Katastrofa smoleńska

Data: 2010-07-09 19:28:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Katastrofa smoleńska
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

Data: 2010-07-09 19:35:15
Autor: marek czaplicki
Katastrofa smoleńska
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński
zakładając, że dobrze znam umysłowość Jarosława to on już odpowiedź zna, a wszelkie poszukiwania owej oczywistej oczywistości są tylko czczą formalnością.

Data: 2010-07-09 19:50:34
Autor: Klin
Katastrofa smoleńska
Użytkownik marek czaplicki napisał:
[...]

   Zdaje się, że to Ty już wiesz co się wydarzyło na prawdę w Smoleńsku?

Data: 2010-07-09 19:53:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Katastrofa smoleńska

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i17nha$690$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wiem, ale to się Kaczyńskiemu nie spodoba.

Data: 2010-07-09 19:57:59
Autor: Klin
Katastrofa Smoleńska
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

   A to się Tobie nie spodoba. Zgadłem?

   http://www.bibula.com/?s=Smole%C5%84sk

Data: 2010-07-09 20:11:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Katastrofa Smoleńska

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i17nv8$7uq$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
???

ps.
zmień kodowanie z "Content-Transfer-Encoding: quoted-printable" na "Content-Transfer-Encoding: 8bit".
Będzie łatwiej.

Data: 2010-07-10 08:27:33
Autor: HaMMeR
Katastrofa smoleńska
On 2010-07-09 19:53, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -

Jasne jasne.., akurat wiesz to, co ci kazano zapamietac na odprawie...

Data: 2010-07-10 08:34:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Katastrofa smoleńska

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i193sq$lj9$5newsread1.aster.pl...
On 2010-07-09 19:53, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Jesteś w blędnym błędzie, miernoto.

Data: 2010-07-09 19:56:24
Autor: CeSaR
Katastrofa smoleńska
  Zdaje się, że to Ty już wiesz co się wydarzyło na prawdę w Smoleńsku?

A ty nie wiesz? Samolot się rozpierdzielił i prawie 100 osób zginęło, w tym najważniejsze osoby naszego państwa.

Data: 2010-07-11 16:50:46
Autor: the_foe
Katastrofa smoleńska
W dniu 2010-07-09 19:56, CeSaR pisze:
   Zdaje się, że to Ty już wiesz co się wydarzyło na prawdę w Smoleńsku?

A ty nie wiesz? Samolot się rozpierdzielił i prawie 100 osób zginęło, w tym
najważniejsze osoby naszego państwa.

A corka Wassermana nie ma 100% pewnosci czy katastrofa miala miejsce...

--
the_foe

Data: 2010-07-11 17:56:02
Autor: konus
Katastrofa smoleńska

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i1clo3$d2d$2news.dialog.net.pl...
[...]

Pewnie sadzi , ze Waserman , Kaczynski i paru innych pasazerow samolotiu zostali porwani i siedza w rosyjskich lagrach , jak twierdzil Rydzyk .
Tak a propos .
Czy prokuratura prowadzi juz przeciwko niemu sledztwo w sprawie domniemanej pedofilii ?.
Nie ?
Dziwne !  a  tak jakos dziwnie pedofilsko wyglada !.

kwakwa

Data: 2010-07-11 18:04:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Katastrofa smoleńska

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i1cpip$ruc$1news.onet.pl...
[...]

Ciesz się, że prokuratura taka nierychliwa. Możesz spokojnie kilka nocy w domu przenocować.

Data: 2010-07-11 18:21:47
Autor: konus
Katastrofa smoleńska

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c39eb96news.home.net.pl...

[...]

