Katole prze¶laduj± Artystów

Data: 2011-03-01 15:53:07
Autor: Hans Kloss
Katole prze¶laduj± Artystów
Po prze¶ladowaniach Kochaj±cych Inaczej, Mysl±cych Inaczej, Uczciwych
Inaczej itd.itp. moherowa banda wzięła się za prze¶ladowania ludzi
uprawiaj±cych w naszym za¶ciankowym i zapyziałym kraju Sztukę
Prawdziw±  czyli za Artystów Inaczej.

"w Białymstoku ma się odbyć festiwal(ik) offoffoffowych
zespołów"Uderground Independent". Jednym z prezentuj±cych swoje
dokonania twórcze jest zespół "Gówno" (jedna z jego piosenek ma
prawdomówny tytuł "To nie jest kurwa Pink Floyd", czy co¶ w tym
rodzaju). Otóż rajców nieco zbulwersował problem dotowania tego
festiwalu z publicznych pieniędzy. To wkładanie brudnych paluchów do
spraw ducha i wolno¶ci twórczej zostało stanowczo napiętnowane przez
kolegę, z cenionej sk±din±d przeze mnie, białostockiej Gazety
Wyborczej,[...]
Co złego jest w stwierdzeniu "o ja jebie, o ja jebie jak mi dzisiaj
Ľle bez ciebie"? Przecież to piękne okre¶lenie samotno¶ci - przyciska
radnego dziennikarz w krótkim wywiadziku, przed zadaj±cym ostateczny
cios komentarzem.
- Uważam, że tego typu słownictwo nie powinno dominować w przekazie,
który jest finansowany z miejskiej kasy - stara się elegancko wybrn±ć
z tego egzaminu na wrażliwo¶ć zapytany radny,  który  reprezentuje
ugrupowanie moherowe (a  mógłby waln±ć wprost: A co zdaniem pana jest
dobrego w nędznym rymie częstochowskim z użyciem wyrazu powszechnie
uznanego za wulgarny?)Dobijaj±cym argumentem komentatora piętnuj±cego
parafiańszczyznę w zachowaniu radnych (a zaniepokoiły się  "mohery"
obydwu wyznań!) jest fakt, że żaden z dwóch przepytanych nie zna
głębiej twórczo¶ci zespołu "Gówno"!!!
Cało¶ć na: http://aromasze.salon24.pl/283303,zespol-gowno-spychany-do-podziemia-przez-parafianszczyzne

PSPowicze mog± się z owa tfu(!)rczo¶cia zapoznać dzięki wiekopomnemu
wynalazkowi ęternetu:
http://www.gownoband.pl/
http://www.youtube.com/user/GOWNOBAND
Miłego słuchania życzę. Sztuka kurwa jak chuj. Przez duże Es  i przez
duże Ch.
J-23

Data: 2011-03-02 02:32:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Katole prześladują Artystów
środa, 2 marca 2011 00:53. carbon entity 'Hans Kloss' <mrdevilyn@gmail.com>

PSPowicze mogą się z owa tfu(!)rczościa zapoznać dzięki wiekopomnemu
wynalazkowi ęternetu:
http://www.gownoband.pl/
http://www.youtube.com/user/GOWNOBAND
MiĹ‚ego sĹ‚uchania ĹĽyczÄ™. Sztuka kurwa jak chuj. Przez duĹĽe Es  i przez
duĹĽe Ch.
J-23

Hans, Gówno jest jakie jest ale niedługo wezmą się za moje wiersze, które są dobrą sztuką ale z mrocznym przekazem subliminalnym, też się mogą nie spodobać jakiemuś moherkowi. Czy wtedy będziesz też tak chichotał?

Data: 2011-03-01 20:13:19
Autor: HaMMeR
Katole prze¶laduj± Artystów
On 2 Mar, 02:32, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
¶roda, 2 marca 2011 00:53. carbon entity 'Hans Kloss' <mrdevi...@gmail.com>

> [...]
>http://www.gownoband.pl/
>http://www.youtube.com/user/GOWNOBAND
> Miłego słuchania życzę. Sztuka kurwa jak chuj. Przez duże Es  i przez

Hans, Gówno jest jakie jest ale niedługo wezm± się za moje wiersze, które s±
dobr± sztuk± ale z mrocznym przekazem subliminalnym, też się mog± nie
spodobać jakiemu¶ moherkowi. Czy wtedy będziesz też tak chichotał?

