KatoPiSowska młodzież!

Data: 2010-10-06 12:50:11
Autor: Zahir
KatoPiSowska młodzież!
http://tinyurl.com/2uvgz5b

Dać im więcej dopalaczy? No katopisy, jak będzie?
--

Zahir

Data: 2010-10-06 13:00:15
Autor: Tomek
KatoPiSowska młodzież!
To raczej młodzież wychowana na haśle "róbta co chceta".
Tomek

Data: 2010-10-06 13:13:07
Autor: kochamspamWYTNIJTO
zazdroszczę Zahirowi
http://tinyurl.com/2uvgz5b

Dać im więcej dopalaczy? No katopisy, jak będzie?
-- Zahir

Zazdroszczę Zahirowi celnego tytułu i wnikliwości.
Ja - najzupełniej błędnie - wywnioskowałem z fotografii zniszczonego samochodu, że byli to młodzieńcy z młodzieżowej sekcji SLD, a dziewczyna z PSL.
Utwierdziłem się w tym wykazanym przez nich tchórzostwem - na widok policji rzucili się do ucieczki, zamiast dzielnie stanąć do boju.
Wywnioskowałem ponadto - ze sposobu w jaki szybę potrzaskano - że uraczyli się nadmierną ilością browarków. Po dopalaczach rozbita szyba wygląda zupełnie inaczej.
Może by Zahir ujawnił swoje metody dedukcyjne - każdy chce się czegoś nauczyć.

Data: 2010-10-06 13:27:13
Autor: Zahir
Nie zazdroszczę kochamspam

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000c1b.4cac59c3newsgate.onet.pl...
[...]

 To proste. Część katopisowskich wyznawców neguje poczynania Tuska w sprawie dopalaczy uzsadniając, że wszystko jest dla ludzi. Pokazałem właśnie takie bezstresowe wychowanie. Mam nadzieję, że dotarło.

--

Zahir

Data: 2010-10-06 13:38:23
Autor: kochamspamWYTNIJTO
genialne w swej prostocie

> [...]

 To proste. Część katopisowskich wyznawców neguje poczynania Tuska w sprawie dopalaczy uzsadniając, że wszystko jest dla ludzi. Pokazałem właśnie takie bezstresowe wychowanie. Mam nadzieję, że dotarło.

To nie tylko proste, lecz wręcz genialne.
Teraz już nikt nie ma wątpliwości że... (kto odważny niech dokończy)

Data: 2010-10-06 13:46:55
Autor: Zahir
genialne w swej prostocie

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000c1f.4cac5fafnewsgate.onet.pl...
[...]

Doceniam ciętą złośliwość! Mam nadzieję, że nie przekroczymy tej granicy. Z uszanowaniem

--

Zahir

KatoPiSowska młodzież!