KatoPiS-owcy

Data: 2010-08-04 12:34:37
Autor: Zahir
KatoPiS-owcy
Dali wczoraj pokaz obłudy, fanatyzmu, zacietrzewienia, histerii graniczącej z obłędem. Piękny przykład dla świata!

--

Zahir

Data: 2010-08-04 12:38:20
Autor: u2
KatoPiS-owcy
W dniu 2010-08-04 12:34, Zahir pisze:
Dali wczoraj pokaz obłudy, fanatyzmu, zacietrzewienia, histerii
graniczącej z obłędem. Piękny przykład dla świata!

Sądzisz innych po sobie.

A nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-08-04 03:42:17
Autor: Pistacjusz
KatoPiS-owcy
On 4 Sie, 12:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Dali wczoraj pokaz obłudy, fanatyzmu, zacietrzewienia, histerii
> graniczącej z obłędem. Piękny przykład dla świata!

POfanatykom się wydaje, że ktokolwiek się tym interesuje
co tam Bronuś wyrabia.

Data: 2010-08-04 13:36:44
Autor: Zahir
KatoPiS-owcy

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:2f524b61-9ab7-4486-a1dd-43d01c6c3cbbs9g2000yqd.googlegroups.com...
On 4 Sie, 12:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Sądzisz innych po sobie.

A nie każdy jest tobie podobny.

POfanatykom się wydaje, że ktokolwiek się tym interesuje

Głupolu, nie jestem fanem PO. Ty jesteś katopisowcem. Tacy jak ty wczoraj pod pałacem wyli i pluli!

--

Zahir

Data: 2010-08-05 15:39:47
Autor: HaMMeR
KatoPiS-owcy

On 4 Sie, 12:38, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

co tam Bronuś wyrabia.

Głupolu, nie jestem fanem PO. Ty jesteś katopisowcem. Tacy jak ty

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Ciesz sie ze takich czerwonych, antypolskich smieci jak ty nie wieszali 'zamiast lisci'!

Data: 2010-08-04 13:35:39
Autor: Zahir
KatoPiS-owcy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c594322$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesteś katopisowcem tak? To tacy jak ty wczoraj wyli i pluli pod pałacem.

--

Zahir

Data: 2010-08-04 13:26:04
Autor: jadrys
KatoPiS-owcy
  W dniu 2010-08-04 12:34, Zahir pisze:
Dali wczoraj pokaz obłudy, fanatyzmu, zacietrzewienia, histerii graniczącej z obłędem. Piękny przykład dla świata!

Tak, piękny przykład dla innych krajów Unii. Pokazali że można stoczyć zwycięską  walkę z tymi pachołkami Brukseli.

Data: 2010-08-04 17:04:18
Autor: mkarwan
KatoPiS-owcy

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3biou$opk$2news.onet.pl...

Czemu wspierasz spamera, reagując na jego listy?

Data: 2010-08-05 09:18:09
Autor: Zahir
KatoPiS-owcy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3bvhi$t69$1news.onet.pl...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3biou$opk$2news.onet.pl...
 W dniu 2010-08-04 12:34, Zahir pisze:

Czemu wspierasz spamera, reagując na jego listy?

Nie masz nic do roboty pisowski kołtunie? Licz paciorki różańca, a nie moje posty. Do roboty gamoniu!

--

Zahir

Data: 2010-08-06 15:40:42
Autor: jadrys
KatoPiS-owcy
  W dniu 2010-08-04 17:04, mkarwan pisze:

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3biou$opk$2news.onet.pl...
 W dniu 2010-08-04 12:34, Zahir pisze:

Czemu wspierasz spamera, reagując na jego listy?

Och, w tym zapędzeniu zapomniałem się. Na przyszłość  w miarę możliwościowi będę starał się nie odpowiadać na posty spamerów.

KatoPiS-owcy