Doprawdy..? Twoje wiersze sztuka? Ani chybi, ktos ci zapewne tak
powiedzial...
A za przekaz sublinalny w twojej 'tworczosci', mozesz jeszcze 'w morde
dostac',
jak sobie wierny konsument twojego dziela uswiadomi twoja
manipulacje...
Mam rowniez nadzieje, ze nie 'obdarzasz' swoja tworczoscia
maloletnich, bo to juz
paragrafem pachnie!
A na razie, to przyjemnego sluchania 'tworczosci' zespolu 'gowno'...
Ufff.., pokreconych megalomanow ci u nas dostatek.

Data: 2011-03-02 05:48:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Katole prześladują Artystów
środa, 2 marca 2011 05:13. carbon entity 'HaMMeR' <kd@tranzac.pl>

Doprawdy..? Twoje wiersze sztuka? Ani chybi, ktos ci zapewne tak
powiedzial...

Poczytaj sobie recenzje Holsztyńskiego i s/ki ;)

[...]

Mam święte prawo pracować na podświadomych archetypach odbiorców jak robił to np. w Polsce Grotowski, który wrzucał do swojej sztuki sporo wszelakiego szamanizmu i magii. Jak Tadeusz Miciński, którego dzieła z powodu represjonowania przez różne barwy cenzury trudno dzisiaj dostać, a wywarł wyjątkowy wpływ m.in. na twórczość Witkacego. Albo last but not least jak Jim Morrison z jego "Celebration of the Lizard". Najlepsza poezja jest właśnie poezją-goecją odwołującą się do złogów zbiorowej nieświadomości czytelnika/słuchacza, w celu jego zahipnotyzowania i mentalnej dominacji... o tym wiedział już Mahomet, którego twórczość odbiła się (niezależnie od moralnej oceny) na dziesiątkach pokoleń Arabów. Nie musimy zresztą sięgać tak daleko -- - okultyzm w sztuce Europy ma pełnoprawne miejsce już od epoki romantyzmu i prądów "gotyckich"...

To co robię na pl.hum.poezja i tutaj, to jest w 75% praca w kierunku przywrócenia tłumionego przez czynniki kościelne pogańskiego, "wieszczego" wzorca tworzenia i odbioru materii poetyckiej, celem jest wzbudzać tępiony czynnik irracjonalny. Słowa-klucze, słowa mocy, sięganie do utrwalonych archetypów i memów. Artysta który nie "urabia" sobie czytelnika to żaden artysta.

Data: 2011-03-01 21:51:56
Autor: HaMMeR
Katole prze¶laduj± Artystów
On 2 Mar, 05:48, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
¶roda, 2 marca 2011 05:13. carbon entity 'HaMMeR' <k...@tranzac.pl>

> [...]

> A na razie, to przyjemnego sluchania 'tworczosci' zespolu 'gowno'...
> Ufff.., pokreconych megalomanow ci u nas dostatek.

Mam ¶więte prawo pracować na pod¶wiadomych archetypach odbiorców jak robił
to np. w Polsce Grotowski, który wrzucał do swojej sztuki sporo wszelakiego
szamanizmu i magii. Jak Tadeusz Miciński, którego dzieła z powodu
represjonowania przez różne barwy cenzury trudno dzisiaj dostać, a wywarł
wyj±tkowy wpływ m.in. na twórczo¶ć Witkacego. Albo last but not least jak
Jim Morrison z jego "Celebration of the Lizard".

Najlepsza poezja jest wła¶nie poezj±-goecj± odwołuj±c± się do złogów
zbiorowej nie¶wiadomo¶ci czytelnika/słuchacza, w celu jego zahipnotyzowania
i mentalnej dominacji... o tym wiedział już Mahomet, którego twórczo¶ć
odbiła się (niezależnie od moralnej oceny) na dziesi±tkach pokoleń Arabów.
Nie musimy zreszt± sięgać tak daleko -- - okultyzm w sztuce Europy ma
pełnoprawne miejsce już od epoki romantyzmu i pr±dów "gotyckich"....

