsynchronizowane co
do u豉mk闚 sekund.
畝這sne.

Data: 2010-10-28 13:39:14
Autor: Slawek SWP
Katastrofa ocala造 184 osoby
U篡tkownik b0niek napisa:
[...]

Komputery pod陰czone do internetu s zsynchronizowane.

Data: 2010-10-31 08:48:31
Autor: u2
Katastrofa ocala造 184 osoby
W dniu 2010-10-27 12:14, Klin > pisze:
http://smolensk-2010.pl/2010-10-23-katastrofa-united-airlines-lot-232-w-sioux-city-112-ocalalo-184-osob.html

Rzeczywi軼ie, w takich ekstremalnych warunkach prze篡這 a 184 os鏏, a w
zamachu w Smole雟ku ani jedna.

Katastrofa ocala造 184 osoby