Ze niby to ja wydalem rozkaz ladowania w Smolensku mimo , ze dowodca samolotu mowil , ze to niemozliwe ? .
A moze dlatego , ze podejrzewam Rydzyka o pedofile ? Jak on moze podejrzewac prezydenta o oszustwo a jego zone o to , ze jest "czarownica " bo miala liberwalne odejscie do aborcji i in vitro , to ja moge sadzic z jego wygladu , ze jest pedofilem .
To oczywiste . Ambona nie daje azylu a sutanna immunitetu , choc w Polsce rowne rzeczy moga sie zdarzyc .

kwakwa

Data: 2010-07-09 21:25:53
Autor: PaPi
Katastrofa smoleńska
Zdaje się, że to Ty już wiesz co się wydarzyło na prawdę w Smoleńsku?

Tu zupelnie nie chodzi o prawde.
Chodzi o "właściwą odpowiedź" cytujac Jarusia.

Data: 2010-07-09 21:34:58
Autor: Klin
Katastrofa smoleńska
Użytkownik PaPi napisał:
Zdaje się, że to Ty już wiesz co się wydarzyło na prawdę w Smoleńsku?

Tu zupelnie nie chodzi o prawde.
Chodzi o "właściwą odpowiedź" cytujac Jarusia.

    Będzie ją trudno uzyskać.

    http://smolensk-2010.pl/2010-07-09-sledczym-zginal-rejestrator.html

Data: 2010-07-11 15:51:27
Autor: the_foe
Katastrofa smoleńska
W dniu 2010-07-09 19:50, Klin > pisze:
[...]

no przeciez nawet dziecko wie ze Putin z Tuskiem dokonali zamachu terrorystycznego na prezydencie ktory niechybnie by najblizsze wybory wygral w I turze.

--
the_foe

Data: 2010-07-11 16:41:04
Autor: konus
Katastrofa smoleńska
Winnymi sa Kaczynscy ! Ten ktory " polegl meczenska smiercia "( ale jaja ) i ten , ktor ma odwage tak nazywac samobojcza , choc nie swiadomie wywolana ( moze po malpkach , jak podejrzewa Palikot ) smierc swojego brata .
Czas na rozliczenie obu . Jednego wypierdolic z Wawelu , drugiego wsadzic do kryminalu !.

kwakwa

Data: 2010-07-10 08:26:21
Autor: HaMMeR
Katastrofa smoleńska
On 2010-07-09 19:35, marek czaplicki wrote:
[...]
-- -- -- -- -- -

Zaloz sobie damskie gacie na leb, ty pseudointelektualna wydmuszko!
Zalosc sciska widzac jak sie takie miernoty jak ty, podlizuja gorliwie...

Data: 2010-07-09 19:44:37
Autor: RedLite
Katastrofa smoleńska
W dniu 2010-07-09 19:28, oskarżony *Bogdan Idzikowski* zeznał co następuje:
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

Tak dokładnie powiedział senior Kaczyński?
Już nie chodzi o prawdę?
Może się pomylił? Co na to dr Freud? :))

--

"If we want things to stay as they are, things will have to change"

Data: 2010-07-09 19:47:56
Autor: raff
Katastrofa smoleńska
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

Cos ty sie ostatnio tak uaktywnil, trollu ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-09 19:53:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Katastrofa smoleńska

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i17ncl$6bo$1news.onet.pl...
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

Cos ty sie ostatnio tak uaktywnil, trollu ?

Prawda boli, trollu?

Data: 2010-07-09 19:55:48
Autor: raff
Katastrofa smoleńska

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

Cos ty sie ostatnio tak uaktywnil, trollu ?

Prawda boli, trollu?

Jaka prawda ? Bo nigdzie jej u ciebie nie widze.

Trollujesz i tyle.

R.

Data: 2010-07-09 19:57:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Katastrofa smoleńska

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i17nrd$7jj$1news.onet.pl...

[...]

Nie czytaj, umieść mnie w kf albo co?

Data: 2010-07-09 19:58:20
Autor: raff
Katastrofa smoleńska
[...]

A to juz nie twoj problem, Iwkowski.

Na przynaleznosc do bandy glupoli z heskiem musisz zasluzyc.