To co robię na pl.hum.poezja i tutaj, to jest w 75% praca w kierunku
przywrócenia tłumionego przez czynniki ko¶cielne pogańskiego, "wieszczego"
[...]

Odpowiem krotko, ty sobie czytelnikow 'urabiasz' w pocie czola, a ja
cenie
artystow, ktorych tworczosc jest z pelnym zadowoleniem akceptowana
bez przymusu i urabiania, artystow, ktorych tworczosc danego
czytelnika nie tylko przekonuje,
ale potraktuje zawarte w niej wszelkie wartosci emocjonalne i
poznawcze dla ducha,
za wlasne, za bliskie!

Data: 2011-03-02 10:28:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Katole prześladują Artystów
środa, 2 marca 2011 06:51. carbon entity 'HaMMeR' <kd@tranzac.pl>

[...]

A co powiesz o tej bajronicznej postaci polskiego renesansu:

TWARDOWSKI

Mrokom przeznaczony od naymłodszych lat
z piętnem ciemnych krain przyszedłem na świat
Już w kolebce uczył mnie ludzkości wróg
zakazanej wiedzy y taiemnych sztuk

Kiedym w Heidelbergu suszył inkaust ksiąg
żółci iego odór w głowę moją wsiąkł
wrzał nią mych przyiaciół zaufany krąg
gorzki iad luterskich pism szedł z rąk do rąk

co dla płochej sławy y światowych dziw
wyrzec się rozkazał tych oyczystych niw
w których kwitną sady grusz iabłoni śliw
w których złocą łany snopy ściętych żniw

abym cesarzowi Niemiec złożył hołd
bym z rąk jego szpiegów roczny przyiął żołd
aby imię brzmiało me Laurentius Dhur
od słowiańskiey ziemi zdrady dzielił mur

W świecie bractw taiemnych alchemicznych lóż
gdzie pośrodku kręgu wieniec czarnych róż
y egipski złoty na ołtarzu krzyż
tam kaduczej laski moc się pięła wzwyż

Nad _materiæ_ _primæ_ czarny ziemski kał
podniosła mnie w sfery empireyskich chwał
przez aspekta planet y obroty gwiazd
losy mi zdradziła królów państw y miast

W dymie paleniska czernią tafli lśni
cenny podarunek z ręki Johna Dee
lustro co pamięta świeże ieszcze dni
gdy ze schodów świątyń ciekła rzeka krwi

gdy galeon złoty co radosną wieść
zwycięstwa Cortesa miał w Yszpanią nieść
a w angielskich kaprów popadł srogi łup
tak iż na pokładzie ostał ieno trup

Kiedy wznoszę przed nim enochiański zew
gdy się z ust dobywa ni to szept ni śpiew
słów bluźnierczych które w bogach budzą gniew
mroczne wróżę iutro z ludzkich ofiar trzew

Opalony w ogniu wśród zwęglonych drew
leży iuż pergamin liter płonie krew
Trzykroć przymuszone piekło biorę w ruch
by Królowey zmarłey w tafli wzbudzić duch

ChociaĹĽ siÄ™ dukaty sypiÄ… do mych sakw
chociaĹĽ mi magnaty mĂłwiÄ… za pan brat
chociaż łańcuch złoty sam darował Król
w sercu moim czai siÄ™ ukryty bĂłl

Wiem ĹĽe policzone sÄ… mey sztuki dni
z dawna to zwierzciadło ukazuie mi
w karczmie Rzym okrutny mord z siepaczy rÄ…k
leśny grób bez krzyża w piekle wieki mąk

A gdy się wypełni kar za grzechy czas
wtedy siÄ™ na ziemi zrodzÄ™ ieszcze raz
ieszcze raz podniosę przeciw niebu głos
ieszcze raz w twarz bogom cisnę móy zły los

Ieszcze raz w zwierzciadła spoyźrzę martwą czerń
co cesarzom klęskę wróży oraz śmierć
ieszcze raz powrócę do przyiaciół łask
y na wrogi klÄ…twÄ™ rzucÄ™ -- - ieszcze raz
.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Rzucony na globu zielonego toń
przez nieubłaganą przeznaczenia dłoń
targany losami przez zły układ gwiazd
wznosi się i spada człowiek raz po raz

