Katastrofa w Smoleńsku nowa odsłona

Data: 2010-06-02 16:00:28
Autor: Pikolo
Katastrofa w Smoleńsku nowa odsłona
I to sa wlasnie efekty pozostawienia sledztwa i dowodow w lapach KGB...
No ale Tusk i PO mowia hurem - mamy pelne zaufanie do rosyjskich przyjaciol i nie widzimy zadnych nieprawidlowosci w sledztwie...

Data: 2010-06-02 16:03:49
Autor: Lorn
Pikolo pisze:
I to sa wlasnie efekty pozostawienia sledztwa i dowodow w lapach KGB...
No ale Tusk i PO mowia hurem - mamy pelne zaufanie do rosyjskich przyjaciol i nie widzimy zadnych nieprawidlowosci w sledztwie...

Sorry, ale ignorancja twoja i tobie podobnych jest zatrważająca. Tusk winien, że deszcz pada, zamach i jeden Bóg jeszcze wie co się wam w główkach uroiło.

Data: 2010-06-02 16:35:30
Autor: Pikolo

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:hu5oc9$uf3$3news.onet.pl...
Pikolo pisze:
[...]

-- -
Tusk winien, ze sledztwo jest w lapach ludzi, ktorzy wymordowali ponad 20 tys niewinnych Polakow i ukrywali to przez 50 lat.
Nie bede pisal o twojej ignorancji bo jest oczywista... skupilbym sie raczej na ogolniepojetej glupocie albo zlej woli.

Data: 2010-06-02 16:40:15
Autor: Lorn

Pikolo pisze:
[...]

Na jakiej podstawie miał odebrać Rosji prowadzenie śledztwa? Opierasz się na tym porozumieniu z 93roku? :>

Nie bede pisal o twojej ignorancji bo jest oczywista... skupilbym sie raczej na ogolniepojetej glupocie albo zlej woli.

Ależ pisz... Pośmieję się :>

Data: 2010-06-02 17:43:37
Autor: Pikolo

Pikolo pisze:
[...]

A co, masz jakies informacje, ze przestalo obowiazywac?

Data: 2010-06-02 17:48:27
Autor: Lorn

Pikolo pisze:
[...]

Oczywiście, że mam... Umowa z Rosją z roku 1993 nie obowiązuje prawnie, ale kogo to obchodzi? :> Wyjaśnienie: Umowa ta nigdy nie została ratyfikowana przez rząd RP, strona rosyjska 'prawem kto pierwszy to i my' olała sprawę.

Data: 2010-06-03 10:20:25
Autor: Pikolo

Pikolo pisze:
[...]

Podaj zrodla swoich domniemywan? Umowa byla bilateralna i nie wymaga zadnego ratyfikowania, podobnie jak inne umowy bilateralne. Przestan kurwa bredzic...

Data: 2010-06-02 18:14:20
Autor: the_foe

Pikolo pisze:
[...]

rzad nie ma wladzy nad prokuratura- jest niezalezna.

--
the_foe

Data: 2010-06-02 09:39:07
Autor: DJ MC Donald Musk
On 2 Cze, 18:14, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

> raczej na ogolniepojetej glupocie albo zlej woli.

rzad nie ma wladzy nad prokuratura- jest niezalezna.

ale Bobr komoroski stenogramy upublicznil chociaz prawa do tego nie
mial...

Data: 2010-06-02 18:13:44
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-02 16:00, Pikolo pisze:
I to sa wlasnie efekty pozostawienia sledztwa i dowodow w lapach KGB...
No ale Tusk i PO mowia hurem - mamy pelne zaufanie do rosyjskich
przyjaciol i nie widzimy zadnych nieprawidlowosci w sledztwie...

ale jak to jest? wierza im na slowo czy sa tam nasi ktorzy dokladnie patrza im na rece i rownolegle prowadza swoje sledztwo?

--
the_foe

Katastrofa w Smoleńsku nowa odsłona