Kategoria B na motor

Data: 2014-04-24 21:55:45
Autor: Rafał Grzelak
Kategoria B na motor
twistedme wrote:

http://www.tvn24.pl/rewolucja-w-przepisach-na-motocykl-wystarczy-kat-b,421402,s.html

Co sÄ…dzicie?

Ja bardzo chetnie, ale niech daruja sobie ten przepis o automacie, bo
wtedy beda sie lapac chyba tylko skutery.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-04-25 06:52:45
Autor: Cavallino
Kategoria B na motor

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@dupa.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:xn0j16y2j80fl001@news.atman.pl...
twistedme wrote:

[...]

I pewnie o to właśnie chodzi, żeby wiertarki wykluczyć.

Data: 2014-04-27 16:34:25
Autor: Rafał Grzelak
Kategoria B na motor
Cavallino wrote:

> [...]
> bo wtedy beda sie lapac chyba tylko skutery.

I pewnie o to właśnie chodzi, żeby wiertarki wykluczyć.

Oj tam wiertarki od razu:
http://www.junak.com.pl/kolekcja/motocykle/3/Junak-121.html

Z reszta przy 125ccm one wszystkie maja chyba zblizone osiagi -
niezaleznie od skrzyni i ksztaltu.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-04-27 18:41:06
Autor: Cavallino
Kategoria B na motor

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@dupa.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:xn0j1axcc1x6dc000@news.atman.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

http://www.junak.com.pl/kolekcja/motocykle/3/Junak-121.html

Z reszta przy 125ccm one wszystkie maja chyba zblizone osiagi -

Ale pewnie innÄ… grupÄ™ docelowÄ….
Więc jest szansa, że ta niepożądana na drogach nie wsiądzie na skuter.

No i nie do końca jednak osiągi są zbliżone, z reguły chiński szajs chłodzony powietrzem ma osiągi na poziomie rozkręconych 50-tek, a nie prawdziwych 125-tek.

Data: 2014-04-25 07:59:46
Autor: Marcin N
Kategoria B na motor
W dniu 2014-04-24 23:55, Rafał Grzelak pisze:
twistedme wrote:

[...]

Nie ma co rozpaczać.
Jest to ewidentny krok w dobrym kierunku. Ma kilka wad, ale i tak śmiało można stwierdzić, że słuszną linię ma nasza władza.

--
MN

Kategoria B na motor