Nie sztuka co los dał jest pokornie brać
lecz gwiazdom na przekór -- - w oczy się im śmiać

Data: 2011-03-02 11:38:08
Autor: HaMMeR
Katole prze¶laduj± Artystów
On 2 Mar, 10:28, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:
środa, 2 marca 2011 06:51. carbon entity 'HaMMeR' <k...@tranzac.pl>

> [...]

co cesarzom klęskę wróży oraz śmierć
ieszcze raz powrócę do przyiaciół łask
y na wrogi klÄ…twÄ™ rzucÄ™ -- - ieszcze raz
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

[...]

Chyba nieco przeceniasz moje analityczne mozliwosci
w  humanistycznej materii...
Napisalem tylko to, co sam odczuwam i jak odbieram,
jako szary czlowiek, 'sztuke' docierajaca  do mnie pod kazda postacia,
ale z plebejska percepcja, bez wznioslych analiz, 'wgryzania sie w jej
trzewia' i snobistycznego zadecia.
Zatem, jesli masz ochote mnie zaciekawic wlasnym zdaniem
'o tej bajronicznej postaci polskiego renesansu', to chetnie to
przyjme,
ale nie zmuszaj mnie do mojego zdania na temat tej postaci, bowiem
zbyt latwo uzyskalbys satysfakcje, bo ja jakurat estem 'czlowiekiem
techniki'
przede wszystkim.

Data: 2011-03-02 07:59:52
Autor: Przemysław Warzywny
Katole prze¶laduj± Artystów

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Doprawdy..? Twoje wiersze sztuka? Ani chybi, ktos ci zapewne tak
powiedzial...
A za przekaz sublinalny.....

Subliminalny, hamek, subliminalny. Nie używaj wyrazów, których nie potrafisz nawet napisać, że o rozumieniu ich znaczenia nie wspomnę.

Przemek

--

.."Gen. Błasikowi bardzo zależało, aby akurat lot do Smoleńska przebiegał wzorowo.
Mógł się czuć zobowi±zany wobec prezydenta Kaczyńskiego.

Data: 2011-03-02 11:23:14
Autor: HaMMeR
Katole prze¶laduj± Artystów
On 2 Mar, 07:59, Przemysław Warzywny <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:
U ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa

Doprawdy..? Twoje wiersze sztuka? Ani chybi, ktos ci zapewne tak
powiedzial...
A za przekaz sublinalny.....

Subliminalny, hamek, subliminalny. Nie u ywaj wyraz w, kt rych nie potrafisz
nawet napisa , e o rozumieniu ich znaczenia nie wspomn .

Przemek

--

."Gen. B asikowi bardzo zale a o, aby akurat lot do Smole ska przebiega
wzorowo.

Masz racje w tym ustepie, popierdulko pasciarska i dlatego nie bede
uzywal slow, ktorych pozbawiam liter, ale ty jak byles matolem, tak i
nim
pozostaniesz no, chyba ze tworczo nawiazesz do tematu poruszanego w
tym watku...
Czekam...

Data: 2011-03-02 14:19:47
Autor: Hans Kloss
Katole prze¶laduj± Artystów
[...]

Pisz chłopie poezję subliminaln±, transcednentn± albo nawet i
hipergrawitacyjn±- nic nikomu do tego. Problem zacz±łby się dopiero w
momencie gdyby przyszło ci kiedy¶ do głowy ż±dać do każdego swojego
ultrasonicznego wersu sponsoringu  z państwowej kiesy bo to zamorduje
twój niew±tpliwy talent. A że dobre ci życzę zatem mam nadzieje ze
twoja twórczo¶ć doceniona zostanie co najmniej za trzy-cztery
pokolenia, nie wcze¶niej. Osobi¶cie zmobilizuję swoje wnuki (o ile ich
doczekam) żeby wysłali swoje dzieci w celu złożenia wieńca
dziękczynnego pod twoim pomnikiem i zapalenia znicza na twoim grobie.
Pod jednym wszakże warunkiem- że nigdy nie zaż±dasz ani grosza
państwowej dotacji.
J-23

Katole prze¶laduj± Artystów