R.

Data: 2010-07-09 20:07:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Katastrofa smoleńska

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i17o06$7jj$3news.onet.pl...
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

Cos ty sie ostatnio tak uaktywnil, trollu ?

Wolnoć Tomku w swoim domku...

Data: 2010-07-09 19:56:44
Autor: Jerzy Tabortowski
Katastrofa smoleńska
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

No i co dziwnego powiedział ??

Data: 2010-07-09 10:58:47
Autor: zbig
Katastrofa smoleńska
On 9 Lip, 19:56, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:

> Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

No i co dziwnego powiedział ??

Właściwa odpowiedź nie znaczy  odpowiadająca prawdzie.

Data: 2010-07-09 20:10:04
Autor: Jerzy Tabortowski
Katastrofa smoleńska
Właściwa odpowiedź nie znaczy  odpowiadająca prawdzie.

.... wykoncypował ekspierd.

Data: 2010-07-09 11:26:54
Autor: zbig
Katastrofa smoleńska
On 9 Lip, 20:10, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:
> Właściwa odpowiedź nie znaczy  odpowiadająca prawdzie.

... wykoncypował ekspierd.

Słuchaj no kolego. Jak dotąd byłem uprzejmy w stosunku do ciebie.
Zadaleś pytanie, więc starłem się wytłumaczyć jak umiałem najlepiej.
ale jeśli nadal będziesz zachowywał sie w typowo pisowski, chamski
sposób, nie licz na taryfę ulgową.

Data: 2010-07-09 20:46:02
Autor: Jerzy Tabortowski
Katastrofa smoleńska
[...]

Nie jestem twoim kolegą, po pierwsze. Po drugie nie jestem pisowcem. Po trzecie bałakałeś bzdety, na nic nie odpowiadając, po czwarte mam w dupie twoją taryfę. A po piąte, pisze pod własnym nazwiskiem, a nie pod jakąś obeszczaną ksywą, FETNIAKU !!

Data: 2010-07-09 12:11:44
Autor: zbig
Katastrofa smoleńska
On 9 Lip, 20:46, Jerzy Tabortowski
> [...]

trzecie bałakałeś bzdety, na nic nie odpowiadając, po czwarte mam w
dupie twoją taryfę. A po piąte, pisze pod własnym nazwiskiem, a nie pod

Fetniaku???
O cię, Florek!
Tak szpetnie określał swoich adwersarzy moj pradziadek. Masz 100 lat
stary grzybie?
Zmień lepiej pampersa bo prostata moze ci sprawić niespodziankę.
Masz rację, określenie kolega, wobec troglodyty byłoby poczytane przez
moich kolegów a obraźliwe dla nich. Bardzo ich przepraszam, a ciebie
osrany dziadygo co to ci nie wstyd pisać idiotyzmów pod własnym
nazwiskiem olewam ciepłym moczem i plwam w niskie czółko..

Data: 2010-07-09 21:33:32
Autor: Jerzy Tabortowski
Katastrofa smoleńska
[...]

I vice versa. Na drzewo.

P.S. Określenie fetniak jest do dziś stosowane dla opisania niemożliwego frajerstwa.

Data: 2010-07-09 12:36:29
Autor: zbig
Katastrofa smoleńska
On 9 Lip, 21:33, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:
> Fetniaku???
vice versa. Na drzewo.
Toś si e qurwa wysilił, riposta jak się patrzy, niedojdo

P.S. Określenie fetniak jest do dziś stosowane dla opisania niemożliwego
frajerstwa.

Chyba w domach pogodnej starości.

Data: 2010-07-09 21:40:48
Autor: Jerzy Tabortowski
Katastrofa smoleńska
Chyba w domach pogodnej starości.

Nie, na Mokotowie, frajerze.

Data: 2010-07-09 21:41:38
Autor: Jerzy Tabortowski
Katastrofa smoleńska
Toś si e qurwa wysilił, riposta jak się patrzy, niedojdo

I nie bluzgaj mnie tu, co ??

