Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki

Data: 2010-03-25 13:43:06
Autor: Charlie delta
Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki
sącze po wygranej złocisty płyn

czekam na azję

hang seng indeks

jaki piękny R-G-R zbudowano

(zobacz przed motłochem, a będziesz wygrany)

buhahahahahahahaha

Data: 2010-03-25 20:51:12
Autor: re
Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki
Todd Harrison z amerykańskiego serwisu MarketWatch.com wymienił 10 powodów,
dla których aktualnej sytuacji na rynkach nie można nazwać rynkiem byka. Warto
nieco rozwinąć jego myśl – bardziej pod kątem potrzeb i realiów polskiego
inwestora.

Wiara w to, że styczniowo-lutowa korekta na rynkach kapitałowych się skończyła
i jesteśmy skazani na długotrwałe wzrosty, a w gospodarce na nieuniknione
ożywienie, niekoniecznie może okazać się prawdą. Oto subiektywna lista
istotnych fundamentalnych czynników, które mogą zatrzymać marsz byków po
światowych parkietach.

   1. Grecja i Portugalia. Te dwa słowa wystarczą.Wszyscy wiemy o co chodzi i
rozwijanie tego wątku jest bezcelowe. Tych problemów nie uda się rozwiązać
szybko i bezkosztowo. Będą długo wpływały na notowania światowych rynków i
tematu z pewnością nie zamknie najbliższy szczyt Unii Europejskiej – choć
oczywiście pewną ulgę może przynieść.
   2. Rosnący deficyt budżetowy to problem nie tylko państw najbardziej
zadłużonych. Borykają się z nim niemal wszystkie wysoko rozwinięte gospodarki.
A bez zmniejszenia zadłużenia trudno wierzyć w trwały, mocny i długotrwały
rozwój gospodarczy.
   3. Pod wielką presją jest cały czas amerykański budżet – co prawda
Amerykanie nie chcą (na razie) nowych pakietów stymulacyjnych, ale uchwalili
właśnie kosztowną reformę zdrowotną. Budżet federalny będzie też musiał
prawdopodobnie ratować niektóre balansujące na granicy płynności budżety stanowe.
   4. Złowrogi duch protekcjonizmu krąży nad światem.W oku cyklonu, czyli gdy
wydawało się, że kryzys jest najcięższy, udało się uniknąć ceł zaporowych i
innych form brutalnego protekcjonizmu, ale chętnych by chronić przede
wszystkim swoje gospodarki i swoich obywateli kosztem innych nie brakuje.
Doskonałym tego przykładem jest coraz mniej przychylna zagranicznym inwestorom
polityka Chin, a testem będzie np. stanowisko Niemiec wobec Grecji.
   5. Wygasają programy stymulacyjne. Bez nich na pewno łatwiej nie będzie.
   6. Wysokie bezrobocie utrzymuje się w większości krajów wysoko
rozwiniętych. A to oznacza między innymi mniejszy popyt wewnętrzny, większe
problemy banków i dalej...
   7. ...większe napięcia społeczne – vide: ostatnie obrazki z ulic Grecji. A
to oznacza większe poparcie dla populistów i w konsekwencji mniejszą chęć do
wprowadzania koniecznych reform.
   8. Dochodzą niepokojące sygnały z amerykańskiego rynku nieruchomości
komercyjnych – rosną straty instytucji finansowych, które kredytowały
inwestycje w tym sektorze. Co gorsza są to w dużym stopniu mniejsze banki,
które równocześnie dostarczają nieco mniej niż połowę kredytów dla
amerykańskiego biznesu. Jeżeli upadnie znaczna ich część, wpłynie to na podaż
kredytów dla spółek zza oceanem.
   9. Nieco zabawnie brzmią opinie niektórych deweloperów i głosy z mediów, że
na polskim rynku nieruchomości wrócił, albo lepiej WRACA, boom. Może dotyczy
tylko mniejszych mieszkań, ale są one „wykupowane na pniu”. Problem w tym, że
zaczyna się równocześnie mówić o pewnym przekredytowaniu rynku. Zadłużenie
Polaków już jest wysokie i rośnie, a nie ma, co już wiemy, darmowych obiadów…
  10. Polskim eksporterom nie pomaga ani w miarę silny złoty, ani anemiczne
ożywienie w Niemczech – u naszego najważniejszego partnera handlowego. I to
niestety szybko się nie zmieni.

Tak więc inwestując, trzeba być ostrożnym. Długotrwała hossa wcale nie jest pewna.

