Katastrofa w Smoleñsku nowa ods³ona

Data: 2010-06-02 06:45:30
Autor: Payol
Katastrofa w Smoleñsku nowa ods³ona
On 2 June, 14:21, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

Mysle, ze naleza³oby zbadaæ nagrania pilotów w typowym locie Tupolewa
jakiego jeszcze mamy i porównanie ich z nagraniem prezydenckiego
samolotu.Czy rzeczywiscie ten typ tak ma (jest tak ch...y), czy tez nagranie
katastrofalnego lotu znacz±co odbiega jako¶ci± od swego rodzaju normy?

Ta... i moze jeszcze rozpierdzielic ta druga maszyne, zeby badania
byly jak najbardziej zblizone do realnych. Znajac zycie jak wygra
ktokolwiek inny niz kaczynski, zapewne chcialbys tez wsadzic go do
tego samolotu..... i niech pierdyknie o ziemie.
Wtedy juz bedziesz mogl smialo powiedziec... ooo to jednak wypadek
byl.

manipulacje, uklady, tajemnice dzizes co wy lykacie, ze wszedzie ten
podstep widzicie?

peace
payol
http://www.touchtheworld.blox.pl

Data: 2010-06-02 07:37:35
Autor: HaMMeR
On 2 Cze, 15:45, Payol <payolsmiet...@googlemail.com> wrote:
> [...]

byl.

manipulacje, uklady, tajemnice dzizes co wy lykacie, ze wszedzie ten

My nic nie lykamy, bowiem 'katolom i moherom i krwawym pisowcom' nie
wypada..,
natomiast wiemy, co ty lykasz jak indyk plewy, a mianowicie,
lykasz i to w nadmiarze, zwykle GWno, az ci uszami wycieka
 co widac, slychac i czuc!
Poza tym, jestes 'w gosciach' i dobre wychowanie nakazuje  sie
przedstawic po cieplym powitaniu, a juz napewno nie pozwala
' grzebac w trzewiach ' goszczacych...
Probujesz zrozumiec szczaku?

Data: 2010-06-02 09:02:47
Autor: Payol
On 2 June, 15:37, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:

My nic nie lykamy, bowiem 'katolom i moherom i krwawym pisowcom' nie
wypada..,

ooo.. to cos nowego, a wypada katolom bluzgac na lewo i prawo...?

natomiast wiemy, co ty lykasz jak indyk plewy, a mianowicie,
lykasz i to w nadmiarze, zwykle GWno, az ci uszami wycieka
 co widac, slychac i czuc!

j/w gnido.

Poza tym, jestes 'w gosciach' i dobre wychowanie nakazuje  sie
przedstawic po cieplym powitaniu, a juz napewno nie pozwala
' grzebac w trzewiach ' goszczacych...

smierdzisz nienawiscia, smierdzisz jadem.... marna kreaturko.

Probujesz zrozumiec szczaku?

nawet nie probuje.... szkoda mi Cie.

Data: 2010-06-02 16:11:48
Autor: sofu
Katastrofa w Smoleñsku nowa ods³ona

U¿ytkownik "Payol" <payolsmietnik@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

A co to trudnego przes³uchac tasme nagran± podczas normalnego lotu?
Trzeba zaraz samolot rozwalac?
Chyba tobie sie cos takiego marzy jak powtórka z katastrofy, bo mnie akurat
nie?!

Katastrofa w Smoleñsku nowa ods³ona