Data: 2010-07-09 22:18:02
Autor: Jerzy Tabortowski
Katastrofa smoleńska
A teraz pojadę z klasika marmolad, późno co prawda, bo z takim fetniactwem nie powinienem się wdawać w przepychanki. Uważaj ...

"Próżno riposty się spodziewasz
nie dam ci prztyczka ani klapsa
nie powiem nawet pies cię jebał
bo to mezalians byłby dla psa"

I to wszystko co mam fetniactwu do powiedzenia. Won.

Data: 2010-07-09 22:32:28
Autor: raff
Katastrofa smoleńska
[...]

No i prawidlowo. Z buta i nachajem przez pysk chama.

Typowe dla pelostwa - udawac inteligenta i wyjezdzac z chamstwem.

R.

Data: 2010-07-10 02:57:55
Autor: zbig
Katastrofa smoleńska
On 9 Lip, 22:18, Jerzy Tabortowski
[...]

Na razie to była riposta Tuwima, z którym raczej mi bardziej po drodze
niż wam - nazi oszołomstwu.
Jak widzę jesteś zbyt cienkim Bolkiem,zeby napisac coś samemu.

Data: 2010-07-11 00:12:31
Autor: Jerzy Tabortowski
Katastrofa smoleńska
Na razie to była riposta Tuwima, z którym raczej mi bardziej po drodze
niż wam - nazi oszołomstwu.

Nazi ?? Nawet nie wiesz o czym mówisz czerwońcu.
Tobie nie jest po drodze z Tuwimem, Juljan był żydem, ale był Polakiem przede wszystkim, mimo dania ciała po wojnie,ty jesteś .... NIKT.

Jak widzę jesteś zbyt cienkim Bolkiem,zeby napisac coś samemu.

Oooooj, nie chciałbyś fetniaku.

Data: 2010-07-10 15:38:28
Autor: zbig
Katastrofa smoleńska
On 11 Lip, 00:12, Jerzy Tabortowski
> [...]

przede wszystkim, mimo dania ciała po wojnie,ty jesteś .... NIKT.

> Jak widzę jesteś zbyt cienkim Bolkiem,zeby napisac coś samemu.

Odpowiem to samo co innemu małpoludowi - czerwońca poszukaj sobie w
swoich osranych pieluchomajtkach.
A gwarą warsiawską sprzed stu lat to możesz zaimponować przyjezdnym z
Ursynowa.

Data: 2010-07-11 09:09:15
Autor: Jerzy Tabortowski
Katastrofa smoleńska
Odpowiem to samo co innemu małpoludowi - czerwońca poszukaj sobie w
swoich osranych pieluchomajtkach.
A gwarą warsiawską sprzed stu lat to możesz zaimponować przyjezdnym z
Ursynowa.

Nikomu nie zamierzam imponować fetniaku.

Data: 2010-07-09 19:57:25
Autor: raff
Katastrofa smoleńska
W dniu 2010-07-09 19:56, Jerzy Tabortowski pisze:
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

No i co dziwnego powiedział ??

Nic. Bodzio sobie popierduje jak zwykle.

Ostatnio nawet wiecej. To i sie smrodek zrobil.

R.

Data: 2010-07-11 15:54:52
Autor: the_foe
Katastrofa smoleńska
W dniu 2010-07-09 19:56, Jerzy Tabortowski pisze:
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

No i co dziwnego powiedział ??

wlasciwa odpowiedz mozna dac tylko wtedy kiedy jest znana zadajacemu pytanie.

--
the_foe

Data: 2010-07-09 20:18:19
Autor: u2
Katastrofa smoleńska
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

Podaj źródło, matołku.

