Katecheta wie lepiej!

Data: 2018-09-23 14:23:17
Autor: Pajdak
Katecheta wie lepiej!
https://wiadomosci.wp.pl/ostroleka-zdejmuje-film-kler-patronem-miasta-jest-jan-pawel-ii-prezydentem-katecheta-6298379641243265a

"W Ostrołęce, mieście, którego patronem jest św. Jan Paweł II nie będzie
pokazywany film "Kler" - informuje lokalny portal Moja Ostrołęka. Jedyne
kino prowadzone jest przez ośrodek kultury, a repertuar ma dyktować
prezydent z PiS, były katecheta."

No Jasio Gajos ma przerąbane!

Głosujcie na PiS idioci!

--
Pajdak

Data: 2018-09-23 20:39:25
Autor: t-1
Katecheta wie lepiej!
W dniu 2018-09-23 o 14:23, Pajdak pisze:
[...]

Jasio Gajos, jako komediant, zagra to za co mu zapłacą.
Nie nurzaj go więc w knowaniach lewactwa.
Problem polega na tym, że już dawno wydelegowano swoich funkcjonariuszy do seminariów aby teraz pokazywać ich ekscesy jako standard.
A durnie chlipią z koryta i merdają ogonami.

Data: 2018-09-24 02:58:39
Autor: Eldek
Katecheta wie lepiej!

"t-1" <t-1@todlaspamu.pl> wrote in message news:po8mkn$p8l$1pippin.nask.net.pl...

Problem polega na tym, że już dawno wydelegowano swoich funkcjonariuszy do seminariów aby teraz pokazywać ich ekscesy jako standard.

Watykańskie pedałopedofile delegują do seminariów
i szkolą nstępnych pedałopedofilów. Taka kasta pedałopedofilska.

Data: 2018-09-24 07:25:51
Autor: Pajdak
Katecheta wie lepiej!
Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości news:po8mkn$p8l$1pippin.nask.net.pl...
[...]

Z tego żyje. Komediant z niego niezły. Ostatnio chyba w niełasce.

Nie nurzaj go więc w knowaniach lewactwa.

Daleki jestem od tego tyle, że PiS w każdym widzi wroga.

Problem polega na tym, że już dawno wydelegowano swoich funkcjonariuszy do seminariów aby teraz pokazywać ich ekscesy jako standard.

Być może tylko kto ich tam oddelegował?

A durnie chlipią z koryta i merdają ogonami.

Jeżeli sędziowie to kasta to klechy sa nietykalną superkastą.

--
Pajdak

Katecheta wie lepiej!