Katastrofa pod Nowym Mistem czas zadać pytanie

Data: 2010-10-15 16:20:07
Autor: sofu
Katastrofa pod Nowym Mistem czas zadać pytanie
W katastrofie samochodowej pod Nowym Mistem zginęło 18 osób głownie biednch
mieszkańców wsi.
W podobnej w Nieczech bodajże 14 osób + ranni.
Do Niemiec natychmiast pojechali Premier Plewa Tusk + minister zdrowia
Kopacz.
Pokazali się w błysku flerszy udajac lub nie wielkie zatroskanie etc. etc.
Spotakli się z władzani niemickimi, dziennikarzami, chodzili po szpitalach,
spotykali sie z rodzinami, słowem pokazali jak bardzo o ofiary troszcz± się
władze RP.
Natomiast gdy zginęło 18 osób w Polsce ci sami ludzie mieli to głęboko w
dupie.
Jak to jest, niech mi to kto¶ wyja¶ni?

sofu

Data: 2010-10-15 07:29:57
Autor: DJ MC Donald Musk
On 15 PaĽ, 16:20, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
[...]

To proste, Polksk rzat przyjal taka metode, ze organizuje Polakom
zagraniczne katastrofy, zeby sobie tam pojechac i pokazac sie swiatu
jak dbaja o rodakow...

Data: 2010-10-15 18:58:36
Autor: bolek
Katastrofa pod Nowym Mistem czas zadać pytanie

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6bbe9252-39e1-4296-8159-91ad87e44826j18g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Wła¶nie, a tej pod Nowym Miastem nie zaplanowali.

bolek

Data: 2010-10-15 20:04:40
Autor: pluton
> [...]

jak dbaja o rodakow...

-- -- -- -- -- -- --

Wła¶nie, a tej pod Nowym Miastem nie zaplanowali.

Ale ta pod Smolenskiem calkiem udana byla ...

Nullification

Data: 2010-10-15 20:29:20
Autor: D. J. MC Donald Musk
Katastrofa pod Nowym Mistem czas zadać pytanie

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9a5oo$f5t$1inews.gazeta.pl...
> [...]

-- -- -- -- -- -- --

Wła¶nie, a tej pod Nowym Miastem nie zaplanowali.

Ale ta pod Smolenskiem calkiem udana byla ...

-- pozdrawiam
Nullification

nie sa wiec tacy nieudolni jak mi sie na poczatku wydawalo...

Data: 2010-10-16 09:30:06
Autor: Andrzej Adam Filip
"sofu" <manhunter1@o2.pl> pisze:
W katastrofie samochodowej pod Nowym Mistem zginęło 18 osób głownie biednch
mieszkańców wsi.
W podobnej w Nieczech bodajĹĽe 14 osĂłb + ranni.
[...]
spotykali sie z rodzinami, słowem pokazali jak bardzo o ofiary troszczą się
władze RP.
Natomiast gdy zginęło 18 osób w Polsce ci sami ludzie mieli to głęboko w
dupie.
Jak to jest, niech mi to ktoś wyjaśni?

W Smoleńsku dla polityków zginęli "najbardziej swoi" - inni politycy co zaszli/siedzieli wysoko. Politycy nie mieli żadnych problemów z
"solidaryzowaniem siÄ™".

W Niemczech było blisko, większość takich "co ich za rządów PO *było stać*
na wojaże po Europie" przeżyła. Dało się "budować pozytywne skojarzenia"
pewnie pod wybory samorzÄ…dowe.

W Nowym Mieście zginęli (chyba) "working poor" (pracujący "niebogaci" i
to jeszcze na czarno), nikt nie przeżył. Premier Donald Tusk(PO) ma się
takimi *martwymi* chwalić i obnosić żeby pokazywać że "nie wszystkim
Polakom *rĂłwnieĹĽ* za rzÄ…dĂłw PO 'dobrze jest' (niedomĂłwienie)"?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Mądry poszukuje doskonałości, głupiec poszukuje majątku.

Katastrofa pod Nowym Mistem czas zadać pytanie