Katolicka Spowiedź, a lewacka samokrytyka

Data: 2013-03-24 20:43:11
Autor: pluton_
Katolicka Spowiedź, a lewacka samokrytyka
Czas płynie, i widzimy, że niektórzy katolicy coraz rzadziej klękają przed
konfesjonałem, a coraz częściej domagają się publicznej samokrytyki od
swoich biskupów i proboszczów, napominają ich i się od nich odcinają.

Ja sie od aktimelka nie odcinam. To taka sympatyczna postać...

Nullification

Katolicka Spowiedź, a lewacka samokrytyka