Katoland

Data: 2014-07-06 03:27:05
Autor: Stachu Chebel
Katoland
Jeżeli Kowalskiemu nadasz od fiutów i wszelakich kloacznych obelg mu nawrzucasz, to grozi Ci rok pierdla i jakieś tam konsekwencje finansowe.

 Art. 216. Znieważanie osoby
§ 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła,
podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
§ 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

===========
A teraz nadaj coś na wielebnego w obecności Kowalskiego. Albo na Jezuska, dzieciątko boże. 2 lata paki !!

 Art. 196. Obraza uczuć religijnych
Kto obraża uczucia religijne innych osób, znieważając publicznie przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do publicznego wykonywania obrzędów religijnych,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

=============
Ciekaw jestem, czy oficer dyżurny znowu się do mnie dowali za ten wpis :))

Data: 2014-07-06 05:55:42
Autor: leming.show
Katoland
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Jeżeli Kowalskiemu nadasz od fiutów i wszelakich kloacznych obelg mu nawrzucasz, to grozi Ci rok pierdla i jakieś tam konsekwencje finansowe.

Chyba tylko publicznie lub w obecnosci 3ciej osoby, jak w cztery oczy to raczej nie

A teraz nadaj coś na wielebnego w obecności Kowalskiego. Albo na Jezuska, dzieciątko boże. 2 lata paki !!

Historia zna przypadki karania pijanych rowerzystow lecz ani jednego przypadku prokuratora.  Jak jest spoleczenstwo, to moze sobie ustanowic takie prawa jakie im sie podobaja.

Szwajcaria - po godz. 22 zabronione jest spuszczanie wody w toalecie mieszkania. Co ciekawe, zakaz ten nie dotyczy osób mieszkających w domach. Oprócz tego w niedzielę zabronione jest wykonywanie trzech czynności: suszenia prania, koszenia trawy oraz mycia samochodu.

Singapur - nielegalne jest żucie gumy. Nie jest ona dostępna w żadnym sklepie. Mimo, iż zakaz wydaje się niedorzeczny, ma swoje uzasadnienie - w Singapurze prawie nigdy temperatura nie spada poniżej 20 stopni Celsjusza, w związku z czym wypluta na ulicę guma od razu zamienia się w czarną, nieestetyczną plamę.

Szkocja - udogodnieniem dla turystów, choć jednocześnie bolączką dla mieszkańców jest prawo, które nakazuje przyjęcie do swojej prywatnej toalety każdego podróżnego będącego w potrzebie.

Francja - zabronione jest nazywanie jakiejkolwiek świni imieniem Napoleon.. Kara budzi tu chyba największe zdziwienie - za złamanie zakazu grozi....śmierć.

http://www.tanie-latanie24.pl/news/47,najdziwniejsze-zagraniczne-prawa.html

Czyzbys Stanislawie byl za dlugo smagany batem przez komucha ze nie rozumiecz co to samostanowienie?

Data: 2014-07-06 13:23:57
Autor: u2
Katoland
W dniu 2014-07-06 12:27, Stachu Chebel pisze:
A teraz nadaj coś na wielebnego w obecności Kowalskiego. Albo na Jezuska, dzieciątko boże. 2 lata paki !!

bzdura, narwal aka zryjcie to gwno jest bezkarny, rezyser zydoskiego spectacl Sromota Pic-nic bezkarny, przyklady sie mnozom

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-07-06 04:32:27
Autor: Stachu Chebel
Katoland
W dniu niedziela, 6 lipca 2014 13:23:57 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

bzdura, narwal aka zryjcie to gwno jest bezkarny, rezyser zydoskiego spectacl Sromota Pic-nic bezkarny, przyklady sie mnozom

Nic z powyższego nie zrozumiałeś, tłumaczył nie będę, bo to za trudne dla ciebie.

Data: 2014-07-06 14:55:34
Autor: feldmarszałek tusk
Katoland
ciekawe kto tu będzie oceniał, czy ktoś obraził, czy nie obraził jego wielmożność donalda tuska, tą s... k... hannę gornkiewicz waltz i naszego franciszka...

Data: 2014-07-06 14:56:20
Autor: feldmarszałek tusk
Katoland
aczkolwiek te ustawy ciekawe, proponuję podsyłać do mnie lub na grupę, zbieram je na moją dupostrzelcommowimynie.eu... zapraszam.

Data: 2014-07-06 06:09:37
Autor: leming.show
Katoland
użytkownik feldmarszałek tusk napisał:
aczkolwiek te ustawy ciekawe,

Czy to niedawno temu zniesiono prawo w PL ktore zabranialo siadania na trawnikach? Tak to bylo w PL:) Czy prywatne helikoptery mogly latac nad warszawa? Nie nie mogly, prawo zmieniono kiedy tefauen kupil taki helikopter itd.

Data: 2014-07-06 15:07:50
Autor: Mark Woydak
Katoland

Użytkownik "feldmarszałek tusk" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:lpbh08$fjf$1node2.news.atman.pl...
ciekawe kto tu będzie oceniał, czy ktoś obraził, czy nie obraził jego wielmożność donalda tuska, tą s... k... hannę gornkiewicz waltz i naszego franciszka...

Na pewno nie taka łajza jak ty pisowski oszołomie.

MW

Data: 2014-07-07 04:04:19
Autor: stevep
Katoland
W dniu .07.2014 o 14:55 feldmarszałek tusk <NOSPAM_testowanije@go2.pl>  pisze:

ciekawe kto tu będzie oceniał, czy ktoś obraził, czy nie obraził jego  wielmożność donalda tuska, tą s... k... hannę gornkiewicz waltz i  naszego franciszka...

Nieważne, kto będzie tłumaczył bo jesteś niegramotny.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-07 12:00:02
Autor: feldmarszałek tusk
Katoland
bo można się spodziewać komisji złożonej z psychologów i teleinformatyków...

Data: 2014-07-07 18:00:57
Autor: Mark Woydak
Katoland

Użytkownik "feldmarszałek tusk" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:lpdr36$19i$2node1.news.atman.pl...
bo można się spodziewać komisji złożonej z psychologów i teleinformatyków...

Jedyną wiarygodna komisją jest komisja złożona z oszołomów pisowskich.

MW

Data: 2014-07-07 18:00:19
Autor: Mark Woydak
Katoland

[...]

[...]