Katokicki terror

Data: 2011-12-06 11:57:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Katokicki terror
-- -- - Łódzki sąd uległ terrorowi tamtejszych katolików, uznając ich odwołanie od decyzji prokuratury. Chodzi o słynną procesję bożego ciała, kiedy to przebrany za motyla facet, wbiegł między wiernych i grzecznie pląsając między nimi co nieco ich zdenerwował.

Ci katolicy, zawiadomili więc prokuraturę o przestępstwie, a ta odmówiła działań, nie dopatrując się w motylkowej demonstracji niczego obrażającego uczucia, czy naruszającego powagę tej z zasady niepoważnej procesji. Katolubne jednak nie odpuścili i zastraszony sąd polecił teraz ponowne, dogłębne zbadanie sprawy.  Zanosi się, że będzie dość wesoło, bo katolubni strzelają z grubej rury.

Dowodzą, że nastąpiło złośliwe zakłócenie aktu religijnego (art. 195. § 1), oraz obrażono uczucia religijne poprzez znieważenie miejsca przeznaczone do publicznego wykonywania obrzędów religijnych (art. 196). Ja się przeto pytam, czy aby to katolubni nie znieważyli jak najbardziej publicznego miejsca, i przy okazji moich uczuć, demonstrując pod mym oknem  swoje fobie i obnosząc się z jakimiś figurkami i baldachimami,  drąc dodatkowo mordy i zakłócając ciszę, że nie wspomnę o zaśmiecaniu ulicy. Więc kto tu komu wlazł na odcisk? To jakby po pierwsze.

Po drugie zaś, cóż takiego "obrażającego uczucia" jest w tym, iż po ulicy biegał facet przebrany za motyla? Przecież nie wszyscy mają obowiązek brania udziału w "akcie religijnym" dziejącym się na otwartej przestrzeni, na ulicy dostępnej dla wszystkich. Jedni idą więc w tej procesji, ale inni spacerują, jedzą lody, pukają się w czoło, jeżdżą na rowerze, lub jak mają fantazję biegają przebrani za motyle, bo sprawia im to przyjemność. Bo to jest też ich ulica, ich chodnik i ich prawo. Gdyby ten "motylek" wdarł się do kościoła, to zupełnie inna sprawa, wtedy rzeczywiście można by dowodzić zakłócania "aktu religijnego" i miejsca  "wykonywania obrzędów" Ale na ulicy? Tym bardziej, że nie czynił żadnych prowokacyjnych gestów, nic nie mówił, nic nie pokazywał, po prostu truchtał sobie wymachując rączkami - skrzydełkami. Nie ma w tym nic złego i niestosownego; w imię ojca i syna i ducha świętego kurwa jego mać.?
wtorek, 06 grudnia 2011, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2011/12/2483.html

Data: 2011-12-06 11:06:05
Autor: apr...
Katokicki terror
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

KATOKIECKI jak już

Data: 2011-12-06 12:03:16
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Katokicki terror

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eddf511$0$1442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zamiast ciągać motyla po sądach powinni go zaciągnąć gdzieś pomiędzy krzaki, zerżnąć mu odbyt to następnym razem robiłby za wiewiórkę.

BBR

Data: 2011-12-06 13:05:39
Autor: tomt
Katokicki terror
Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4eddf66c$0$1464$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jako katolicki przejaw miłości bliźniego swego?

TomT

Data: 2011-12-06 13:12:16
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Katokicki terror

Użytkownik "tomt" <tomt18pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbl041$s6l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przerżnięcie motylkowi odbytu ma coś wspólnego z katolicką miłością bliźniego? Następnym razem zastanowi się zanim zachce mu się fruwać pod baldachimem.

BBR

Data: 2011-12-06 14:40:51
Autor: Grzegorz Z.
Katokicki terror
Pan hrabia Bobrowski napisał:

[...]

Jakbyś nie kombinował nie podciągniesz tego pod niemieckich lewaków.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-06 13:08:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Katokicki terror

[...]

Głodnemu chleb na myśli!

Data: 2011-12-06 13:16:32
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Katokicki terror

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ede05a3$0$8459$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Faktem jest, że motylek okazał się prymitywem w stylu Nergala.

BBR

Data: 2011-12-06 17:02:12
Autor: Leprechaun
Katokicki terror

[...]

Dlaczego za wiewiórkę?  KPN już nie istnieje, a Cobra okazał się TW.

BomBel

Data: 2011-12-06 17:01:13
Autor: Leprechaun
Katokicki terror

[...]

Zboczek ;)

BomBel

Data: 2011-12-06 18:28:17
Autor: Grzegorz Z.
Katokicki terror
Bogdan Idzikowski napisał:

Ci katolicy, zawiadomili więc prokuraturę o przestępstwie, a ta odmówiła

Jadę ja dzisiaj sobie dosyć zatłoczonym "swingiem" przez miasto około
południa i nagle czuję że ktoś puka mi delikatnie w ramię. Odwracam się, a
tu stadko 70-80 letnich katoliczek i jeden katolik. I ów mamrocze coś na
temat tego że coś tu stoi a ja siedzę. Odparowałem donośnym głosem na cały
tramwaj: "JESTEM NOSICIELEM WIRUSA HIV !!!"

Zamkło się, a ja powróciłem do moich rozmyślań.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-07 18:52:56
Autor: t-1
Katokicki terror

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:46g6gwsc5ahv$.f47980yywtly$.dlg40tude.net...
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

O, to wkrótce Ci się zemrze.
Miałeś więc prawo siedzieć.

t-1

Data: 2011-12-08 07:45:36
Autor: Grzegorz Z.
Katokicki terror

Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Nigdy nie wiadomo komu kiedy się zemrze.

A nosicielem nie jestem, badam się w tym kierunku regularnie, zresztą ty
też powinieneś.