KatoPiS-owcy

Data: 2010-08-04 13:26:04
Autor: jadrys
KatoPiS-owcy
  W dniu 2010-08-04 12:34, Zahir pisze:
Dali wczoraj pokaz obłudy, fanatyzmu, zacietrzewienia, histerii graniczącej z obłędem. Piękny przykład dla świata!

Tak, piękny przykład dla innych krajów Unii. Pokazali że można stoczyć zwycięską  walkę z tymi pachołkami Brukseli.

Data: 2010-08-04 17:04:18
Autor: mkarwan
KatoPiS-owcy

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3biou$opk$2news.onet.pl...

Czemu wspierasz spamera, reagując na jego listy?

Data: 2010-08-05 09:18:09
Autor: Zahir
KatoPiS-owcy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3bvhi$t69$1news.onet.pl...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3biou$opk$2news.onet.pl...
 W dniu 2010-08-04 12:34, Zahir pisze:

Czemu wspierasz spamera, reagując na jego listy?

Nie masz nic do roboty pisowski kołtunie? Licz paciorki różańca, a nie moje posty. Do roboty gamoniu!

--

Zahir

Data: 2010-08-06 15:40:42
Autor: jadrys
KatoPiS-owcy
  W dniu 2010-08-04 17:04, mkarwan pisze:

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3biou$opk$2news.onet.pl...
 W dniu 2010-08-04 12:34, Zahir pisze:

Czemu wspierasz spamera, reagując na jego listy?

Och, w tym zapędzeniu zapomniałem się. Na przyszłość  w miarę możliwościowi będę starał się nie odpowiadać na posty spamerów.

KatoPiS-owcy