Katastroficzna wizja "Gazety Wyborczej"

Data: 2018-07-03 15:48:13
Autor: u2
Katastroficzna wizja "Gazety Wyborczej"
konie kują, a żaba podkłada nogę:))))))))))

https://wpolityce.pl/polityka/402281-katastroficzna-wizja-wyborczej-ws-ustawy-o-sn

Katastroficzna wizja "Gazety Wyborczej" ws. ustawy o Sądzie Najwyższym: "Rząd podkłada Polsce nogę"

opublikowano: 4 godziny temu ? aktualizacja: 4 godziny temu

Redakcja z Czerskiej nie ustaje w katastroficznych wizjach na temat przyszłości Polski w związku z rzekomym łamaniem praworządności przez partię rządzącą. Swoją tezę popiera decyzją KE o wszczęciu procedury przeciwnaruszeniowej ws. ustawy o Sądzie Najwyższym.

Dziennikarz ,,GW" Roman Imielski przekonuje, że cały naród poniesie konsekwencje ,,czystki" w Sądzie Najwyższym. Podkreśla, że to kolejny ważny spór między Brukselą a Warszawą po sprawach związanych z wycinką Puszczy Białowieskiej i ustroju sądów powszechnych. Tym razem - straszy Imielski - Bruksela może nam nie darować i uruchomić sankcje wobec Polski, a także uchwalić niekorzystny dla naszego kraju budżet.

     Przy targach nad podziałem unijnego tortu inne państwa, nawet te deklarujące przychylność wobec Warszawy, jak Czechy czy Słowacja, będą grać o własne interesy. Polska, osłabiona sporami z Brukselą i skonfliktowana z Niemcami i Francją, będzie łatwym celem

-- tłumaczy dziennikarz ,,Wyborczej". Jak dodaje, ma być to dopiero początek problemów polskiego rządu.

     Niekonstytucyjny demontaż Sądy Najwyższego będzie zaś najbardziej widocznym zamachem rządu PiS na państwo prawa. I może spowodować prawny chaos. Inwestorzy będą się bać, czy ich interesy będą w Polsce odpowiednio zabezpieczone

-- obwieszcza Imielski. Rzekomym przykładem utraty pozycji naszego kraju na arenie międzynarodowej ma być natomiast decyzja sędzi z Dublina, która wstrzymała ekstradycję aresztowanego Polaka, ponieważ wątpiła, że czeka go tutaj sprawiedliwy proces.

Z toku myślenia ,,Gazety Wyborczej" wynika, że suwerenne decyzje rządu osłabiają Polskę, a bezkrytyczna uległość wobec instytucji zagranicznych wręcz przeciwnie. Cóż, to nie pierwszy paradoks lansowany przez redakcję z Czerskiej.

PZ/Gazeta Wyborcza

autor: Kronika kłamliwej histerii
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-07-03 19:08:17
Autor: radekp@konto.pl
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

konie kują, a żaba podkłada nogę:))))))))))

czy dziś parobku sumiennie się wypiąłeś? :DDDDDDDDDd

Data: 2018-07-03 19:23:59
Autor: u2
W dniu 03.07.2018 o 19:08, radekp@konto.pl pisze:
czy dziś parobku sumiennie się wypiąłeś?

ano firerku, ale znowu nie zdążyłeś mnie pocałować w moje 4 litery:)

Data: 2018-07-04 00:52:45
Autor: radekp@konto.pl
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 03.07.2018 o 19:08, radekp@konto.pl pisze:
> czy dziś parobku sumiennie się wypiąłeś?

ano firerku, ale znowu nie zdążyłeś mnie pocałować w moje 4 litery:)

zanim znowu ciebie twoi władcy zaczapowali :DDDDDDDDDDDDDDDDd

Data: 2018-07-03 21:38:35
Autor: Pieniactwo i Stołki
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:ebbnjdtmmsi2ehc305enigief5c62mtfnk4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

konie kują, a żaba podkłada nogę:))))))))))

czy dziś parobku sumiennie się wypiąłeś? :DDDDDDDDDd

=>

pajac u2 jest "inszynierem" elektrykiem więc uwielbia wypinac się ;-)))

CL

Data: 2018-07-04 00:53:15
Autor: radekp@konto.pl

u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> konie kują, a żaba podkłada nogę:))))))))))

czy dziś parobku sumiennie się wypiąłeś? :DDDDDDDDDd

=>

pajac u2 jest "inszynierem" elektrykiem więc uwielbia wypinac się ;-)))

całe życie wypięty, i w pracy i po pracy :DDDDDDDDDDDD

Katastroficzna wizja "Gazety Wyborczej"