Katedra na Wawelu należy do Kościoła

Data: 2010-04-14 22:20:04
Autor: abc
Katedra na Wawelu należy do Kościoła
Blisko 2 tysiące osób przyszło znowu pod krakowską kurię

Pierwszy szok minął i zaczynają wypełzać. Jutro będzie ich więcej.

Data: 2010-04-14 22:24:27
Autor: zenek
abc pisze:
Blisko 2 tysiące osób przyszło znowu pod krakowską kurię

Pierwszy szok minął i zaczynają wypełzać. Jutro będzie ich więcej.

Szok to ty masz w gaciach pedale.

Data: 2010-04-14 22:28:46
Autor: abc
Katedra na Wawelu należy do Kościoła
Blisko 2 tysiące osób przyszło znowu pod krakowską kurię

Pierwszy szok minął i zaczynają wypełzać. Jutro będzie ich więcej.

Szok to ty masz w gaciach pedale.

A ty czemu za mną łazisz i szarpiesz mnie za nogawkę?

Data: 2010-04-14 22:35:56
Autor: zenek
abc pisze:
Blisko 2 tysiące osób przyszło znowu pod krakowską kurię
Pierwszy szok minął i zaczynają wypełzać. Jutro będzie ich więcej.
Szok to ty masz w gaciach pedale.

A ty czemu za mną łazisz i szarpiesz mnie za nogawkę?

To ty szarpiesz polityke cwelu.

Data: 2010-04-14 22:46:56
Autor: Tomy M.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bc62581$0$17624$65785112news.neostrada.pl...

A ty czemu za mną łazisz i szarpiesz mnie za nogawkę?

Zostaw Zenka ... ma problemy w przedszkolu.

Tomy M.

Data: 2010-04-15 07:40:56
Autor: karwanjestkretynem
Katedra na Wawelu to nie folwark Dziwisza.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Pierwszy szok minął .....

Kto cię durniu upoważnił do zmiany tytułu mojego posta?

Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Katedra na Wawelu należy do Kościoła