Katastrofa/unicestwienie naszego samolotu rz膮dowego.

Data: 2013-09-20 15:47:52
Autor: A. Filip
Katastrofa/unicestwienie naszego samolotu rz膮dowego.
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
 Z mojego punktu widzenia wyprawa do Katynia nie powinna mie膰 miejsca.

Z mojego punktu widzenia _Katy艅 1940_ nie powinien mie膰 miejsca.

Ty _durnie_ sformu艂owa艂e艣 swoj膮 tez臋 jakby o Sowieckim/Rosyjskim mordzie
na tysi膮cach Polskich oficer贸w nale偶a艂oby zapomnie膰. Wiec doprecyzuj
"dlaczego" chyba ze chcesz wyj艣膰 na _kompletnego_ idiot臋. Ja zgadywa膰 za darmo "co poeta mia艂 na my艣li" na korzy艣膰 ludzi
prezentuj膮cych odmienn膮 tez臋 zosta艂em oduczony _przez kapitalizm_,
komuchu jeden :-)

--
A. Filip
Na S艂owaka wszystkie czarty si臋 uwzi臋艂y: i Niemiec, i Tatar, i Madziar,

Data: 2013-09-20 16:01:47
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-20 15:47, A. Filip pisze:
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

ty jako wybitny "inteligent" powiniene艣 wiedzie膰 ze koledze zapewne chodzi艂o o "warunki pogodowe" kt贸re by艂y znane w momencie startu tutki, i jako ze u偶y艂 zwrotu "wyprawa" ci臋偶ko to uzna膰 ze sugesti臋 "olania zbrodni Katy艅skiej"

Data: 2013-09-20 17:20:58
Autor: Micha艂
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

  Nie chodzi艂o, ale o pogod臋 te偶 nie.

Data: 2013-09-20 16:03:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Katastrofa/unicestwienie naszego samolotu rz膮dowego.

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:r6vnmowrbfd9k5.huge.strangled.net...
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

Trzy dni wcze艣niej by艂 Tusk. Na ch*j po trzech dniach, znowu taka sama uroczysto艣膰, tylko z innymi aktorami. Tylko po to, by przy膰mi膰 Tuska. M贸g艂 polecie膰 w inne miejsce ka偶ni polskicjh je艅c贸w.

realista

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2013-09-20 17:23:13
Autor: Micha艂
Micha艂 <micsz@onet.pl> pisze:
[...]

  Du偶o musia艂bym Ci powiedzie膰, pewnie by艣 mi nie uwierzy艂, do tego z Pisma 艢w..
  Du偶o inwektyw jak na jeden post. A co ty Ruski jeste艣 a propos 1-szego wiersza?

Katastrofa/unicestwienie naszego samolotu rz膮dowego.