Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki

Data: 2010-03-26 03:35:34
Autor: Charlie delta
Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki
On 25 Mar, 21:43, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
sącze po wygranej złocisty płyn

czekam na azję

hang seng indeks

jaki piękny R-G-R zbudowano

(zobacz przed motłochem, a będziesz wygrany)

buhahahahahahahaha

wszystkim w głowie tylko longi

takie znaki czasów

Data: 2010-03-29 14:18:07
Autor: Charlie delta
Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki
wrote:

> [...]

> hang seng indeks

> jaki piękny R-G-R zbudowano

> (zobacz przed motłochem, a będziesz wygrany)

panienki

mój portfel jest krótki - to wiadomo powszechnie

rynek przed window dressing jest zmieny

polecam panienki układ 4H i srednią 45

zejście poniżej potwierdzi pozycję krótką

wcześniej zrobi to macd - moja giełdowa hahaha milość

ale dla tych co w pracy i na giełdzie :

4H i średnia 45

buhahaha

Data: 2010-04-01 21:08:07
Autor: Zbyszek
Dnia 29-03-2010 o 23:18:07 Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com>  napisał(a):

mój portfel jest krótki - to wiadomo powszechnie

chyba kiepsko na tym wychodzisz.
Zamiast toczyć wojnę dusz z grubasami, zerknij na poszczególne spółki.
Grając przeciwko trendowi pasiesz wzrosty do nieba.
Może za dużo złocistego płynu?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-04-01 21:43:54
Autor: Virck
Zbyszek wrote:
[...]

Ten glupek Charlie od poczatku roku gra wylacznie na spadki....-;) I jest dymany jak najgorsza kurwa tirowka...-;)))

Data: 2010-04-01 13:44:57
Autor: Charlie delta
On 1 Kwi, 21:43, Virck <virck_p...@verizon.net> wrote:
Zbyszek wrote:
> Dnia 29-03-2010 o 23:18:07 Charlie delta
> <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisa (a):

> chyba kiepsko na tym wychodzisz.
> Zamiast toczy wojn dusz z grubasami, zerknij na poszczeg lne sp ki.
> Graj c przeciwko trendowi pasiesz wzrosty do nieba.
> Mo e za du o z ocistego p ynu?

Ten glupek Charlie od poczatku roku gra wylacznie na spadki....-;) I
jest dymany jak najgorsza kurwa tirowka...-;)))

jełopie chyba NIE SADZISZ że nie traduje na bieżaco, zgodnie z rynkiem
korygując portfel

buhahahahaha

Data: 2010-04-02 12:32:39
Autor: kigam

Zbyszek wrote:

[...]

Nie. Sądzimy Ciulu, że zgodnie z twoimi oświadczeniami napakowałeś portfel szortami tak jak twój kolego Grubas.

Charlie parówa buhahahahaha

Data: 2010-04-02 14:07:29
Autor: Virck

Zbyszek wrote:

[...]

Szkoda czasu i slowa na tego trolla....

Data: 2010-04-10 09:26:11
Autor: pawel
Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki
Ty to wlasciwie kim jestes - charlie delta? vide:tytul.

Katastrofa ze wschodu nadejdzie panienki