Data: 2010-07-11 15:56:33
Autor: the_foe
Katastrofa smoleńska
W dniu 2010-07-09 20:18, u2 pisze:
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

Podaj źródło, matołku.

google umarlo?

http://wiadomosci.onet.pl/2193463,11,item.html

Dodał, że pozostało po nich "wielkie zadanie, które jest przed nami, wielkie pytanie, na które musimy odpowiedzieć". "Zawiesiliśmy tę sprawę w trakcie kampanii, musimy uzyskać właściwą odpowiedź, w każdym wymiarze moralnym, politycznym i tym prawnym" - oświadczył.

--
the_foe

Data: 2010-07-11 18:18:37
Autor: u2
Katastrofa smoleńska
W dniu 2010-07-11 15:56, the_foe pisze:
W dniu 2010-07-09 20:18, u2 pisze:
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

Podaj źródło, matołku.

google umarlo?

Niestety, guglujących idiotów takich jak ty jest coraz więcej

[...]

Znowu wyrwany z kontekstu artykuł. Podaj źródło do całego przemówienia
Jarka.

Data: 2010-07-12 11:02:35
Autor: the_foe
Katastrofa smoleńska
W dniu 2010-07-11 18:18, u2 pisze:

Znowu wyrwany z kontekstu artykuł. Podaj źródło do całego przemówienia
Jarka.

http://www.youtube.com/watch?v=Z3aNJ4BvKPM

5:40
--
the_foe

Data: 2010-07-09 20:26:07
Autor: Lorn
Katastrofa smoleńska
Bogdan Idzikowski pisze:
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

Czekam na ujawnienie pełnego zapisu czarnych skrzynek. :> Ciekawe co na to Jaruś...

Data: 2010-07-09 20:51:54
Autor: Krzysztof
Katastrofa smoleńska

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c375c29$1news.home.net.pl...
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

Standardowe insynuowanie rzeczy ktore nie zdarzyly sie.
Prezio wrocil do normy, a klamstwo ma krotkie nogi.

K.

Data: 2010-07-09 21:24:36
Autor: mkałrwan jest debilem
Katastrofa smoleńska

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

Oczywiście, Żadnej innej, która nie satysfakcjonuje kurdupla nie chce uzyskac.

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-09 21:56:15
Autor: matusm
Katastrofa smoleńska

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c375c29$1news.home.net.pl...
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

Słusznie ,kazdy zdaje sobie  sprawe  ze nadal,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-07-09 22:13:07
Autor: 'heÂŽsk'
Katastrofa smoleńska
On Fri, 9 Jul 2010 19:28:05 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

 i co wtedy? won z wawelu ?

--

 HeSk

Data: 2010-07-10 08:24:43
Autor: HaMMeR
Katastrofa smoleńska
On 2010-07-09 19:28, Bogdan Idzikowski wrote:
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

'Rzucil stasiek'.., a teraz musisz zamieszac w tym garnku kapusto,
aby zaczelo sie gotowac!!

Data: 2010-07-10 08:33:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Katastrofa smoleńska

On 2010-07-09 19:28, Bogdan Idzikowski wrote:
Musimy uzyskać właściwą odpowiedź - rzekł Jarosław Kaczyński

'Rzucil stasiek'.., a teraz musisz zamieszac w tym garnku kapusto,
aby zaczelo sie gotowac!!

Boli cię, że wszyscy już wiedzą, że twoj Jaruś ma gdzieś prawdę. On chce usyskać taką odpowiedź na temat katastrofy, jaka go usatysfakcjonuje.

Data: 2010-07-10 08:47:47
Autor: HaMMeR
Katastrofa smoleńska

On 2010-07-09 19:28, Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Per PAN smieciu, Zapamietac!

Data: 2010-07-10 10:00:33
Autor: Jerzy Tabortowski
Katastrofa smoleńska
Per PAN smieciu, Zapamietac!

Puknij się.

Pozwolę sobie zastosować frazeologię fetniaka zbigiem zwanego ...
kolego ... wysortje !! :)

Katastrofa smoleńska