Katastropf SR22 w Zurichu w październiku 2008 - raport?

Data: 2009-10-05 15:41:45
Autor: Zulus
Katastropf SR22 w Zurichu w październiku 2008 - raport?
Witajcie,

Czy ktoś z Was natknął się na jakiś oficjalny, końcowy albo wstępny raport dotyczący katastrofy Cirrusa SR22 w LSZH przed rokiem?
Szukałem dość długo, ale znalazłem tylko bardzo wstępny raport Szwajcarów opublikowany chyba zaraz po wypadku, bo było w nim o dwóch ofiarach śmiertalnych (a trzecia osoba zmarła kilka dni później) i cąły opis wypadku to kilka zdań.

Z góry dziękuję za pomoc,
Zulus

Data: 2009-10-05 19:18:03
Autor: saturn5
Katastropf SR22 w Zurichu w październiku 2008 - raport?
Obawiam sie ze troche za wczesnie oczekujesz takiego raportu. --

Katastropf SR22 w Zurichu w październiku 2008 - raport?