Data: 2010-03-25 22:08:31
Autor: skippy
Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki

Użytkownik "re" <

 10. Polskim eksporterom nie pomaga ani w miarę silny złoty, ani anemiczne
ożywienie w Niemczech &#8211; u naszego najważniejszego partnera handlowego. I to
niestety szybko się nie zmieni.

Co wy chcecie od tego silengo mojego złotego???
Jak im ni epomaga, to niech im wiedza pomoże co z tym zrobić.
A ja chce silnego złotego

BTW czy p. 10 w razie czego mozna zamienic na:

 10. Polskim importerom nie pomaga ani w miarę słaby złoty, ani anemiczne
ożywienie w Niemczech &#8211; u naszego najważniejszego partnera handlowego. I to
niestety szybko się nie zmieni.

???

Data: 2010-03-25 22:08:38
Autor: kroovka
Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki
nic tak nie stabilizuje rynku jak watpliwosci

tak bylo na Ekoexporcie, tak na Immoeast, teraz juz powoli na CENTROZAPIE

kroovka

Data: 2010-03-26 03:35:34
Autor: Charlie delta
Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki

wszystkim w głowie tylko longi

takie znaki czasów

Data: 2010-03-29 14:18:07
Autor: Charlie delta
Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki
wrote:

> [...]

> hang seng indeks

> jaki piękny R-G-R zbudowano

> (zobacz przed motłochem, a będziesz wygrany)

panienki

mój portfel jest krótki - to wiadomo powszechnie

rynek przed window dressing jest zmieny

polecam panienki układ 4H i srednią 45

zejście poniżej potwierdzi pozycję krótką

wcześniej zrobi to macd - moja giełdowa hahaha milość

ale dla tych co w pracy i na giełdzie :

4H i średnia 45

buhahaha

Data: 2010-04-01 21:08:07
Autor: Zbyszek
Dnia 29-03-2010 o 23:18:07 Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com>  napisał(a):

mój portfel jest krótki - to wiadomo powszechnie

chyba kiepsko na tym wychodzisz.
Zamiast toczyć wojnę dusz z grubasami, zerknij na poszczególne spółki.
Grając przeciwko trendowi pasiesz wzrosty do nieba.
Może za dużo złocistego płynu?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-04-01 21:43:54
Autor: Virck
Zbyszek wrote:
[...]

Ten glupek Charlie od poczatku roku gra wylacznie na spadki....-;) I jest dymany jak najgorsza kurwa tirowka...-;)))

Data: 2010-04-01 13:44:57
Autor: Charlie delta
On 1 Kwi, 21:43, Virck <virck_p...@verizon.net> wrote:
Zbyszek wrote:
> Dnia 29-03-2010 o 23:18:07 Charlie delta
> <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisa (a):

> chyba kiepsko na tym wychodzisz.
> Zamiast toczy wojn dusz z grubasami, zerknij na poszczeg lne sp ki.
> Graj c przeciwko trendowi pasiesz wzrosty do nieba.
> Mo e za du o z ocistego p ynu?

Ten glupek Charlie od poczatku roku gra wylacznie na spadki....-;) I
jest dymany jak najgorsza kurwa tirowka...-;)))

jełopie chyba NIE SADZISZ że nie traduje na bieżaco, zgodnie z rynkiem
korygując portfel

buhahahahaha

Data: 2010-04-02 12:32:39
Autor: kigam

Zbyszek wrote:

[...]

Nie. Sądzimy Ciulu, że zgodnie z twoimi oświadczeniami napakowałeś portfel szortami tak jak twój kolego Grubas.

Charlie parówa buhahahahaha

Data: 2010-04-02 14:07:29
Autor: Virck

Zbyszek wrote:

[...]

Szkoda czasu i slowa na tego trolla....

Data: 2010-04-10 09:26:11
Autor: pawel
Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki
Ty to wlasciwie kim jestes - charlie delta? vide:tytul.

Data: 2010-04-16 19:45:07
Autor: re
Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki
nostradamus czy co.....

rano
HANGSENG -1,32% 21 865,26

NIKKEI - -1,52% 11 102,18

KOSPI - -0,54% 1 734,49

wieczorem NASDAQ - -1,39% 2 480,71

SP500 - -1,48% 1 193,76

DJIA - -1,00% 11 033,33

Data: 2010-04-16 22:46:39
Autor: skippy
Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki

Użytkownik "re" <metaas123@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqaeo3$7od$1inews.gazeta.pl...
nostradamus czy co.....

Nostradamus podobno kupił jajeczko 2650.

Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki