Katastrofalnie niska jakość szkoleń CMAS/KDP/PTTK

Data: 2018-04-12 04:40:40
Autor: guantanamo2530
Katastrofalnie niska jakość szkoleń CMAS/KDP/PTTK
Od początku swojego istnienia CMAS/KDP/PTTK nie stosuje standardów nauczania.
Mimo, że czasami o tym trąbi, większość przepisów jest na gębę, tak jak nie ma pisemnych regulacji co do programów szkoleniowych kursów i warunków przystąpienia do nich.

Poziom wyszkolenia zależy od indywidualnego podejścia instruktora, a nie od standardów organizacji. Popularne jest przyznawanie papierów po znajomości.

Organizacja CMAS/KDP/PTTK nie stosuje metodyki nauczania, nie ma z tego wykładów na stopnie instruktorskie. Stopień instruktorski jest często jest powtórzeniem niekompletnych wiadomości z kursów niższych stopni.

CMAS jako jedyny dogadał się z komunistami i od czasów komuny i w stylu komunistycznym ciągnie tą wymierającą już gehennę.
Jakieś dwa lata temu założyli sobie osobowość prawną i legalne konto w banku, bo do tego cały obieg gotówki był z ręki do ręki.

Składka - 500 zł rocznie za samą przynależność do chujowej organizacji, i oczywiście bez paragonu. Obecnie jest to najgorsza organizacja nurkowa na polskim rynku, i wcale już nie największa.

GUANTANAMO

Data: 2018-04-21 08:21:37
Autor: Wiesiek
W dniu 2018-04-12 o 13:40, guantanamo2530@gmail.com pisze:
[...]

Pochwal się jakie masz kompetencje aby oceniać poziom szkolenia w jakiejkolwiek organizacji. No jakie ??
Jeśli tak dobrze znasz poziom szkolenia, metodykę, programy to pewnie jesteś Instruktorem CMAS i jesteś z powyższego niezadowolony. Odkryj przyłbicę. Albo podaj inną organizacje która w przeciwieństwie wg Ciebie prowadzi szkolenia wzorowo.
Nie bądź trollem.

Wiesiek

Data: 2018-04-22 07:28:13
Autor: Morderstwo1stopnia Guantanamo
Katastrofalnie niska jakość szkoleń CMAS/KDP/PTTK
Cześć Wiesiek,

Siedzę w tym od 30 lat. Jak zaczynałem CMAS był jedyna organizacją nurkową w Polsce, bo się dogadał z komuchami. Teraz jest jedną z wielu, za to najgorszą.

Dwa lata temu kolesie założyli sobie konto w banku, bo przez 60 lat obracali lewą kasą, i de tego ta składka - 500 zł rocznie. Zapłaciłeś?

GUANTANAMO

Data: 2018-04-22 12:56:47
Autor: pnk
W dniu niedziela, 22 kwietnia 2018 16:28:14 UTC+2 użytkownik Morderstwo1stopnia Guantanamo napisał:
Cześć Wiesiek,

Siedzę w tym od 30 lat. Jak zaczynałem CMAS był jedyna organizacją nurkową w Polsce, bo się dogadał z komuchami. Teraz jest jedną z wielu, za to najgorszą.

A co z pytaniem o wzorową organizacją  - znasz jakąś ?

Data: 2018-04-22 13:47:45
Autor: Morderstwo1stopnia Guantanamo
Katastrofalnie niska jakość szkoleń CMAS/KDP/PTTK
A co z pytaniem o wzorową organizacją  - znasz jakąś ?

Mnie się podoba pluralizm w nurkowaniu - człowiek ma wybór. I jeszcze jedno - jak za coś płacisz, to możesz domagać się jakości. Preferuję zwykłe komercyjne podejście do nurkowania, a nie jakieś stowarzyszenia PTTK, bez legalnych kont w banku.

A ty zapłaciłeś składkę?

Guantanamo

Data: 2018-04-23 18:30:03
Autor: Wiesiek
W dniu 2018-04-22 o 22:47, Morderstwo1stopnia Guantanamo pisze:
A co z pytaniem o wzorową organizacją  - znasz jakąś ?

No dawaj przykłady pewnie znasz liczne. Nie uciekaj od pytania.

Wiesiek

Data: 2018-04-24 00:01:49
Autor: Morderstwo1stopnia Guantanamo
Katastrofalnie niska jakość szkoleń CMAS/KDP/PTTK
Wiesiek

Ale ja Ci już odpowiedziałem na pytanie. W dzisiejszych czasach każda inna organizacja, np: SDI, PADI, SSI jest o wiele lepszym wyborem niż PTTKowski CMAS

To ty nie odpowiedziałeś na moje - czy zapłaciłeś składkę?

Guantanamo

Data: 2018-04-25 08:18:38
Autor: pnk
Katastrofalnie niska jakość szkoleń CMAS/KDP/PTTK

Ale ja Ci już odpowiedziałem na pytanie. W dzisiejszych czasach każda inna organizacja, np: SDI, PADI, SSI jest o wiele lepszym wyborem niż PTTKowski CMAS

Dziecięca naiwność.

Wszystkie te, i wiele innych organizacji/federacji  (o ile nie wszystkie)nurkowych istnieje wyłącznie dla pieniędzy... Poziom szkolenia jest podobny do CMAS , ale mają bardziej kolorowe podręczniki, i są bardziej wyluzowani niż Strugalski, (nie wiem, czy to dobrze, czy źle). Poleć do Egiptu i zobacz jak wyglądają szkolenia, najgorsze szkolenie w Polsce, jest 500% lepsze niż w morzu Czerwonym - dotyczy to wszystkich organizacji. Jak masz dowody na niezgodną z prawem działalność PTTK/CMAS to zgłoś do prokuratury - ale jakość szkolenia ocenie prokuratury nie podlega.

Data: 2018-04-25 23:02:02
Autor: Morderstwo1stopnia Guantanamo
Katastrofalnie niska jakość szkoleń CMAS/KDP/PTTK
Siedzę w nurkowaniu od 30 lat, doskonale wiem jak wyglądają szkolenia w ciepłych wodach. Mam dosyć dobre rozeznanie, po tylu latach nurkowania. Nadal twierdzę, że CMAS/PTTK jest organizacją, która szkoli najgorzej, bo nie stosuje standardów szkolenia i metodyki nauczania. Za granicą w ogóle nie ma PTTK, a w Polsce są najgorsi.

Co do działań niezgodnych z prawem, to już dawno byłem w prokuraturze, ale nie zostałem poinformowany czy wszczęto śledztwo i na jakim ono jest etapie.
Pomyśl sobie - 60 lat działalności bez legalnego konta w banku. Jak już towarzysz Górny założył osobowość prawną, to dorzucili do tego składkę członkowską w wysokości 500 zł rocznie. Tylko idiota to zapłaci.

Guantanamo

Data: 2018-05-10 03:15:45
Autor: sebatrocki45
Katastrofalnie niska jakość szkoleń CMAS/KDP/PTTK
Guantanamo

Też mam takie zdanie, że talibowie mają lepszy system szkolenia.
Ale w PTTKowi i CMASowcom już się konserwy w Polsce kończą

Seba

Katastrofalnie niska jakość szkoleń CMAS/KDP/PTTK