Kategoria B na motor

Data: 2014-04-24 09:10:54
Autor: anacron
Kategoria B na motor
W dniu 24.04.2014 06:46, twistedme pisze:
http://www.tvn24.pl/rewolucja-w-przepisach-na-motocykl-wystarczy-kat-b,421402,s.html
Co sÄ…dzicie?

Nie podoba mi się wymóg automatycznej skrzyni biegów, bo dziadkową WSK
sobie nie pojeżdżę... :) No dobra, ja ma "A", ktoś sobie nie pojeździ... :)

--
anacron

Data: 2014-04-24 09:22:48
Autor: Chris
Kategoria B na motor
anacron nabazgrał(a):

W dniu 24.04.2014 06:46, twistedme pisze:
http://www.tvn24.pl/rewolucja-w-przepisach-na-motocykl-wystarczy-kat-b,42
1402,s.html Co sÄ…dzicie?
Nie podoba mi się wymóg automatycznej skrzyni biegów

Bo słowo motocykl w ustawie jest na wyrost, chodzi bardziej o większe skutery. Teraz to jest głupota jak dla mnie bo jazda na 50 przy >100kg wagi to koszmar, to nawet pod górkę nie wjedzie :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-24 09:34:57
Autor: anacron
Kategoria B na motor
W dniu 24.04.2014 09:22, Chris pisze:
anacron nabazgrał(a):

[...]

Romet produkuje takie coÅ›, co wyglÄ…da jak motocykl, ma 50cm^2 i automat.
ZrobiÄ… takie coÅ› pewnie ze 125cm^2. SwojÄ… drogÄ…, dla mnie B powinno
upoważniać do jazdy wszelkimi motocyklami. Uczyć swoje dzieci powinienem
móc ja i to jazdy autem i motocyklem. Coraz bardziej irytuje mnie to, że
Państwo traktuje mnie jak idiotę w wielu aspektach mojego życia. Chociaż
z drugiej strony jakby patrzeć na przykład Amber Gold to jednak
większość z naszych rodaków jest idiotami. :)

--
anacron

Data: 2014-04-24 16:36:07
Autor: LEPEK
Kategoria B na motor
W dniu 2014-04-24 09:34, anacron pisze:
 SwojÄ… drogÄ…, dla mnie B powinno
upoważniać do jazdy wszelkimi motocyklami.

OK, jak najbardziej.
Pod warunkiem, że na kursie i egzaminie na B będzie trzeba ogarniać też jazdę motocyklami o pojemności powyżej 500 ccm i z manualem.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2014-04-24 18:29:22
Autor: Cavallino
Kategoria B na motor

Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ljaer2$r8k$1@news.task.gda.pl...
[...]

Już robią przecież.
I wszystkie inne firmy również.

Data: 2014-04-27 07:43:42
Autor: WOJO
Kategoria B na motor
Uczyć swoje dzieci powinienem móc ja i to jazdy autem i motocyklem.
Zgoda, choć jestem zdania, że pewnych zachowań rodzic mógłby nauczyć nieprawidłowo - vide "zepsute kierunkowskazy" przy zmienianiu pasa.
Dotyczy to niestety także jakiegoś odsetka obecnych OSK...

Coraz bardziej irytuje mnie to, że
Państwo traktuje mnie jak idiotę w wielu aspektach mojego życia.
Dopiero teraz?

Chociaż z drugiej strony jakby patrzeć na przykład Amber Gold to jednak
większość z naszych rodaków jest idiotami. :)
Nie przesadzasz?
40 mln Polaków poleciało do AG?
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-04-24 16:35:12
Autor: Iglo
Kategoria B na motor
Dnia Thu, 24 Apr 2014 09:22:48 +0200, Chris napisa³(a):

Bo s³owo motocykl w ustawie jest na wyrost, chodzi bardziej o wiêksze skutery. Teraz to jest g³upota jak dla mnie bo jazda na 50 przy >100kg wagi to koszmar, to nawet pod górkê nie wjedzie :)

E tam nie wjedzie, ja tam wa¿ê 90kg, mam skuterek 50ccm na dzia³ce jako
dojazd do sklepu/ryby i nawet to dzia³a fajnie, ba, nawet ostatnio zrobi³em
wycieczkê po okolicy i okaza³o siê ¿e przejecha³em blisko 90km
bezbole¶nie.. Fakt, ¿e rozpêdza siê tylko do licznikowych 70km/h i jakby
by³o ze 20, 30 wiêcej by³oby lepiej, ale nie jest tak ¼le, ¿e trzeba siê
nogami odpychaæ :-).

Data: 2014-04-25 10:54:34
Autor: Chris
Kategoria B na motor
Iglo nabazgra³(a):

[...]

Powiedzia³em troszkê na wyrost :) ale przy 50cm znaczenie ma te¿ producent bo testowa³em jak±¶ popiedu³kê i ledwo to jecha³o ale testowa³em te¿ firmówkê 50cm s±siada i spokojnie dawa³a radê i tylko siê wqr... jak sprzeda³ choæ mu mówi³em ¿e jak bêdzie zminia³ na normalny motor to biorê .. :(

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Kategoria B na motor