Katoland

Data: 2014-07-06 13:23:57
Autor: u2
Katoland
W dniu 2014-07-06 12:27, Stachu Chebel pisze:
A teraz nadaj coś na wielebnego w obecności Kowalskiego. Albo na Jezuska, dzieciątko boże. 2 lata paki !!

bzdura, narwal aka zryjcie to gwno jest bezkarny, rezyser zydoskiego spectacl Sromota Pic-nic bezkarny, przyklady sie mnozom

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-07-06 04:32:27
Autor: Stachu Chebel
Katoland
W dniu niedziela, 6 lipca 2014 13:23:57 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

bzdura, narwal aka zryjcie to gwno jest bezkarny, rezyser zydoskiego spectacl Sromota Pic-nic bezkarny, przyklady sie mnozom

Nic z powyższego nie zrozumiałeś, tłumaczył nie będę, bo to za trudne dla ciebie.

Data: 2014-07-06 14:55:34
Autor: feldmarszałek tusk
Katoland
ciekawe kto tu będzie oceniał, czy ktoś obraził, czy nie obraził jego wielmożność donalda tuska, tą s... k... hannę gornkiewicz waltz i naszego franciszka...

Data: 2014-07-06 14:56:20
Autor: feldmarszałek tusk
Katoland
aczkolwiek te ustawy ciekawe, proponuję podsyłać do mnie lub na grupę, zbieram je na moją dupostrzelcommowimynie.eu... zapraszam.

Data: 2014-07-06 06:09:37
Autor: leming.show
Katoland
użytkownik feldmarszałek tusk napisał:
aczkolwiek te ustawy ciekawe,

Czy to niedawno temu zniesiono prawo w PL ktore zabranialo siadania na trawnikach? Tak to bylo w PL:) Czy prywatne helikoptery mogly latac nad warszawa? Nie nie mogly, prawo zmieniono kiedy tefauen kupil taki helikopter itd.

Data: 2014-07-06 15:07:50
Autor: Mark Woydak
Katoland

Użytkownik "feldmarszałek tusk" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:lpbh08$fjf$1node2.news.atman.pl...
ciekawe kto tu będzie oceniał, czy ktoś obraził, czy nie obraził jego wielmożność donalda tuska, tą s... k... hannę gornkiewicz waltz i naszego franciszka...

Na pewno nie taka łajza jak ty pisowski oszołomie.

MW

Data: 2014-07-07 04:04:19
Autor: stevep
Katoland
W dniu .07.2014 o 14:55 feldmarszałek tusk <NOSPAM_testowanije@go2.pl>  pisze:

ciekawe kto tu będzie oceniał, czy ktoś obraził, czy nie obraził jego  wielmożność donalda tuska, tą s... k... hannę gornkiewicz waltz i  naszego franciszka...

Nieważne, kto będzie tłumaczył bo jesteś niegramotny.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-07 12:00:02
Autor: feldmarszałek tusk
Katoland
bo można się spodziewać komisji złożonej z psychologów i teleinformatyków...

Data: 2014-07-07 18:00:57
Autor: Mark Woydak
Katoland

Użytkownik "feldmarszałek tusk" <NOSPAM_testowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:lpdr36$19i$2node1.news.atman.pl...
bo można się spodziewać komisji złożonej z psychologów i teleinformatyków...

Jedyną wiarygodna komisją jest komisja złożona z oszołomów pisowskich.

MW

Data: 2014-07-07 18:00:19
Autor: Mark Woydak
Katoland

[...]

[...]